Rygtebørsen XVIII
- Gundvang
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han image er dog noget, som jeg ikke vil ha' til klubben - selvom jeg vil forvente, at vi har set det sidste til den slags svinstreger.
Da jeg kan se at mange er imod Suarez, vil jeg hellere byde ind med et lille forsvar, selvom jeg ikke er begejstret for hans absurde opførsel. En af mine venner - en Liverpool-fan - fortalte mig den anden dag, hvad der faktisk var sket, inden Suarez bed Ivanovic. Som nogen måske har bemærket, så har Suarez brækket en finger, og spiller derfor med en støtteskinne. Da Ivanovic dækkede Suarez op, holdt han fast i fingeren (i stedet for i trøjen). Det har gjort ganske ondt på Suarez, som så sig nødsaget til at gøre noget, inden fingeren kom yderligere til skade.
Det forklarer lidt Suarez opførsel, og samtidig hvorfor Ivanovic holdt lav profil og tilgav med det samme.
Jeg har selv prøvet nøjagtig det samme som Suarez. Jeg spillede med brækket finger og støtteskinne, og en modstander valgte et bruge det imod mig, og tage fat med jerngreb. Det gjorde ondt og man bliver lidt desperat for at få løsenet grebet, så jeg pandede ham een.... Jeg er absolut hverken voldelig på- eller uden for banen, men man har jo også nogle instinkter. Så isoleret set, kan jeg godt sympatisere lidt med Suarez omkring Ivanovic-episoden:)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev: Ja det lyder som om, at Suarez kan blive den nye 9'er. Og kigger vi på hans niveau og spillestil, så er har faktisk noget nær perfekt.
Han image er dog noget, som jeg ikke vil ha' til klubben - selvom jeg vil forvente, at vi har set det sidste til den slags svinstreger.
Da jeg kan se at mange er imod Suarez, vil jeg hellere byde ind med et lille forsvar, selvom jeg ikke er begejstret for hans absurde opførsel. En af mine venner - en Liverpool-fan - fortalte mig den anden dag, hvad der faktisk var sket, inden Suarez bed Ivanovic. Som nogen måske har bemærket, så har Suarez brækket en finger, og spiller derfor med en støtteskinne. Da Ivanovic dækkede Suarez op, holdt han fast i fingeren (i stedet for i trøjen). Det har gjort ganske ondt på Suarez, som så sig nødsaget til at gøre noget, inden fingeren kom yderligere til skade.
Det forklarer lidt Suarez opførsel, og samtidig hvorfor Ivanovic holdt lav profil og tilgav med det samme.
Jeg har selv prøvet nøjagtig det samme som Suarez. Jeg spillede med brækket finger og støtteskinne, og en modstander valgte et bruge det imod mig, og tage fat med jerngreb. Det gjorde ondt og man bliver lidt desperat for at få løsenet grebet, så jeg pandede ham een.... Jeg er absolut hverken voldelig på- eller uden for banen, men man har jo også nogle instinkter. Så isoleret set, kan jeg godt sympatisere lidt med Suarez omkring Ivanovic-episoden:)
Den skal man vist være inkarneret Suárez-fan for at acceptere som undskyldning.
Der er jo ikke kontakt mellem Ivanovic og Suárez inden bidet. Men på den anden side renser det jo Pepes spark på Casquero. Han havde forinden trådt portugiseren over tæerne og alle ved hvor ondt det gør. Man bliver lidt desperat for at få den fod væk ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
ALLE vil fremover tænke tilbage på den episode med Ivanovic, den generelle opfattelse er at han gjorde det uden grund - det vil bare for altid have ændret folks syn på ham.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Siempre Madrid skrev:
M_linding skrev: Ja det lyder som om, at Suarez kan blive den nye 9'er. Og kigger vi på hans niveau og spillestil, så er har faktisk noget nær perfekt.
Den skal man vist være inkarneret Suárez-fan for at acceptere som undskyldning.
Der er jo ikke kontakt mellem Ivanovic og Suárez inden bidet. Men på den anden side renser det jo Pepes spark på Casquero. Han havde forinden trådt portugiseren over tæerne og alle ved hvor ondt det gør. Man bliver lidt desperat for at få den fod væk ;-)
Jeg har ikke selv nærstuderet episoden, men stoler blindt på en Liverpool-fan:)
Som sagt, så er jeg heller ikke begejstret for Suarez... Men der kan jo være flere sider af en sag.
............................................................................
Efter at have set din video må jeg konstatere, at jeg er blevet forrådt!
Suarez har vist ingen undskyldning;)
"Luis Suarez staying at Liverpool, agent tells Sky Sports News"
Ja tak! Lad det for guds skyld være sandt!
Tidligere idag kom en bekendt hen til mig og, spurgte mig om jeg havde læst at Monaco ville byde 1.8 mia. kr på Cristiano og 1.8 mia. kr på Messi.
Fik ikke fat i om han havde læst det på onside.dk eller Monacos egen hjemmeside.
Det lyder komplet åndsvagt. Og jeg tvivler/nægter at tro på at der er noget somhelst sandhed i den påstand. Jeg prøvede selvfølgelig at undersøge sagerne, men kunne intet finde.? Er der nogen hér som han bekræfte dette/denne rygte/påstand?
Han fortalte også om en liste over 18 angriberer som Barcalona angiveligt skulle være interesseret i. Den havde han set på onside.dk, men den kunne jeg heller ikke finde.
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Bayern-spiller: 99 procents chance for Heynckes som ny Real Madrid-træner
Bayern Münchens Anatoliy Tymoshchuk siger i dag, at Jupp Heynckes med 99 procents sikkerhed er Real Madrids nye træner.
Bayern Münchens afgående cheftræner Jupp Heynckes sagde først, at han skulle pensioneres, men så snart han åbnede op for at fortsætte i branchen, så blev han hurtigt rygtet til Real Madrid. Og det kan der måske være noget om rygtet, for Bayern-spilleren Anatoliy Tymoshchuk siger i dag til russisk tv, at træneren med stor sansynlighed skal stå i spidsen for Madrid.
- Der er 99 procents chance for, at Heynckes vil træne Real Madrid, siger han til Russia 2.
Heynckes har tidligere stået i spidsen for Real Madrid i et år, hvor han sikrede dem en Champions League-triumf. Men dårlige præstationer i den hjemmelige række gjorde, at han blev fyret.
Hvad tror bliver han Real Madrid træner eller hvad??????