Rygtebørsen XVIII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Har valgt at takke af på forum!
Jeg kan bare forestille mig hvor meget ballade han vil skabe med hans usympatiske opførsel på fodboldbanen.
Nuvel, man kan argumentere for at Pepe til tider har opført sig uacceptabelt på en fodboldbane, men han har satme aldrig bidt en modstander! Det er fandme for sygt at gå og bide. Suarez slår alle når det kommer til dårlig opførsel.
Ad ad ad
Hugol skrev: Hugol is on fire, d central, lewandowski til real for 18 mil
Hvem bruger de som kilde? Hans egne agenter har mere end antydet, at han lander i Bayern.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Joke aside. Jeg hader det forpulede æsel, og jeg hade nogensinde at se ham i en Madrid trøje!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
mortenj skrev: Nøj hvor håber jeg dog at Luis Suarez-rygtet er en and!!
Jeg kan bare forestille mig hvor meget ballade han vil skabe med hans usympatiske opførsel på fodboldbanen.
Nuvel, man kan argumentere for at Pepe til tider har opført sig uacceptabelt på en fodboldbane, men han har satme aldrig bidt en modstander! Det er fandme for sygt at gå og bide. Suarez slår alle når det kommer til dårlig opførsel.
Ad ad ad
Godt nok har Pepe ikke bidt en modstander, men han var kraftedeme ved at trampe en spiller ihjel.
Jeg beundrer Suarez' talent, manden er jo en enmandshær. Men hvis jeg en dag bare skulle overveje at have ham i Real Madrid, så er det først, når han foran hele pressen kommer ud og lover at han starter på en frisk og han vil fremover kun være sulten når det kommer til trofæer ;). Men hvis ikke han gør det, jamen så må han gerne holde sig væk fra Kongeklubben, og faktisk Spanien generelt.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
rezamadridista skrev:
mortenj skrev: Nøj hvor håber jeg dog at Luis Suarez-rygtet er en and!!
Ad ad ad
Godt nok har Pepe ikke bidt en modstander, men han var kraftedeme ved at trampe en spiller ihjel.
Jeg beundrer Suarez' talent, manden er jo en enmandshær. Men hvis jeg en dag bare skulle overveje at have ham i Real Madrid, så er det først, når han foran hele pressen kommer ud og lover at han starter på en frisk og han vil fremover kun være sulten når det kommer til trofæer ;). Men hvis ikke han gør det, jamen så må han gerne holde sig væk fra Kongeklubben, og faktisk Spanien generelt.
Ja jeg enige men hans personlighed er et problem så hvis pepe smutter er jeg glad suarez er en god spiller men jeg hved ikke hel om han er værdi at bære den hvide trøje god er det kan man ikke tag fra ham :)
- RasmusKring
- Gæst
-
Man ser spillere, der slår ud efter en modstander - i mere eller mindre voldsom grad - i næsten hver kamp. De fleste af os har sikkert også selv gjort det under en fodboldkamp. Man bliver i et kort øjeblik frustreret over at tabe en duel eller lignende, og så reagerer man i frustration med et slag eller lignende reaktion. Suarez reagerede i stedet med et bid, og selvom jeg synes, at det er en mærkelig reaktion, så mener jeg virkelig, at det bliver blæst op til noget, som det ikke er. Uanset hvad er det vold, der ikke hører til på banen.
Havde reaktionen været den samme, hvis han havde slået ud efter Ivanovic? Det tvivler jeg på, men jeg synes ærligt talt, at forskellen er ret ubetydelig.
Manden bider, slår, bruger alle tricks, scorer med hænder osv osv. Rent ud sagt bruger han alt for at opnå sine mål. Han er gennemsyret af usympatisk råddenskab.
Alene hans rygte bør få Perez op i højeste alarmberedskab. Håber virkelig ikke det bliver til noget. Han må meget gerne rådne op i kolde Liverpool for min skyld.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
RasmusKring skrev: Helt ærligt folk, hvad er forskellen mellem et bid og et slag?
Man ser spillere, der slår ud efter en modstander - i mere eller mindre voldsom grad - i næsten hver kamp. De fleste af os har sikkert også selv gjort det under en fodboldkamp. Man bliver i et kort øjeblik frustreret over at tabe en duel eller lignende, og så reagerer man i frustration med et slag eller lignende reaktion. Suarez reagerede i stedet med et bid, og selvom jeg synes, at det er en mærkelig reaktion, så mener jeg virkelig, at det bliver blæst op til noget, som det ikke er. Uanset hvad er det vold, der ikke hører til på banen.
Havde reaktionen været den samme, hvis han havde slået ud efter Ivanovic? Det tvivler jeg på, men jeg synes ærligt talt, at forskellen er ret ubetydelig.
Der er altså en ret stor forskel på at slå ud efter en modstander og at bide sin modstander. Ligesom der er forskel på, at man slår ud med armene og rammer en modstander og at gå direkte hen til modstanderen og give ham en på hovedet.
Hvis man slå ud med armene så prøver man i det mindste at få det til at se ud som en tilfældighed. Men hvis man fremstiller sig selv som en kannibal, så er man helt og aldeles ligeglad med at flere tusinde mennesker faktisk ligger mærke til hvad det er han gør.
Og den ligegyldighed Suarez viser er for mig aldeles bekymrende, ikke bare som fodboldspiller, men faktisk som menneske generelt. Jeg kan aldrig forstille mig at jeg bare det mindste tør at bide en spiller på åben skærm. Jeg kommer hellere aldrig til at bide en uden for åben skærm, så hellere give ham en på hovedet. At bide er bare... svinsk... Psykopat x1000
- Ingen svæver på banen som Zizou!