Rygtebørsen XVIII
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Edinson Cavani indrømmer, at han har drømt om Real Madrid, men understreger at han stadig er Napoli-spiller.
Napolis stjerneangriber, Edinson Cavani, har gennem flere transfervinduer været sendt væk fra Napoli på rygtebørsen, men den manden fra Uruguay er stadig at finde i Napoli. Flere medier melder om interesse fra Real Madrid, og Cavani indrømmer, at det har været en bardomsdrøm at komme til Madrid, men at nutiden ligger i det italienske.
Læs også: Arsenal bekræfter klublegendes retur
- Er Napoli min fremtid? Napoli er mit i dag, udtaler bomberen ifølge Goal.com.
- Ingen kan forudse fremtiden. Alt jeg kan sige er, at lige nu jeg er glad.
- Med hensyn til Real Madrid… Børn drømmer, det er normalt. Det gør alle. Når det er sagt, så er livet en anden ting. Jeg fandt Napoli, og jeg er stolt. Men igen, det er fint at drømme, selv når du er voksen.
- Lige nu er jeg Napoli-spiller. Jeg er ikke bevidst om andre tilbud.
når jeg tror han kommer til madrid 100 på det jeg så glad men også ked af pipita skifter klub
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid 7 skrev: Cavani: Normalt at drømme om R. Madrid
Edinson Cavani indrømmer, at han har drømt om Real Madrid, men understreger at han stadig er Napoli-spiller.
Napolis stjerneangriber, Edinson Cavani, har gennem flere transfervinduer været sendt væk fra Napoli på rygtebørsen, men den manden fra Uruguay er stadig at finde i Napoli. Flere medier melder om interesse fra Real Madrid, og Cavani indrømmer, at det har været en bardomsdrøm at komme til Madrid, men at nutiden ligger i det italienske.
Læs også: Arsenal bekræfter klublegendes retur
- Er Napoli min fremtid? Napoli er mit i dag, udtaler bomberen ifølge Goal.com.
- Ingen kan forudse fremtiden. Alt jeg kan sige er, at lige nu jeg er glad.
- Med hensyn til Real Madrid… Børn drømmer, det er normalt. Det gør alle. Når det er sagt, så er livet en anden ting. Jeg fandt Napoli, og jeg er stolt. Men igen, det er fint at drømme, selv når du er voksen.
- Lige nu er jeg Napoli-spiller. Jeg er ikke bevidst om andre tilbud.
når jeg tror han kommer til madrid 100 på det jeg så glad men også ked af pipita skifter klub
Du bliver nødt til at gøre opmærksom på hvor du har teksten fra - artikelnavnet alene er ikke nok. Et link til de artikler du kopierer teksten fra ville i øvrigt være lidt dejligere end en væg af tekst.
Artiklen: onside.dk/serie-a/cavani-normalt-at-droemme-om-real-madrid
Og i øvrigt er jeg enig i, at Cavani ville være en god angriber for klubben, men jeg ville så meget hellere have El Kun! Han kan føje en ekstra dimension til angrebet, som jeg ikke tror Cavani er i stand til på samme måde.
Petroleum skrev: Kan vi forvente at se den første (store) handel allerede i næste uge når nu Perez "vandt" præsidentvalget??
Svært at sige. Hans største target er vel uden tvivl Bale, som han vistnok gerne vil have i det hvide hus inden d. 15. juni (ret mig hvis jeg tager fejl). Jeg tror det er hans førsteprioritet, og dermed nok den handel, som han vil gennemføre først.
Hvis dette er sandt så bliver jeg nød til at konkludere at det var en stor fejl at beholde Perez som præsident. Jeg er blevet så træt af at vi bruger milliarder på spillere, hvor halvdelen fejler. Derudover er hverken Bale eller Suárez 150 mil. værd.
- Perez må snart indse at man ikke kan købe sig til succes, man kan bare se på Barca, Dortmund, Man Utd og Juventus der fungere på meget lavere transferbudgetter med mere succes. I stedet for Bale og Suárez kunne vi jo købe Rodrigo tilbage fra Benfica, oprykke Morata og Jese eller at beholde Hiuagin.....
Jeg er så træt af det de mange penge, der er blevet smidt væk! Og giv klubben tilbage til fansne!
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: Ifølge Maca vil Perez betale op til 150 mil. Euro for Bale og Suárez....
Hvis dette er sandt så bliver jeg nød til at konkludere at det var en stor fejl at beholde Perez som præsident. Jeg er blevet så træt af at vi bruger milliarder på spillere, hvor halvdelen fejler. Derudover er hverken Bale eller Suárez 150 mil. værd.
- Perez må snart indse at man ikke kan købe sig til succes, man kan bare se på Barca, Dortmund, Man Utd og Juventus der fungere på meget lavere transferbudgetter med mere succes. I stedet for Bale og Suárez kunne vi jo købe Rodrigo tilbage fra Benfica, oprykke Morata og Jese eller at beholde Hiuagin.....
Jeg er så træt af det de mange penge, der er blevet smidt væk! Og giv klubben tilbage til fansne!
Jeg vil mene at Morata efterhånden er god nok til at overtage Higuains plads, og det derfor ikke er nødvendigt at købe en ny angriber. Angående de mange penge så er det vist blot noget der er meldt ud af den engelske presse.
Morata er efter min mening meget hurtigere end Higuain, men Morata mangler lidt træfsikkerhed. Han har også vist at han scorer mål på hovedet. Jeg vil uden problemer sagtens kunne smide Morata ind i stedet for Pipita.
Har valgt at takke af på forum!
Her snakker jeg kun om bale. Suarez ville koste omkring de 45 mio euro og ham så jeg altså gerne i klubben, selvom 20 mio euro mere og så hed den Cavani, ville være at foretrække.
Bale er bare ikke 85 mio euro værd, efter min mening. der mener jeg at man burde kigge fremad og skabe en lidt mere bred og harmonisk trup til fremtiden og ikke blot se på hvad der måske kan give os mesterskabet næste år.
Mascherano, Fabregas, Alexis, og Villa har ikke været gratis! Når man snakker om penge der er blevet smidt væk så kommer man vidst ikke uden om Eto'o + et kæmpestort fyldt pengeskab for en enkelt sæson med Zlatan :) Og Barcelona går angiveligt fuldstændig amok på transfermarkedet i år, de er allerede godt i gang allerede kan man sige. Jeg ved ikke lige hvorfor du bringer Juve op, de har en historisk let Serie A som de kan vinde de næste 10 år, men i CL var de ikke engang tæt på at gøre sig gældende.baggins skrev: Ifølge AS vil Perez betale op til 150 mil. Euro for Bale og Suárez....
Man har jo netop holdt relativ lav profil på transfermarkedet de sidste par sæsoner, Coentrao og Modric er jo de eneste reelle kioskbaskere der har været i snart 3 år, så det er da klart at man skal prøve noget andet når det har fejlet.. Et par uprøvede canteranos og en uskarp Pipita er ikke løsningen, der skal ske noget lidt mere drastisk, for der har altså ikke været nok kvalitet på holdet i ligaen i denne sæson. Lette kampe har kostet points, og truppen skal være bredere til næste sæson, og man skal skille sig af med noget af dødvægten, heriblandt Kaka'.
Petroleum skrev: Men som baggins skriver - så kan nogen spillere vel også blive for dyre??
Her snakker jeg kun om bale. Suarez ville koste omkring de 45 mio euro og ham så jeg altså gerne i klubben, selvom 20 mio euro mere og så hed den Cavani, ville være at foretrække.
Bale er bare ikke 85 mio euro værd, efter min mening. der mener jeg at man burde kigge fremad og skabe en lidt mere bred og harmonisk trup til fremtiden og ikke blot se på hvad der måske kan give os mesterskabet næste år.
Derfor ser jeg også hellere Jesé og Morata end jeg ser Suarez og Bale.
Efter min mening skal vi kun købe Verratti, Isco og Carvajal.
JesperA skrev:
Mascherano, Fabregas, Alexis, og Villa har ikke været gratis! Når man snakker om penge der er blevet smidt væk så kommer man vidst ikke uden om Eto'o + et kæmpestort fyldt pengeskab for en enkelt sæson med Zlatan :) Og Barcelona går angiveligt fuldstændig amok på transfermarkedet i år, de er allerede godt i gang allerede kan man sige. Jeg ved ikke lige hvorfor du bringer Juve op, de har en historisk let Serie A som de kan vinde de næste 10 år, men i CL var de ikke engang tæt på at gøre sig gældende.baggins skrev: Ifølge AS vil Perez betale op til 150 mil. Euro for Bale og Suárez....
Man har jo netop holdt relativ lav profil på transfermarkedet de sidste par sæsoner, Coentrao og Modric er jo de eneste reelle kioskbaskere der har været i snart 3 år, så det er da klart at man skal prøve noget andet når det har fejlet.. Et par uprøvede canteranos og en uskarp Pipita er ikke løsningen, der skal ske noget lidt mere drastisk, for der har altså ikke været nok kvalitet på holdet i ligaen i denne sæson. Lette kampe har kostet points, og truppen skal være bredere til næste sæson, og man skal skille sig af med noget af dødvægten, heriblandt Kaka'.
Problemet er at vi køber ind for højre og venstre i stedet for at kigge på hvad vi har.
- det ene år køber vi lidt hollændere,
- så prøver vi med de allestørste
- Så køber vi franskmænd og tyskere
- Nu går vi så efter sydamerikanerne igen og en englænder
Det hænger jo ikke sammen.
Det er klart der skal forstærkes på nogle områder, og det kan vores Canteranos sagtens, der på mange områder ikke er uprøvet. Vi har en højre back der har klaret sig som en af de bedste i tyskland. Vi har en angriber der banker mål både for første og anden holdet, og så har vi en offensiv midt I Jesé der kan spille både venstre, højre og centralt. Han har banket 22 kasser ind. Det er jo ikke nødvendigt at bruge så mange penge hele tiden.
Real Madrid har på papiret et kanon hold, der skal kun forstærkes med en defensiv midt ala Vidal eller Verratti samt Isco. Resten skal komme fra egne rækker. Men selvf, Perez ønsker at scorer kassen og blive Subcampeon istedet for at vinde titler. Det er efterhånden også det folk vil herinde.
De unge har meget mere vilje, hjerte og ligeså meget dygtighed som dem vi køber.
Hvis vi nu droppede de mange køb af stjerner, så er der Madrid-talenter der kan tage over f.eks. Rodrigo, Morata, Jese. investeringerne har samtidig smidt et talent som Mata væk, da han ikke kunne se sig selv slå igennem i Madrid.
For i princippet har jeg dog ikke noget imod dyre køb af en kvalitetsspillere, hvis der ikke er nogle talenter til en posion, eller hvis der er akut mangel på kvalitet på en position - f.eks. købet af Ronaldo. Men som mine andre eksempler viser, så bliver der nærmest købt fordi man kan...
P.S. Uefa har lavet nye regler, hvor det er påkrævet at man har en mængde "homegrown" talenter og derfor er disse investeringer endnu mere tåbelige.
Her kan man se hvor mange penge der er brugt - hvilket der har medført ca. 12 tilter
www.theoffside.com/leagues/spain-la-liga...n-transfer-fees.html
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!