Rygtebørsen XVIII
ElGalacticos skrev: Med alle disse rygter, forventer jeg at Cristiano gør os klogere.
www.sporten.dk/fodbold/farvel-madrid-ron....-kr.-villa-til-salg
Han gør hvertfald ikke mig klogere ved at sætte sit hus til salg..
iHala Madrid!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ElGalacticos
- Gæst
-
Det har altid været has ambition at spille i Real Madrid. Han har alle fansene på sin side, og hans navn bliver sunget når han har bolden. Hvorfor skulle han forlade klubben? Det virker bare ikke realistisk. Silly season?Figo7Dk skrev:
ElGalacticos skrev: Med alle disse rygter, forventer jeg at Cristiano gør os klogere.
www.sporten.dk/fodbold/farvel-madrid-ron....-kr.-villa-til-salg
Han gør hvertfald ikke mig klogere ved at sætte sit hus til salg..
Kan også huske man i anden sæson snakkede om at Mourinho købte hus i London i hans anden sæson, men fortsatte alligevel i 3.sæson. Så det med køb og salg af huse skal der ikke sættes for meget i.
Han største force er hans hurtighed og den bliver da kun mindre med årene... såååeh, 2 år endnu ville da være fantastisk og så slut. men så nu hellere at man fik EN RØVFULD penge for ham nu og så brugte de penge på at købe lidt bredde stjerne. man ville fx kunne få cavani og isco for cristiano penge.
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Seriøst Hugol ... Hold lige kaje ik'?
Vi kunne sælge Özil for 50+ millioner og købe Isco for det halve. Det er da en perfekt handel !
De er sgu ikke helt gode nok, synes jeg...
- Huss
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Og hvad er det for noget at sige Hugol? Gemmer Mourinho sig i Özils baggage når Özi drager ud med landsholdet?!
For tyvende gang, Özil er 24, han var en stjerne/talent før han kendte Mourinho, mens han var trænet af Mourinho i RM, og forbliver det med eller uden Mourinho....
ps. med dine udtalelser håber man næsten på at Isco flopperr, så man kan få en enden på dine mærkelige forslag til salg og handel af spillere
- Ingen svæver på banen som Zizou!