Rygtebørsen XVIII

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
13 år 2 måneder siden #1045 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne Rygtebørsen XVIII

ElGalacticos skrev: Med alle disse rygter, forventer jeg at Cristiano gør os klogere.

www.sporten.dk/fodbold/farvel-madrid-ron....-kr.-villa-til-salg

Han gør hvertfald ikke mig klogere ved at sætte sit hus til salg..

iHala Madrid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• ElGalacticos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1046 af ElGalacticos
Besvaret af ElGalacticos på emne Rygtebørsen XVIII

Figo7Dk skrev:

ElGalacticos skrev: Med alle disse rygter, forventer jeg at Cristiano gør os klogere.

www.sporten.dk/fodbold/farvel-madrid-ron....-kr.-villa-til-salg

Han gør hvertfald ikke mig klogere ved at sætte sit hus til salg..

Det har altid været has ambition at spille i Real Madrid. Han har alle fansene på sin side, og hans navn bliver sunget når han har bolden. Hvorfor skulle han forlade klubben? Det virker bare ikke realistisk. Silly season?
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved ElGalacticos.

13 år 2 måneder siden #1047 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XVIII
Tror ikke man skal sætte meget i at han sælger sit hus. Hvis det skulle betyde noget, så var det at han allerede var sikker på han smutter til sommer. Men det meste har tydet på han løber kontrakten ud, så han er højst sandsynligt udkig på et hus et andet sted. Det jo ikke sådan han sætter sit hus til salg fordi han flytter om 2 år. ;)

Kan også huske man i anden sæson snakkede om at Mourinho købte hus i London i hans anden sæson, men fortsatte alligevel i 3.sæson. Så det med køb og salg af huse skal der ikke sættes for meget i.

13 år 2 måneder siden #1048 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er da heller ikke sikker på jeg ville have cristiano i resten af hans karriere?

Han største force er hans hurtighed og den bliver da kun mindre med årene... såååeh, 2 år endnu ville da være fantastisk og så slut. men så nu hellere at man fik EN RØVFULD penge for ham nu og så brugte de penge på at købe lidt bredde stjerne. man ville fx kunne få cavani og isco for cristiano penge.

13 år 2 måneder siden #1049 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Enig petroleum.. Kan vi sælge ham efter næste sæson er det fint, og kan han spille sin kontrakt færdig er det endnu bedre, men så er det vist også på tide at prøve noget nyt. Jeg håber blot at vi får lov at vinde CHL med Cristiano i klubben.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #1050 af Hugol
Özil holder dørene åbne for Chelsea og Mourinho. Det er dejlige nyheder. Så kan vi tage Isco ind.

13 år 2 måneder siden #1051 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Seriøst Hugol ... Hold lige kaje ik'?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, anes, nono, Real Madrid, Dios, ZizouMo, Gotten, JimmyBroe og 5 flere

13 år 2 måneder siden #1052 af Hugol

DarioGomez skrev: Seriøst Hugol ... Hold lige kaje ik'?

Vi kunne sælge Özil for 50+ millioner og købe Isco for det halve. Det er da en perfekt handel !

13 år 2 måneder siden #1053 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Er jeg alene her, eller er der andre der også kunne tænke sig et salg af Ramos og Varane?

De er sgu ikke helt gode nok, synes jeg...
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, anes, dumdidadum, Real Madrid, Dios, ZizouMo, Gotten, Steen, JimmyBroe og 3 flere

13 år 2 måneder siden #1054 af Hugol
Bortset fra at jeg er seriøs omkring Özil. Men lad os tage den når sæsonen kører, uden Mou bliver det spændende at se om Özil falder eller øger sit niveau.

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1055 af Huss
Besvaret af Huss på emne Rygtebørsen XVIII
Det Hugol ønsker sig det er et Real Madrid hold kun med Canteranos og spanske spillere. Ved du Hugol, bliv Barcelona fan.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Huss.

13 år 2 måneder siden #1056 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Haha Ronaldo må meget gerne slutte karrieren i Madrid, tror han kan holde niveauet til +30 med den krop han har.

Og hvad er det for noget at sige Hugol? Gemmer Mourinho sig i Özils baggage når Özi drager ud med landsholdet?!
For tyvende gang, Özil er 24, han var en stjerne/talent før han kendte Mourinho, mens han var trænet af Mourinho i RM, og forbliver det med eller uden Mourinho....

ps. med dine udtalelser håber man næsten på at Isco flopperr, så man kan få en enden på dine mærkelige forslag til salg og handel af spillere

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

Leveret af Kunena Forum