Rygtebørsen XVIII

13 år 2 måneder siden #1033 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Fabio Coentrao bliver linket med Jose Mourinho til Chelsea når så må vi sige farvel :)

Hala Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1034 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Bismo skrev: Zidane kan muligvis være Castillas redningsmand. Ifølge marca har han anbefalet Perez, at Jese rykkes op.

Perez var også tilstede på stadion og var tydeligt imponeret over Jesé's kasse, men jeg tvivler nu på det bremser eventuelle køb, jeg er ret sikker på han allerede på nuværende tidspunkt har fastlagt de præcise transfer-targets.

13 år 2 måneder siden #1035 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg vil så sige, at jeg faktisk tror på, at vi ser Jesé i Real Madrid til næste sæson.

Ikke kun fordi, at han åbenlyst er god nok, men også pga. den store opbakning der er til ham... Perez er jo en lille populist, så jeg tror at han har lyst til at give Jesé chancen.

Det er dog vigtigt, at Ancelotti også kan se lyset i Jesé - ellers kan det jo være lige meget.

13 år 2 måneder siden #1036 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Så er den der også på Real Madrid.com.
Bale, Carvajal, (Isco), (Verratti), Jesé.
Ville nogen være kede af ovenstående. Bale er der fordi jeg er sikker på at Real Madrid køber ham.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #1037 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Hugol prøv du lige at kalde Bale for englænder en gang til ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 2 måneder siden #1038 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Har du aldrig hørt om primae noctis ?

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #1039 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: mit opråb er mere en reaktion på at madrid køber "stjerner" hvor vi har "stjernespillere" i forvejen f.eks. da vi købte Kaka, da vi havde Sneijder. Og da vi samme år solgte Robben og året efter købte Di Maria. Og nu vil de sælge Higuain for at købe Suarez/Cavani. Det er tåbelige investeringer der ikke føre nogle veje og det ødelægger samtidig ødelægger vores talenter og harmonien i truppen.
Hvis vi nu droppede de mange køb af stjerner, så er der Madrid-talenter der kan tage over f.eks. Rodrigo, Morata, Jese. investeringerne har samtidig smidt et talent som Mata væk, da han ikke kunne se sig selv slå igennem i Madrid.

For i princippet har jeg dog ikke noget imod dyre køb af en kvalitetsspillere, hvis der ikke er nogle talenter til en posion, eller hvis der er akut mangel på kvalitet på en position - f.eks. købet af Ronaldo. Men som mine andre eksempler viser, så bliver der nærmest købt fordi man kan...
P.S. Uefa har lavet nye regler, hvor det er påkrævet at man har en mængde "homegrown" talenter og derfor er disse investeringer endnu mere tåbelige.

Her kan man se hvor mange penge der er brugt - hvilket der har medført ca. 12 tilter
www.theoffside.com/leagues/spain-la-liga...n-transfer-fees.html

Du ka sagtens finde eksempler på dumme indkøb, men i den nuværende situation har vi vel reelt flere pladser hvor udskiftning er på sin plads- og du regner vel ik med at vi ka udfordre Barca i ligaen og støde Bayern fra tronen i CL ved at rykke 2-3 spillere op fra Castilla?

Sagen er vel dén at vi har behov for at skifte ud på flere pladser - men du mener måske bare ikke der er "akut" mangle på udskiftning blot fordi vi har store "navne" på de fleste pladser. Fordi vi harr f.eks. Di Maria på højre kant betyder det jo ik at så ska vi automatisk kun rykke en Castillaspiller op. Jeg forstår at man ik ska købe Bale for at erstatte Ronaldo, men man ka vel sagtens købe en Bale for at erstatte en Di Maria f.eks.. Eller man ka købe en Vidal for at erstatte en Xabi eller en Modric, hvis man nu som mig mener at de spillere ik er gode nok. Det er vel aldrig dumt at gøre holdet bedre. Man ka sagtens rykke Jese, Nacho og Morata op i førsteholdstruppen og håbe på at de ka udvikle sig til vigtige spillere, men en klub som Real Madrid ska jo nok oftest kigge andre steder for at ku skifte ud i startopstillingen

13 år 2 måneder siden #1040 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Siempre fiel: problemet er, at unge spillere, ikke udvikler sig uden fast spilletid på højeste niveau. Der er ingen grund til at have Castillas bedste spiller, til at sidde på bænken og rådne op? Nacho bliver ikke god nok til en fast plads. Som breddespiller er han perfekt. Morata og Jese skal have fast spilletid for at blive verdensklasse spillere. De har både talent og vilje. Håber aldrig de ender som breddespillere i RM ellers så opsøger jeg Perez, personligt.

13 år 2 måneder siden #1041 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre fiel skrev:

baggins skrev: Du ka sagtens finde eksempler på dumme indkøb, men i den nuværende situation har vi vel reelt flere pladser hvor udskiftning er på sin plads- og du regner vel ik med at vi ka udfordre Barca i ligaen og støde Bayern fra tronen i CL ved at rykke 2-3 spillere op fra Castilla?

Sagen er vel dén at vi har behov for at skifte ud på flere pladser - men du mener måske bare ikke der er "akut" mangle på udskiftning blot fordi vi har store "navne" på de fleste pladser. Fordi vi harr f.eks. Di Maria på højre kant betyder det jo ik at så ska vi automatisk kun rykke en Castillaspiller op. Jeg forstår at man ik ska købe Bale for at erstatte Ronaldo, men man ka vel sagtens købe en Bale for at erstatte en Di Maria f.eks.. Eller man ka købe en Vidal for at erstatte en Xabi eller en Modric, hvis man nu som mig mener at de spillere ik er gode nok. Det er vel aldrig dumt at gøre holdet bedre. Man ka sagtens rykke Jese, Nacho og Morata op i førsteholdstruppen og håbe på at de ka udvikle sig til vigtige spillere, men en klub som Real Madrid ska jo nok oftest kigge andre steder for at ku skifte ud i startopstillingen

Det du nævner er blevet forsøgt i 11 år, og hvor mange Chl-titler har det medført? Svaret er en! Og derfor siger jeg for første gang, i min tid som real madrid fan (13 år) ikke at "vi vinder Chl i år". Vi skal starte fra bunden, og opbygge et solidt fundament, der bygger ydmyghed og hårdt arbejde. Og derfor skal vi rykke Jese og Morata op på førsteholdet, så de kan blive modnet og blive til verdensklasse spillere (det har de potentiale til). Og af samme grund er der igen grund til at bruge 50 mil. Euro på Vidal på 26 for at sælge Alonso. Der ser jeg hellere et køb Verratti, der kan være i lære hos Alonso. Jeg ser samtidig et salg af Khedira, for vi for med stor sandsynlighed Casemiro, der har et stort potentiale. Og hvorfor så dette? Ja, i de fleste kampe Madrid spiller på et år, så er det total defensiv overkill at spille med to defensive midtbanespillere, da de fleste parkere bussen. Og så kan man spille med Verratti/Alonso sammen med Casemiro imod stærke modstandere,

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 2 måneder siden #1042 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid 7 skrev: Fabio Coentrao bliver linket med Jose Mourinho til Chelsea når så må vi sige farvel

Jeg forstår heller ikke hvorfor Chelsea ikke er med på Coentrao.

Jeg forstår heller ikke hvorfor Bale har 4 stjerner, hvis det skulle indikere fremskredne forhandlinger. Det samme kan siges om di María. De burde vel egentlig begge ligge på 2 stjerner, selvom Bale ofte bliver linket til Madrid, for der mangler vel meget mellem parterne.

13 år 2 måneder siden #1043 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XVIII
A Bola skriver, at Ronaldo ikke vil forlænge med Real:

www.marca.com/2013/06/04/en/football/rea...drid/1370358903.html

Jeg tror desværre, at der er noget om snakken. Han har generelt været meget kryptisk omkring udsigterne for hans fremtid og har ikke rigtigt gjort noget for at dementere de vedholdende rygter, der igennem sæsonen har sendt ham tilbage til England. Jeg tror de færreste madridistas har en forestilling om, at han vil afslutte sin karriere i Madrid (Perez er helt ude af takt med virkeligheden ser det ud til) . Hvis han ikke forlænger, skal han bare sælges nu mens, man stadig kan få gode penge for ham. Næste sæson ryger han relativt billigt.

MÉN, det kan jo være, at han alligevel har lyst til at blive, hvis Ancelotti bliver træner, og han bliver præsenteret for et spændende og nyt projekt. Desuden er der lige pt. ingen udfordringer i fodboldens verden, der er mere interessant end at skaffe la decima til Madrid.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Bismo.

• ElGalacticos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1044 af ElGalacticos
Besvaret af ElGalacticos på emne Rygtebørsen XVIII
Med alle disse rygter, forventer jeg at Cristiano gør os klogere.

Leveret af Kunena Forum