Rygtebørsen XVIII
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
M_linding skrev:
Dios skrev: M_linding skrev:
Jeg er optimistisk, og tror på at Perez nøjes med ÈT Perez-køb! Lad det så please være Isco;)
Hvis Isco vil, så bliver han hentet. Perez er vild med ham, men det er Zidane også. Jeg tror vores Perez indkøb bliver Bale, Cavani eller Suarez desværre
Problemet er muligvis, at enten Ancelotti eller Perez ikke er vilde nok med Isco. Var man det, havde man givet ham et tilbud han ikke kunne sige nej til. Alene det at handlen tipper så meget, er et rigtig skidt tegn!
Hvis valget bliver imellem de tre du nævner (og det gør det muligvis), så vælger jeg trods alt Bale - selvom jeg ikke vil have ham heller;)
Du ved også godt, at Perez er en klaphat, og kun tænker på sin forretning. Isco er jo ikke i kategori med de andre 3 nævnte, omend jeg syntes han er den bedste af de 4.
Men ja det er skræmmende, at han ikke er sikret endnu.
Jeg tror at mit lille forsvar af Perez går på, at selvom man kun hører om de tossede handler (Bale, Suarez og Cavani) - Så ligner det, at fem ud af 6 handler kan komme fra Castilla... Så lidt håb er der måske;)
At der så, efter en pause på fire år, skal købes en trøjebasker, må man så åbenbart leve med...
Hvad med en byttehandel plus 10 mio euro? Paulinho for Kaka.
- Orange You Glad
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det kræver dog nok, at Bale selv fortæller at han har ambitioner om mere end Tottenham og hvis ikke han selv kan finde ud af det, så har jeg endnu sværere ved at finde begrundelsen for, at han skal optage en plads i Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Jeg er nok ikke den største Bale-fortaler, men til gengæld tror jeg også, at Florentino Pérez vil strække sig ret langt for at hente waliseren.
Det kræver dog nok, at Bale selv fortæller at han har ambitioner om mere end Tottenham og hvis ikke han selv kan finde ud af det, så har jeg endnu sværere ved at finde begrundelsen for, at han skal optage en plads i Real Madrid.
Ja, jeg ser hellere et køb af Rodrigo. For som jeg husker, så har Madrid en tilbagekøbsklausul på ham. Jeg ved godt at han ikke har bevist det helt store, ligesom Bale, men jeg mener at han udvikle sig til en klassespiller. Så ind med Rodrigo, ud med Callejon og behold Di Maria.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Looking forward to being back in South Florida this August for the @intchampionscup #ICC2013. See everyone in Miami on August 6th and 7th.
Her afkræfter han vel et skifte denne sommer? Manchester United er ikke med i denne turnering, det er vi til gengæld.
- Raúl 7
- Gæst
-
Hvor troværdig er, El Confidencial?
Det er imo noget lort!
Det ser ud til at vi har tabt kampen om Isco, der bliver sagt at han er enig med City. Ærgerligt, men nu må vi se, der kører mange rygter om ham til både Madrid og til City, så lad os vente til der kommer en officiel udmelding.
EDIT: Daniel var hurtigere.
Skal han ikke bare snart til og pakke sydfrugterne, og erkende endnu en fiasko tid som præsident. Jeg gik fra og være en af de største pro-Perez til og være en af de mest anti-Perez. Calderon var jo en god præsident ift. ham :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Redondo
- Gæst
-
www.talksport.co.uk/sports-news/football...tenham-summer-200073