Rygtebørsen XVIII
Dios skrev: Det er så til grin, at vi eftersignede har tabt kampen om Isco, og så til fucking City. Perez har generelt bare tabt sit velkendte touch på og vælge hvem han har lyst til. Isco og Neymar.
Skal han ikke bare snart til og pakke sydfrugterne, og erkende endnu en fiasko tid som præsident. Jeg gik fra og være en af de største pro-Perez til og være en af de mest anti-Perez. Calderon var jo en god præsident ift. ham :D
Jeg må sige at jeg altid har været rimlig anti-Perez. Og jeg synes at det er synd at han har ændret reglerne for økonomien bag præsidentkandidaterne.Jeg er også spændt på at se hvordan næste valg foregår, hvis Perez ikke for alle de spillere, som han lovede inde det netop overstået valg.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
baggins skrev:
Dios skrev: Det er så til grin, at vi eftersignede har tabt kampen om Isco, og så til fucking City. Perez har generelt bare tabt sit velkendte touch på og vælge hvem han har lyst til. Isco og Neymar.
Skal han ikke bare snart til og pakke sydfrugterne, og erkende endnu en fiasko tid som præsident. Jeg gik fra og være en af de største pro-Perez til og være en af de mest anti-Perez. Calderon var jo en god præsident ift. ham :D
Jeg må sige at jeg altid har været rimlig anti-Perez. Og jeg synes at det er synd at han har ændret reglerne for økonomien bag præsidentkandidaterne.Jeg er også spændt på at se hvordan næste valg foregår, hvis Perez ikke for alle de spillere, som han lovede inde det netop overstået valg.
Og dette citat er jo netop problemet i Real Madrid.
eg er også spændt på at se hvordan næste valg foregår, hvis Perez ikke for alle de spillere, som han lovede inde det netop overstået valg.
Det handler jo netop ikke hvem han henter eller ej, men hvor klubben er på vej hen. Det ser faktisk meget lovende ud, men projektet er flere projekter i sig selv, som alle river i hver sin retning. Vi er begyndt og "satse" lidt mere på vores egne, men de skal helst ikke have for meget spilletid, så vi skal samtidig også hente spillere for milliarder, og samlet set spiller vi hverken specielt smukt fodbold, eller vinder specielt mange titler. Så alt i alt, er det jo hovedløst.
Perez henter sine stemmer ved og love diverse stjerne, og det var netop også derfor jeg i gamle dage elskede Perez. Dengang hvor jeg ikke tænkte så meget over taktik, men bare blev lalleglad, af og tænke over vi havde købt Figo, Zidane, L. Ronaldo etc.
Vores klub sejler, og Perez har en styrmand i hver ende af båden, og ingen længe, så vil vi alle få flashbacks tilbage fra 06.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Daniel skrev: onside.dk/premier-league/avis-isco-vaelger-denne-klub
Hvor troværdig er, El Confidencial?
Det er imo noget lort!
El Confidencial var dem, som afslørede, at Neymar ville vælge Real Madrid......
Jeg tillader mig jubelidiot-rollen, for jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at vi har en så talentløs sportslig ledelse, at man kan miste Neymar, Isco, Bale og Cavani, mens man lader sig føre rundt i manegen af en klub som Paris SG. Skulle Florentino Pérez have mistet al sin glans? Det håber jeg fandeme ikke!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Morata bliver Jese bliver og Carvajal er kommet tilbage. Nu mangler vi blot Toril
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Så længe man forlænger med Jesé er jeg bedøvende med alle de andre, på nær Isco.
Fuldstændig enig.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
Hugol skrev: Så længe man forlænger med Jesé er jeg bedøvende med alle de andre, på nær Isco,
Morata bliver Jese bliver og Carvajal er kommet tilbage. Nu mangler vi blot Toril
Nå, jeg havde kun jubelidiot-rollen til låns i en halv time ;-)
Hvis vi skal have nogen titelchancer i den kommende sæson, kræver det lidt mere end et par ungersvende og en ynglingetræner.
Men når vi ik kan skaffe en træner i god tid, og at det faktisk blokere indkøb som Isco, så håber jeg at man tager chancen! Toril kan godt få det til at hænge sammen, og der er en rød tråd med hans taktik og spillestil. Jeg ville være mere belymret med mou ved roret en sæson mere!
Har valgt at takke af på forum!
Petroleum skrev: Jeg tror ikke vi henter spillere før en ny træner er på plads. Problemet med det er at vi risikerer at miste spillere. Det er en skandale at vi ingen træner har fundet endnu!
Han er fundet, og er allerede med til at bestemme truppen:)
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
Jeg håber da - og tror - at man snakker med Ancelotti sideløbende, mens man venter på ham, således at man kan forhandle med spillere.
Hvis man ikke er villig til at betale 260 millioner kroner for ham, så fejler man godt nok noget, især hvis man er villig til at betale 700 millioner kroner for Bale... Men i det midste er sagaen stadig ikke slut, og det ser ud til at vi stadig har en chance.
Siempre Madrid skrev: Jeg håber da - og tror - at man snakker med Ancelotti sideløbende, mens man venter på ham, således at man kan forhandle med spillere.
Ja forhåbentlig.
www.marca.com/2013/06/20/en/football/rea...drid/1371715758.html
Ifølge Marca, så har Ancelotti udtalt, at han vil have Jesé og Morata op i truppen til næste sæson.
Jeg er her stadig XOXO