Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #193 af Gotten
Besvaret af Gotten på emne Rygtebørsen XVIII
indkast.dk/index.php?nyhed=94250

Carvajal til Leverkusen... Hvad så nu? Er virkelig skuffet hvis det er sandt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #194 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Lad nu vær' med at bruge indkast.dk;)

Det er en amatør-side, hvor alle mulige aber kan blive skribenter...

Dermed ikke sagt at der ikke kan være noget om snakken. Ærgerligt hvis han ikke bliver...

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #195 af Gotten
Besvaret af Gotten på emne Rygtebørsen XVIII
På en kedelig torsdagaften, vil jeg hellere kigge på indkast end ud i luften :)og godt nok er det ikke verdens mest pålidelige kilde, og skibenterne får ikke løn, men de plejer ikke bare at finde på egne rygter :)

13 år 8 måneder siden #196 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jo det gør de faktisk:)

Og de er desværre ikke alene..

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #197 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII
Marca og Kicker har også sendt det ud :)

Men lad os slå koldt vand i blodet indtil noget bliver offentliggjort. Kan han få spilletid i Bundesligaen ville det også være fint, selvom jeg også helst vil beholde ham.

13 år 8 måneder siden #198 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Marca skriver at Villas Boas vil hente Carvalho til Tottenham.

Det kunne også være en fin måde for Real at komme af med Carvalho og Lass for på den måde at sænke Modric-prisen.

Jeg var glad for Carvalho forrige sæson, men hans manglende hurtighed er blevet udstillet de få gange han har spillet i den netop overståede sæson, så jeg ser det ikke som et tab for klubben hvis han ryger.

Edit:
Jeg havde misforstået artiklen, Villas-Boas vil have Carvalho som assistenttræner, og ikke som spiller.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #199 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII
Ved man mere om lucas eller er det gået helt i stå....?

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

13 år 8 måneder siden #200 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen XVIII
Er der nogen som helst der ved hvor tæt vi på at slippe kaka? nu hvor det ser ud til vi får modric (fantastisk, mener jeg) kunne vi virkelig godt bruge nogle millioner hvis vi skal købe en back også? Hvad med en back nu hvor maicon ikke er i opløbet mere? (desværre)

13 år 8 måneder siden #201 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XVIII
@ Petroleum

Det kan jeg svare på! Vi er 43,6 % inde i processen der vedrører afhændelse af Kaka.

Spøg til side. Jeg tror at du skal væbne dig med tålmodighed. Så snart Modric (Silva el. Moura) ankommer, står Real Madrid i en rigtig dårlig forhandlingsposition, idet Kaka dermed både er overflødig og vanvittigt løn-tung. Med andre ord, en spiller som SKAL afhændes.

Mit bud er, at en klub som Milan, Juventus, Arsenal, PSG, Tottenham eller en MLS/Russisk klub køber Kaka til en spotpris på 20-25 mill. € på transfervinduets sidste dag (/time!).

Maicon tror jeg godt at du kan se langt efter. Til trods for hans skandaløse sæson og formdyk lader det stadig kraftigt til, at både klub og spiller selv forlanger uhyrlige summer i hhv. transfer og løn. Dertil synes Chelsea mere opsatte på at efterkomme kravene end Real Madrid.

Jeg har fidus til at Real Madrid overtaler Diarra til at tage en sæson mere. Som en yderligere overraskelse har jeg en snigende fornemmelse af, at Coentrao godt ku' blive afhændt efter sit flotte EM.

Mit bud på sommerens transfer (ind):
Morata
Modric

Ud:
Kaka
Gago
Drenthe
Leon
Altintop
Carvalho

13 år 8 måneder siden #202 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
#207: nono

Hvad er det lige der får dig til at tro, at Real Madrid vil sælge Coentrão - og ikke mindst efter en flot præstation under EM-slutrunden?

Mourinho har tiltro til Coentrão og han er en yderst brugbar spiller, der har vist sig, at være Mourinhos foretrukne valg i de store kampe. Så spillede han i alt 33 kampe i forrige sæson, så det er ikke fordi, han ikke får spilletid.

Jeg kan ikke se hvorfor Real Madrid skulle skille sig af med Coentrão. Det er heller ikke fordi man er nødt til at sælge. Real Madrid er trods alt ikke en sælgende klub og Coentrão er en vigtig og brugbar spiller for Mourinho.

Hvad angår Lass angår er jeg mere tilbøjelig til at give dig ret. Jeg tror desværre også godt, at Lass kan ende med at blive en sæson mere, hvor han primært vil blive brugt som alternativ til Arbeloa. Jeg håber dog inderligt, at man skiller sig af med ham.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #203 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg ved ikke om de er Spurs' officielle hjemmeside, men den siger, at Modric kommer og Sahin ryger den anden vej.

www.tottenhamhotspur.host56.com/club-ann...t-13072012.page.html

Har ikke kigget så meget på hjemmesiden, så jeg ved ikke med troværdigheden.

13 år 8 måneder siden #204 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XVIII
#209 Brylle

Det er så vidt jeg kan se deres officielle hjemmeside. Hold fest, hvor er det her dårligt købmandskab.. Et af de største talenter på den centrale midtbane + 40 mio € for en 28 årig midtbanespiller, som retfærdigvis er en god midtbanespiller, men som ikke kommer til at løfte niveauet og endda i mine øjne ikke kan vide sig sikker på at være fast mand. Jeg er sku en skuffet mand!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Leveret af Kunena Forum