Rygtebørsen XVIII
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Steen skrev: Ifølge AS bliver Callejon til Napoli offentliggjort i næste uge, han kommer til at koste dem 10 millioner euro.
Halleluja - se DÉT er fanme en handel der er win-win-win :o))))
Spændende om Benitez forsætter den specielle 3-5-2 formation, hvor Callejon egenlig passer perfekt ind på højresiden.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev: Callejon kommer virkelig til at husere på den højrekant i Napoli. Så fed handel.
Spændende om Benitez forsætter den specielle 3-5-2 formation, hvor Callejon egenlig passer perfekt ind på højresiden.
Mener stadig Callejon er bedst helt fremme.. :)
Jeg må indrømme jeg synes han er alt for uskarp i sine afslutninger til at være angriber. Falsk 9'er eller kantspiller virker til at være hans position, omend jeg aldrig tror han løfter sit spil til at kunne være fast mand i en af de største klubber i Europa. Hvis han kan spille fast og komme i CL med Napoli, så tror jeg han har indfriet sit fulde potentiale, men han er en likeable spiller, så jeg håber ikke jeg får ret :)Realmadrid94 skrev:
Mathiaska skrev: Callejon kommer virkelig til at husere på den højrekant i Napoli. Så fed handel.
Mener stadig Callejon er bedst helt fremme.. :)
Steen skrev: Ifølge AS bliver Callejon til Napoli offentliggjort i næste uge, han kommer til at koste dem 10 millioner euro.
Jeg tror nu godt nok kun der er tale om otte mio. €, men det er hvad det er. Det er stadig en fin pris og alt i alt, så er det en god handel for både Real Madrid og Callejón.
Jeg tvivler på, at Benítez vil fastholde 3-5-2-formationen. Det første der ryger, er nok Mazzarris tremandsforsvar, siden Benítez formentlig vil indføre sin velkendte 4-2-3-1-formation. Uanset hvad, så skal det nok blive godt for Napoli og Callejón.
Benítez er måske ikke den træner, som er tættest på spillerne, men han er utrolig dygtig når det kommer til det taktiske. Vil spillerne lytte til ham og formår han, at implementere sine idéer, som han ikke rigtig fik mulighed for i Inter, så tror jeg Napoli kan bygge videre på noget godt. Man så i Chelsea, hvordan Benítez med tiden - da det endelig var sevet ind - fik pæn succes med sine taktiske input. Uanset hvad, så har han forhåbentlig lært en del af sit seneste ophold i Italien.
El_Juan skrev:
Jeg tror nu godt nok kun der er tale om otte mio. €, men det er hvad det er. Det er stadig en fin pris og alt i alt, så er det en god handel for både Real Madrid og Callejón. .
Og hvorfor tror du det? futbol.as.com/futbol/2013/07/07/primera/1373152560_364574.html
- Champen
- Gæst
-
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Realex skrev: Jeg kom lige til at tænke på: Er Aguero ikke stadig en mulighed, hvis Pipita forlader os? Eller hvad er status med ham?
Han har sagt at han vil blive i Manchester City men vis vi nu kan overtale ham så vill det være fantastik
- Orange You Glad
- Gæst
-
Realex skrev: Jeg kom lige til at tænke på: Er Aguero ikke stadig en mulighed, hvis Pipita forlader os? Eller hvad er status med ham?
Han forlængede jo sin kontrakt med City i slutningen af maj i år, så det virker ret usandsynligt, at han skal væk fra klubben.