Rygtebørsen XVIII
Steen skrev:
BREAKING: The reliable Agência reports that Manchester City have reached an agreement with Pepe and hopes to complete the transfer for €18M.
Eh, det er en ret interessant kilde. Historien kommer fra en spansk twitter konto (twitter.com/AgenciaNews), der i modsætning til hvad flere sider ellers skriver ikke har noget at gøre med hverken det brasilianske nyhedsbureau Agência Brasil eller det brasilianske Agência News.
Jeg har kun skimmet de sidste 40-50 tweets og langt de fleste 'eksklusive' nyheder involverer Jorge Mendes i en eller anden grad. Hvis den twitter er troværdig, så er der nogle ret så saftige ting AS og Marca har ladet passere, inkl. at Real Madrid har afbrudt kontakten til Medes og bekræftigelse af at Ronaldo ikke har til hensigt at forlænge sin kontrakt, men derimod ønsker at komme retur til United, plus en spidsfindighed i Ronaldos kontrakt, der skulle gøre det muligt for ham at ophæve kontrakten i 2014 mod kompensation og endelig en nyhed om at Madrid har til hensigt at forhandle med PSG denne sommer om et salg af Ronaldo...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes han har brændt enormt mange chancer de gange han har fået chancen fra start helt fremme.
Hvornår har han startet helt fremme? Husker slet ikke bare 1 kamp, men kan du huske den sidste kamp hvor han startede i stedet for enten Benzema eller Higuain?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Synes dog de 30 mil er alt for meget. Han virker også tung og uelegant.
Han spillede pladsen i en af de sidste ligakampe hvor han brændte en del store, ligesom jeg også husker ham gøre i Levante, indtil Morata senere kom ind og blev matchvinder. Han spillede ofte også helt fremme som indskifter og udover en god periode midtvejs i sidste sæson har det været til at overse målene. Ligeså da han spillede i Espanyol i øvrigt, selvom det ikke helt kan sammenlignes. Hans fart kunne dog godt blive et stort aktiv for en klub som Napoli, men jeg mener han er bedst på kanten, og i oplæggerens rolle.Dios skrev: JesperA skrev:
Jeg synes han har brændt enormt mange chancer de gange han har fået chancen fra start helt fremme.
Hvornår har han startet helt fremme? Husker slet ikke bare 1 kamp, men kan du huske den sidste kamp hvor han startede i stedet for enten Benzema eller Higuain?
- Champen
- Gæst
-
Champen skrev: Benteke er her til aften kommet med en transfer-anmodning til Aston Villa, det kunne tænkes at han snart blev rygtet til kongeklubben, som den nye angriber. Han er da en ung, dygtig angriber, som er vanvittig stærk, det kunne være spændene at se ham knuse Barcelonas små svage drenge.
Hans person er ikke spændende nok, til at blive rygtet til denne klub. Han er dog en rigtig god spiller, men han er også rigtig dyr. Hans pris bliver lidt over 200 millioner kroner. Han skal enten til Spurs eller til Chelsea.
- Champen
- Gæst
-
Steen skrev:
Champen skrev: Benteke er her til aften kommet med en transfer-anmodning til Aston Villa, det kunne tænkes at han snart blev rygtet til kongeklubben, som den nye angriber. Han er da en ung, dygtig angriber, som er vanvittig stærk, det kunne være spændene at se ham knuse Barcelonas små svage drenge.
Hans person er ikke spændende nok, til at blive rygtet til denne klub. Han er dog en rigtig god spiller, men han er også rigtig dyr. Hans pris bliver lidt over 200 millioner kroner. Han skal enten til Spurs eller til Chelsea.
Hvis man kan bruge 210 millioner på Illaramendi, kan jeg ikke se noget problem i at give det samme beløb for Benteke.
Jeg ville hellere give de 210 millioner for Benteke end den pris man giver for Illarramendi.
Jeg ville hellere bruge de 130 millioner på Thiago, men sådan ligger landet nu engang.
Dog tvivler jeg på, hvor god Benteke ville være i den spanske liga. Vi har Morata der er af samme type, jeg vil hellere give ham chancen i næste sæson.
Køb!
Carlo har også, ikke særlig længe siden, været ude efter ham www.bold.dk/nyt/PSG-boss-300-mio-kr-for-meget-for-Vidal .
Steen skrev: www.bold.dk/nyt/Vidal-Real-Madrid-interesse-en-aere
Køb!
Baah, ellers tak:-)
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Køb!
Han er langt bedre end både Illarramendi og Khedira. Han er en af de bedste midtbane-spillere i verden, fantastisk defensivt, fantastisk offensivt. En komplet spiller.
Perez vil have et stort køb denne sommer, så kan dette være det køb han længes efter, i stedet for vi køber en angriber eller Bale. Ja tak!
Steen skrev:
JimmyBroe skrev:
Køb!
Han er langt bedre end både Illarramendi og Khedira. Han er en af de bedste midtbane-spillere i verden, fantastisk defensivt, fantastisk offensivt. En komplet spiller.
Perez vil have et stort køb denne sommer, så kan dette være det køb han længes efter, i stedet for vi køber en angriber eller Bale. Ja tak!
Tjaa, hvis det endelig skal være.:-/
Jeg synes bare det er sørgeligt at vi skal have et "stort" køb. Jeg er helt med på, at det er sådan Perez kører sit shiiat i Madrid. Jeg er ganske enkelt bare uenig i den indkøbspolitik.:-)
Indtil videre har dette transfervindue, forløbet bedre end de sidste mange års, imo. Hvis der absolut skal gøres noget, så køb en ung spiller >23 til midtbanen. Og sælg Alonso næste sommer.
Jeg er her stadig XOXO