Rygtebørsen XVIII

13 år 1 måned siden #1597 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tilskriver mig også de, som ikke finder et køb af Jovetic løftende for truppen.

Det eneste jeg hæfter omkring et køb af ham er, at han (måske?) kan stille sig tilfreds med en bænkplads fra tid til anden. Men om han vil stoppe sin udvikling for at blive nummer 2 (nummer 3 når Morata slår igennem næste sæson) tvivler jeg kraftigt på.

MEN, må jeg så sige, at hvis Carlo mener det er det rette at gøre, vil jeg stole på manden. Man må formode han har en plan såfremt det er sandt. Et køb af Jovetic ville åbne op for mulighederne for at spille med 2 angribere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1598 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Paulinho som vi har været kædet sammen med, bekræfter her til aften at hans skifter klub og at han skal til London og Tottenham som betaler €20m.

• PMO
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1599 af PMO
Besvaret af PMO på emne Rygtebørsen XVIII
Dette er ikke et egentlig rygte, snarere min egen mening/idé.

De fleste Madridistas skriger efter en angriber, som kan supplere Benzema oppe foran, samtidig med at de fleste ønsker at Morata/Jesé skal have spilletid. Derfor foreslår jeg at man kigger på Fred. Han har bevist at han kan score mål og selvom hans ophold i Lyon var en blandet succes, så virker han til at have forandret sig - også mentalt. Han er 29 år og har derfor ikke 10 sæsoner i sig endnu. Dette ser jeg som perfekt, da han derfor ikke er særlig dyr og at han heller ikke ville blokere for Moratas udvikling. Han kunne være et perfekt supplement til Benzema.

Hvad siger I til det lidt uortodokse forslag?

13 år 1 måned siden #1600 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Marca skriver Fabinho fra vores Castillahold er ny Monaco spiller, held og lykke til ham

13 år 1 måned siden #1601 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

PMO skrev: Dette er ikke et egentlig rygte, snarere min egen mening/idé.

De fleste Madridistas skriger efter en angriber, som kan supplere Benzema oppe foran, samtidig med at de fleste ønsker at Morata/Jesé skal have spilletid. Derfor foreslår jeg at man kigger på Fred. Han har bevist at han kan score mål og selvom hans ophold i Lyon var en blandet succes, så virker han til at have forandret sig - også mentalt. Han er 29 år og har derfor ikke 10 sæsoner i sig endnu. Dette ser jeg som perfekt, da han derfor ikke er særlig dyr og at han heller ikke ville blokere for Moratas udvikling. Han kunne være et perfekt supplement til Benzema.

Hvad siger I til det lidt uortodokse forslag?

Fast mand på det brasilianske landshold, og med Vm næste sommer. Det vil være direkte idioti af ham og skifte til Real Madrid som andet valg, men idéen er god nok synes jeg

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #1602 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

anes skrev: Marca skriver Fabinho fra vores Castillahold er ny Monaco spiller, held og lykke til ham

Hvor overraskende, at endnu en af Jorge Mende$' klienter skifter til AS Mendes...

• Wiese
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1603 af Wiese
Besvaret af Wiese på emne Rygtebørsen XVIII
Er helt enig i at Fred kunne være en god mulighed (tanken strejfede mig faktisk også, da jeg så kampen i søndags) - hvis man ikke vælger at købe en stjernespiller som Cavani. Fred er en utrolig sikker afslutter, forholdsvis billig og jeg tror han ville være et ret godt supplement til Benzema og Morata.

• PMO
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1604 af PMO
Besvaret af PMO på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: Fast mand på det brasilianske landshold, og med Vm næste sommer. Det vil være direkte idioti af ham og skifte til Real Madrid som andet valg, men idéen er god nok synes jeg

Det har du selvfølgelig ret i, så langt havde jeg ikke lige tænkt. Jeg så dog langt hellere Fred som 1. valg, end Benzema.

13 år 1 måned siden #1605 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Dette er en meget pæn måde at udtrykke, at man gerne vil skifte klub: www1.skysports.com/football/news/11675/8...-of-Champions-League

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1606 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Rygtebørsen XVIII
Marca skriver i dag, at "jagten" på Ilkay Gündogan intensiveres som et resultat af, at noget tyder på, at Lewandowski ikke skifter i år alligevel.

Personligt ser jeg dette som værende meget positivt, fordi Gündogan er en af de (unge) spillere, som kan bidrage i begge ender - noget, jeg synes midtbanen i Real Madrid de senere år har manglet, da jeg ikke ser Khedira som værende god nok til den rolle, han har på holdet pt. Defensivt er han glimrende, men hans teknik er ganske enkelt ikke god nok til, at det er hans opgave at bevæge sig med frem, når modstanderne pakker sig. På det punkt ser jeg Gündogan som værende markant bedre, selvom han ikke nødvendigvis er lige så god defensivt, men spørgsmålet er så, om Real Madrid overhovedet behøver to defensive midtbanespillere, når modstanderen ikke hedder Manchester United, Bayern München eller Barcelona. Jeg synes det ikke.

Kilde: www.marca.com/2013/07/02/en/football/rea...drid/1372746709.html
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Jack Daniels.

13 år 1 måned siden #1607 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Dette er en meget pæn måde at udtrykke, at man gerne vil skifte klub: www1.skysports.com/football/news/11675/8...-of-Champions-League

Og i det uddybende interview fortæller han at spillestilen i den spanske og franske liga tiltaler ham. Det begrænser vel hans mulige destinationer til PSG og Real Madrid, da Monaco ikke spiller CL, og Barca ikke har råd/plads til ham. Jeg har også svært ved at forestille ham i en anden engelsk klub, men jeg er stadig meget splittet omkring hvorvidt jeg ønsker ham til Real.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved JesperA.

13 år 1 måned siden #1608 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Ronaldo ude igen med han savner England.

Jamen så skrid da derhen. Bare Man U giver os 700-800 mil er det fint.

Leveret af Kunena Forum