Rygtebørsen XVIII
asp3200 skrev: Ronaldo ude igen med han savner England.
Jamen så skrid da derhen. Bare Man U giver os 700-800 mil er det fint.
Når du vælger at fremhæve det han siger, hvad med så at fortælle hele historien?
'But now my life is in Spain. I am enjoying playing there too.
"Part of my life is there, but in the future we never know. I am really, really happy in the Spanish league."
Det er meget normalt at savne noget, specielt når det er noget som har haft en afgørende betydning, i sit liv.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Suarez hører vi heller ikke noget om. Det kunne virke som om at man virkelig vil give Benzema 100% tillid og have Morata som backup.
Modigt, men jeg er heller ikke nervøs, for hvis Morata falder igennem, så sættes Ronaldo bare en tand længere frem, hvor det så må være op til Alonso, Modric, Isco og Ozil at fodre. Det bliver ikke vores svage punkt - målene skal nok komme.
Kilde?
Ro i trussen, han skal nok forlænge :) Hans tid i United har haft en kæpe indflydelse på den spiller han er i dag, og det må vi takke dem for. Så forståligt nok han savner sine gamle venner og klubben. Men hans fremtid er og bliver Real :)
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
mortenj skrev:
Kilde?
- Benzema09
- Gæst
-
Prøv nu at sætte dig ind i tingene i stedet for at tage en sætning fuldstændig ude af kontekst. Han svarer på spørgsmål fra eleverne på en skole og spørgsmålet lyder på, hvad han synes om sin tid i England. Hvad ville du mene han skulle svare til det?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Har valgt at takke af på forum!
Begge rygter er noget der glæder mig, lad det endelig være sandt.
Steen skrev: Seneste rygter, Real Madrid har mistet deres interesse i Cavani og Bale (Bale vil man forsøge næste sommer, igen). Perez vil aldrig nogensinde betale 460 millioner for Cavani bliver der sagt, og Bale skulle man have indset er umulig.
Det gør selvf mere plads til Jese. Lad os bare nøjes med Illaramendi. Det er det eneste køb jeg ser nødvendigt lige nu.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev:
Steen skrev: Seneste rygter, Real Madrid har mistet deres interesse i Cavani og Bale (Bale vil man forsøge næste sommer, igen). Perez vil aldrig nogensinde betale 460 millioner for Cavani bliver der sagt, og Bale skulle man have indset er umulig.
Det gør selvf mere plads til Jese. Lad os bare nøjes med Illaramendi. Det er det eneste køb jeg ser nødvendigt lige nu.
Netop. Det er også derfor, han skal vise det er ham man skal stole på, til fremtiden. Han har denne sæson til at vise sig en smule frem.
Illaramendi, vil han fungere i en 4-3-3 med Modric, Ham og så Isco/Özil ved siden af, eller vil det være for offensivt? Kender som sagt ikke det store til ham. Placere han sig ligesom Busquets gør, og er ham der skal tackle ind når man mister bolden?
Steen skrev:
Hugol skrev:
Netop. Det er også derfor, han skal vise det er ham man skal stole på, til fremtiden. Han har denne sæson til at vise sig en smule frem.
Illaramendi, vil han fungere i en 4-3-3 med Modric, Ham og så Isco/Özil ved siden af, eller vil det være for offensivt? Kender som sagt ikke det store til ham. Placere han sig ligesom Busquets gør, og er ham der skal tackle ind når man mister bolden?
Nej og nej. Illarramendi er hverken som Busquets eller Xabi Alonso. Jeg har sagt det før - og nu jeg siger jeg det igen. Illarramendi minder mest af alt om Xavi. Og siden hvornår er Ancelotti begyndt at praktisere en 4-3-3. Jeg undres. Det er ikke just det system han er kendt for.