Rygtebørsen XVIII
- Jack Daniels
- Gæst
-
JanJr skrev: I disse videor jeg lige har sat et link ind af, viser at Xabi spiller længere tilbage på banen end Xavi, og hvis jeg ikke er helt blind, så går Illara det samme, som jeg sagde før så er hans teknik en anelse bag ud i forhold til Xavi, men udover det ville jeg elske, at have ham som arvetager for Xabi.
Nu er du vist flink ved Illarramendi ;-)
Hans teknik er ikke bare 'en anelse bagud i forhold til Xavi' - de kan ganske enkelt slet ikke sammenlignes. Jeg ville absolut ikke juble, hvis han bliver signet - snarere tværtimod.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: Torsdag med Illaramendi siger DC.. Jeg vil juble som en lille dreng der lige har fået en julegave, hvis vi får ham !
Læs igen, Hugol.
La Real = Real Sociedad.
El Madrid = Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
JanJr skrev:
El_Juan skrev:
JanJr skrev:
El_Juan skrev:
Steen skrev:
Hugol skrev:
Steen skrev: Seneste rygter, Real Madrid har mistet deres interesse i Cavani og Bale (Bale vil man forsøge næste sommer, igen). Perez vil aldrig nogensinde betale 460 millioner for Cavani bliver der sagt, og Bale skulle man have indset er umulig.
Begge rygter er noget der glæder mig, lad det endelig være sandt.
Det gør selvf mere plads til Jese. Lad os bare nøjes med Illaramendi. Det er det eneste køb jeg ser nødvendigt lige nu.
Netop. Det er også derfor, han skal vise det er ham man skal stole på, til fremtiden. Han har denne sæson til at vise sig en smule frem.
Illaramendi, vil han fungere i en 4-3-3 med Modric, Ham og så Isco/Özil ved siden af, eller vil det være for offensivt? Kender som sagt ikke det store til ham. Placere han sig ligesom Busquets gør, og er ham der skal tackle ind når man mister bolden?
Nej og nej. Illarramendi er hverken som Busquets eller Xabi Alonso. Jeg har sagt det før - og nu jeg siger jeg det igen. Illarramendi minder mest af alt om Xavi. Og siden hvornår er Ancelotti begyndt at praktisere en 4-3-3. Jeg undres. Det er ikke just det system han er kendt for.
Illaramendi:(En enkelt kamp)
(En enkelt kamp)
Xabi Alonso:
Xavi:
Efter at have set alle 3, må man da sige at han minder mest om Xabi... Dette kan der ikke være tvivl om, og desuden er hans teknik langt fra Xavi....
EDIT: Forkert video...
Super. Efter at have set og hørt væsentlig mere til ham end blot en enkel YouTube-video, så er jeg - og mange andre - ganske uenig(e). Rubén Pardo minder en anelse mere om Xabi end Illarra gør. Men sammenligningen er ganske naturlig for dem begge, når de begge kommer fra samme klub som netop Xabi.
Det er heller ikke så relevant. I forhold til spilintelligens, den fremragende evne til at spille og fordele bolden, diktering af spillet og tempoet i spillet, så minder Xabi og Xavi ligeledes om hinanden og derfor er sammenligningen med dem begge naturlig når det kommer til Illarra, for det er ligeledes det han kan. Og han kan sagtens erobre bolden og slå den lange diagonalbold som Xabi, men hans force ligger som Xavis, mere i det metodiske og opbyggende småspil, hvor han ligeledes er god i små rum.
I disse videor jeg lige har sat et link ind af, viser at Xabi spiller længere tilbage på banen end Xavi, og hvis jeg ikke er helt blind, så går Illara det samme, som jeg sagde før så er hans teknik en anelse bag ud i forhold til Xavi, men udover det ville jeg elske, at have ham som arvetager for Xabi.
Læs hvad jeg skriver. Og stop med at basere din faktuelle verden og dit vurderingsgrundlag på én sølle YouTube-video, når du end ikke overhovedet har set Illarramendi i aktion.
Siempre Madrid skrev:
Hugol skrev: Torsdag med Illaramendi siger DC.. Jeg vil juble som en lille dreng der lige har fået en julegave, hvis vi får ham !
Læs igen, Hugol.
La Real = Real Sociedad.
El Madrid = Real Madrid.
DOH... Jeg må snart droppe sprutten.
Har valgt at takke af på forum!
- Jack Daniels
- Gæst
-
Hugol skrev: Tør jeg at bevæge mig ud i det.. Det gør jeg, Verratti rygtes væk, og det er Real Madrid og Juventus der viser interesse.
Se dét er straks en bedre nyhed! :-)
Hvem er kilden, der sender Verratti til Real Madrid? ;-)
Jack Daniels skrev:
Hugol skrev: Tør jeg at bevæge mig ud i det.. Det gør jeg, Verratti rygtes væk, og det er Real Madrid og Juventus der viser interesse.
Se dét er straks en bedre nyhed! :-)
Hvem er kilden, der sender Verratti til Real Madrid? ;-)
Fussball
Jep bedste nyhed idag. Meget bedre at smide 20-25 mil for ham end en ung u-21 spiller. Så kan vi se om la real kan vise hans talent frem i Chl, jeg tvivler.
Kom så veratti :)
- Champen
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Jep bedste nyhed idag. Meget bedre at smide 20-25 mil for ham end en ung u-21 spiller. Så kan vi se om la real kan vise hans talent frem i Chl, jeg tvivler.
Kom så veratti :)
Verratti er en ung u-21 spiller? Illaramendi er 2 år ældre.
Og billigere end llllllamenrrg... Eller hvad han nu hedder:)
21 eller 23 er meget ungt for mig.
- Rubæk
- Gæst
-
Skal manden nægte at svare på spørgsmål om England? Ville det ikke være mere kryptisk?asp3200 skrev: Er da lige meget, ufatteligt han skal komme med de beskeder hele tiden og på sådan en kryptisk måde. Kan godt være det er taktik mht kontrakt forlængelse, det er bare så trættende at høre på.
Forresten, med en simpel citér + kopier + sæt ind manøvre kan du svare på flere indlæg med et enkelt indlæg. Så behøver du ikke poste to indlæg i træk.