Rygtebørsen XVIII
Champen skrev: Så er Thiago tabt for Barcelona www.indkast.dk/index.php?nyhed=106173. Thiagos far har sat sin restaurant i Barcelona til salg, ja så er det vel indlysende, at han bliver solgt, det kunne være det ikke gik restauranten særligt godt, men det tror jeg ikke på, når indkast skriver som de gør.
Tror ikke det er fordi faderen víl flytte med Thiago, når hans yngre søn fortsat er i Barcelona.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
SR4 skrev:
Champen skrev: Så er Thiago tabt for Barcelona www.indkast.dk/index.php?nyhed=106173. Thiagos far har sat sin restaurant i Barcelona til salg, ja så er det vel indlysende, at han bliver solgt, det kunne være det ikke gik restauranten særligt godt, men det tror jeg ikke på, når indkast skriver som de gør.
Tror ikke det er fordi faderen víl flytte med Thiago, når hans yngre søn fortsat er i Barcelona.
Ja man jeg tror thiago skifter klub fordi han ikke for spilletid jeg vil ønske han kom til Madrid. Sted for Asier Illarramendifor jeg synte thiago er bedre en Asier Illarramendi,
- JanJr
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
JanJr skrev: Hvad siger folk til dette rygte - onside.dk/primera-division/rygte-real-ma...spurgt-paa-balotelli ?
Jeg ville skyde mig selv.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
JanJr skrev: Hvad siger folk til dette rygte - onside.dk/primera-division/rygte-real-ma...spurgt-paa-balotelli ?
Det vil jeg ikke en gang kalde et rygte. Videre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Jeg tror jeg skal kaste op
Har valgt at takke af på forum!
BREAKING: The reliable Agência reports that Manchester City have reached an agreement with Pepe and hopes to complete the transfer for €18M.
Steen skrev:
BREAKING: The reliable Agência reports that Manchester City have reached an agreement with Pepe and hopes to complete the transfer for €18M.
Jubiiii, har dog hørt 24 mil
Det stemmer meget fint overens med hvad jeg havde forventet. Real Madrid er ude efter en angriber inden man sælger Higuaín, og eftersom Cavani ikke er en mulighed må man gå efter hvad man kan finde. Her er det klart at både Balo og kannibalen er reelle emner, grundet deres kvalitet.JanJr skrev: Hvad siger folk til dette rygte - onside.dk/primera-division/rygte-real-ma...spurgt-paa-balotelli ?
Seneste rygte er fra Daily Mail, og går på at Liverpool har i sinde at byde i omegnen af 10 millioner £ for Xabi Alonso. Eventuelt kunne de være villige til at indgå en byttehandel med Alonso og en pose penge, for kannibalen.
JesperA skrev:
Jeg må indrømme jeg synes han er alt for uskarp i sine afslutninger til at være angriber. Falsk 9'er eller kantspiller virker til at være hans position, omend jeg aldrig tror han løfter sit spil til at kunne være fast mand i en af de største klubber i Europa. Hvis han kan spille fast og komme i CL med Napoli, så tror jeg han har indfriet sit fulde potentiale, men han er en likeable spiller, så jeg håber ikke jeg får ret :)Realmadrid94 skrev:
Mathiaska skrev: Callejon kommer virkelig til at husere på den højrekant i Napoli. Så fed handel.
Spændende om Benitez forsætter den specielle 3-5-2 formation, hvor Callejon egenlig passer perfekt ind på højresiden.
Mener stadig Callejon er bedst helt fremme.. :)
Uskarp foran mål? Vildt alligevel. Jeg vil mene, at hans 2 største spidskompetencer er hans afslutninger, og hans skærende dybdeløb fra kanten af. Men ja, man ser jo fodbold forskelligt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Alonso har i øvrigt over for Marca afvist Premier League som en mulighed, godt nok i forbindelse med nogle Chelsea-rygter, men det udelukker jo også Liverpool så.