Rygtebørsen XVIII
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
40-45m for Vidal > 30m for Illaramendi, any day of the week!
Vidal er 26 år, og er en kæmpe profil for Juventus og Chile, ligesom han også var det for Leverkusen. Illaramendi er 23 år, og det var vel de færreste der kendte til ham for en måned siden? Jeg kender ikke meget til Illaramendi, men jeg ved at Vidal er uhyggelig nærkampsstærkt trods sin størrelse, han er en klippe på midtbanen, og derudover har han været med i rigtig mange af Juventus' scoringer og også selv været målfarlig. Han har en fantastisk sparketeknik, og så sparker han endda straffe og til tider også andre dødbolde for Juve, selvom de har Pirlo(!) på banen. Han er samme type spiller som De Rossi, som mange længe har ønsket til klubben, men han er yngre og i mine øjne mindst lige så god! Han har kæmpe andel i Juventus' Scudetto og CL-kampagne!
Make it happen Zizou!!!
JimmyBroe skrev:
Steen skrev:
JimmyBroe skrev:
Steen skrev: www.bold.dk/nyt/Vidal-Real-Madrid-interesse-en-aere
Køb!
Baah, ellers tak:-)
Han er langt bedre end både Illarramendi og Khedira. Han er en af de bedste midtbane-spillere i verden, fantastisk defensivt, fantastisk offensivt. En komplet spiller.
Perez vil have et stort køb denne sommer, så kan dette være det køb han længes efter, i stedet for vi køber en angriber eller Bale. Ja tak!
Tjaa, hvis det endelig skal være.:-/
Jeg synes bare det er sørgeligt at vi skal have et "stort" køb. Jeg er helt med på, at det er sådan Perez kører sit shiiat i Madrid. Jeg er ganske enkelt bare uenig i den indkøbspolitik.:-)
Indtil videre har dette transfervindue, forløbet bedre end de sidste mange års, imo. Hvis der absolut skal gøres noget, så køb en ung spiller >23 til midtbanen. Og sælg Alonso næste sommer.
Illarramendi er også et stort køb :). Hans minimum pris er på 210 millioner, men hvis man ikke kan få aftalerne på plads med La Real så kan hans pris ende på 298 millioner kroner. Det vil sige, enten er han 90 millioner kroner billigere, eller også så kommer han til at koste det samme som Vidal.
Et Vidal køb er langt mere attraktivt vil jeg mene.
JesperA skrev: Som jeg tidligere også skrev;
40-45m for Vidal > 30m for Illaramendi, any day of the week!
Vidal er 26 år, og er en kæmpe profil for Juventus og Chile, ligesom han også var det for Leverkusen. Illaramendi er 23 år, og det var vel de færreste der kendte til ham for en måned siden? Jeg kender ikke meget til Illaramendi, men jeg ved at Vidal er uhyggelig nærkampsstærkt trods sin størrelse, han er en klippe på midtbanen, og derudover har han været med i rigtig mange af Juventus' scoringer og også selv været målfarlig. Han har en fantastisk sparketeknik, og så sparker han endda straffe og til tider også andre dødbolde for Juve, selvom de har Pirlo(!) på banen. Han er samme type spiller som De Rossi, som mange længe har ønsket til klubben, men han er yngre og i mine øjne mindst lige så god! Han har kæmpe andel i Juventus' Scudetto og CL-kampagne!
Make it happen Zizou!!!
Enig i valget mellem Vidal og Illaramendi. Prisen for den unge mand er vanvittig.
Jeg så helst man hentede en Verratti, selvom det måske er urealistisk. Så kunne han flexe lidt med Modric. Feeedt og han er "billig":-D
Jeg er her stadig XOXO
Lyder sku dejligt. Er vel efterhånden kun Vidal og tonseren kondogbia som er ledig.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Så skal midtbanekonstellationen hedde Modric-Illarramend, Alonso-Illarramend, Modric-Alonso i de fleste kampe og så kan khedira spille mod de større hold.
Og så skal vi købe Iñigo Martínez og sælge Pepe. Samt satse på Jese og Morata i angrebet og ikke Suárez
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: www.marca.com/2013/07/09/futbol/equipos/...05e78dc&t=1373387134
Jese drengen er hjemme..
Simpelthen lykkelig for dette nye Real Madrid. Callejon var den spiller jeg foretrak fandt ny klub, selvom han var klubmand. Får man også afskaffet Albiol og Pepe, og får en ung, sulten talentfuld moderne midterforsvar ind i stedet, så vil jeg være rigtig godt tilfreds. Kaka vil bare være prikken over i'et, selvom det virker umuligt at få vridet ham ud af klubben...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Efter jeg fandt ud af hvad hans nummer var, har jeg kun holdt øje med ham og han står meget stille. I et ghanesisk angreb stod han oppe i bunden af skærmen og kiggede fodbold, nærmest virkede en smule ligeglad, mens de andre forsvarede.
Langt fra det niveau vi har brug for på vores midtbane.
Den eneste som virkelig stråler på deres midtbane er Pogba.
anes skrev: Sidder og ser Frankrig u20 mod Ghana u20, hvor er jeg glad for vi ikke bliver rygtet sammen med Kondogbia længere. Enten spiller han en dårlig kamp eller også er det normalt han kun rører bolden en gang pr. 20 minut, desuden bliver han spillet fri i feltet for derefter at misse sin tæmning helt og det hele ender ude ved sidelinjen.
Efter jeg fandt ud af hvad hans nummer var, har jeg kun holdt øje med ham og han står meget stille. I et ghanesisk angreb stod han oppe i bunden af skærmen og kiggede fodbold, nærmest virkede en smule ligeglad, mens de andre forsvarede.
Langt fra det niveau vi har brug for på vores midtbane.
Den eneste som virkelig stråler på deres midtbane er Pogba.
lige præcis anes. Har set det samme, han har intet vist under turneringen og han er så tung i røven.
Det er det fantastiske ved Silly Season haha.
Anyways hvis nogle vil læse mere:
www.fussball.ch/Real+ist+heiss+auf+Kroos...ra/592560/detail.htm
Hvis Juve ikke vil af med Vidal, så kan jeg i hvert fald godt "nøjes" med Pogba, omend han har lidt Balotelli i sig.asp3200 skrev: Illarramendi købet er åbenbart brudt sammen. De vil ikke sælge ham pga CHL
Lyder sku dejligt. Er vel efterhånden kun Vidal og tonseren kondogbia som er ledig.