Rygtebørsen XVIII
Jeg har ikke set nok Tottenham-kampe til at vide så meget om ham, jeg var egentlig af den opfattelse at han primært var offensiv-orienteret, men ved at blive "omskolet" til at være Xabis arvtager (af nød). Det giver vel egentlig også fin mening i forhold til at han fik en del kritik for sit første halve år i klubben, men satte disse kritikere på plads efterfølgende, især grundet sin pragtkamp som indskifter på Old Trafford.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fortrukne offensiv midtbane Kaka 1 Isco 2 Ozil 3
Har valgt at takke af på forum!
- Champen
- Gæst
-
Hugol skrev: Kaka bliver i Real Madrid. Fornuftigt !!!!!
Mener du det dybt seriøst?
Champen skrev:
Yes, det gør jeg, og grunden til at jeg først viser min sande holdning om Kakas situation nu, er at det er det korrekte tidspunkt. Der er kommet en træner til der kender 100% til Kaka og ved lige præcist hvordan han skal bruge ham. Jeg håber og tror på at Kaka slår Ozil af holdet i denne sæson, i og med at vi får en klart mere farlig spiller ind på holdet end Ozil nogensinde har været. Ozil er en spiller der falder så meget ud af kampene og det skal der selvf laves om på. Men en bænkeplads er sagen for Ozil lige pt og Kaka skal starte.
Derfor var jeg modstander af din idé, til nej tak knappen. For du havde røget ud på røv og albuer med det indlæg!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev:
Champen skrev:
Yes, det gør jeg, og grunden til at jeg først viser min sande holdning om Kakas situation nu, er at det er det korrekte tidspunkt. Der er kommet en træner til der kender 100% til Kaka og ved lige præcist hvordan han skal bruge ham. Jeg håber og tror på at Kaka slår Ozil af holdet i denne sæson, i og med at vi får en klart mere farlig spiller ind på holdet end Ozil nogensinde har været. Ozil er en spiller der falder så meget ud af kampene og det skal der selvf laves om på. Men en bænkeplads er sagen for Ozil lige pt og Kaka skal starte.
Skidt pyt med at Kaka er blevet 4-5 år ældre siden de sidst arbejdede sammen. Det er en kendsgerning uden betydning.
Få nu gravet Miguel Munoz op af jorden. Han kan sikkert få det bedste ud af di Stefano.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Dios skrev:
Derfor var jeg modstander af din idé, til nej tak knappen. For du havde røget ud på røv og albuer med det indlæg!
Det er også derfor jeg først kommer med det nu.. Kaka har ikke fået en ærlig chance under Mourinho. Det får han nu, og så skal du også se hvad han dur til.. Der kommer helt klart nogle super kampe fra Kakas side, og han vil være med til at bringe la decima.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Når lægevidenskaben ikke kan genoplive noget der har været dødt i fire år, så kan Ancelotti heller ikke.Hugol skrev:
Dios skrev:
Det er også derfor jeg først kommer med det nu.. Kaka har ikke fået en ærlig chance under Mourinho. Det får han nu, og så skal du også se hvad han dur til.. Der kommer helt klart nogle super kampe fra Kakas side, og han vil være med til at bringe la decima.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Champen
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Når lægevidenskaben ikke kan genoplive noget der har været dødt i fire år, så kan Ancelotti heller ikke.Hugol skrev:
Dios skrev:
Kan Muniain ikke bruges?
Florentino and Tottenham owner, Daniel Levy, have been meeting up in London to discuss the possible transfer of Bale. [el confidencial]
Ancelotti wants Zlatan Ibrahimovic at Real Madrid next season. Real Madrid has already met with his agent. [sky sports]