Rygtebørsen XVIII

13 år 4 uger siden #1765 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Kondogbia nævnes som et alternativ til Illarramendi: www.marca.com/2013/07/11/en/football/rea...drid/1373558493.html

Men noget andet jeg hæfter mig ved er følgende: "There is also another alternative on Ancelotti's list – a young foreign midfielder, who is being quietly monitored at Real Madrid – and it is not Verratti or Gündogan".

Lad gættelegen begynde! Hvem er der snak om her?! ;-)

Pogba vil jeg tro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 uger siden #1766 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

Steen skrev: Denne sommer kan ende med at blive grim... Hvad sker der med Higuain? Arsenal ser ikke ud til at være villige til at betale det Perez kræver.. Juve er ude af billedet, og det efterlader Arsenal som de eneste med konkret interesse. Rygterne om ham er gået døde.. Kaka bliver sikkert også... Det er virkelig skidt det her, det kan føre til at både Morata og Jesé vil væk..

Ah lad os nu lige tage den med ro. Husk at Real Madrid står uden dicideret fløjspillere når man har nævnt Di Maria. Jese er der virkelig brug for og forhåbentlig kommer han op snarest. PT er der 25 spillere i truppen med 4 målmænd inkluderet, dvs at der er plads til Jese. Spørgsmålet er stadig hvem der ryger hvis vi køber en central midtbane spiller hvilket er det eneste der mangler.

Men der vil være 3 spillere der vil kæmpe om pladsen, Özil/Isco , Di Maria og så Jesé. En af disse spillere vil sætte sig på den plads, der skal ikke være alt for meget rotation. Jeg vil dog under alle omstændigheder have Kaka og Higuain solgt. Nyheden om Kaka bliver, kan være spin, som kongen siger. Han skal væk, og jeg er egentligt lidt ligeglad om man får 5, 10 eller 15 millioner euro for ham, så længe klubben slipper for at betale den kæmpe løn. De penge kan så fint investeres i Ronaldo's nye kontrakt.
Higuain vil nu for andet år i træk væk. At han så ender med at blive, fordi at der ikke er nogen klubber som er interesseret nok, ville være ærgerligt. Jeg vil ikke have en demotiveret Higuain i klubben, som bare er i klubben indtil næste sommer, hvis der er nogen klubber som vil betale hans pris til den tid. Sådan en klub er vi ikke, de spillere der er her skal være stolte og glade for de repræsentere verdens største klub.
Jeg håber at man bliver enige med Arsenal om hans pris, det var ikke mange millioner der skilte de to klubber ad.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Steen.

13 år 4 uger siden #1767 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Der er selvf også Pardo, Jose Campaña og Suso men lad os se. Og så, så jeg at der stod udlænding. Så bare glem spanierne !

Steen.
Bliver Higuain, så vil han under ingen omstændigheder være demotiveret. Selvf hvis han ikke bliver brugt, så er sagen en anden, men Higuain kæmper altid for sin plads.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Hugol.

13 år 4 uger siden #1768 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev:

El_Juan skrev: Kondogbia nævnes som et alternativ til Illarramendi: www.marca.com/2013/07/11/en/football/rea...drid/1373558493.html

Men noget andet jeg hæfter mig ved er følgende: "There is also another alternative on Ancelotti's list – a young foreign midfielder, who is being quietly monitored at Real Madrid – and it is not Verratti or Gündogan".

Pogba vil jeg tro.

Det er et spændende bud. Men jeg ved ikke helt. Jeg tror ikke det er aktuelt med Pogba. Så vidt jeg ved, er Pogbas agent i øvrigt Mino Raiola. Og det fremgår, at vedkommende, er 'quietly monitored at Real Madrid'. Raiola er bare ikke typen, der går stille med dørene. Det kunne være lidt interessant, hvis det var en spiller, som ikke hidtil har været nævnt i pressen.

@Hugol - Gæt på en udenlandsk spiller i stedet :-))

Edit: Min tanke var lige Blaise Matuidi, men jeg kan se, at han ikke er helt 'ung' længere. Selv om han "kun" er 26 år gammel. Det samme gælder Étienne Capoue, som han angiveligt var ude efter, i sin tid i PSG. Han er 25 år gammel. Ellers måske du, JesperA, har fat i noget med Kevin Strootman, men det har jeg godt nok svært ved at forestille mig. Man kan dog blive overrasket.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved El_Juan.

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #1769 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

JesperA skrev:

Pogba vil jeg tro.

Det er et spændende bud. Men jeg ved ikke helt. Jeg tror ikke det er aktuelt med Pogba. Så vidt jeg ved, er Pogbas agent i øvrigt Mino Raiola. Og det fremgår, at vedkommende, er 'quietly monitored at Real Madrid'. Raiola er bare ikke typen, der går stille med dørene. Det kunne være lidt interessant, hvis det var en spiller, som ikke hidtil har været nævnt i pressen.

Hugol: Gæt på en udenlandsk spiller i stedet :-))

Jeg er helt overbevist om det er Pogba..

13 år 4 uger siden #1770 af NDR
Besvaret af NDR på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg mindes at have set en nyhed idag om at Callejon er blevet solgt til Napoli.
Jeg hader rygter men elsker nyheder, derfor mit indlæg da jeg selv tror på hvad jeg har set....husker ikke at have set nogen pris, men hvis det er omkring de 8 mio som der før har været nævnt ville være prisen, så er der fanme nogle der bør finde noget andet og lave, for man smider ikke guld på gaden. Callejon har lige præcis ikke spillet ringere end gennemsnittet sidste sæson, og en fin en og have som backup i tilfælde af skader, eller andre spillere som skal spares, og han kan altså godt score eller lave assister engang imellem......øv.......hvad fanden kan Isco gøre ret meget bedre???? ikke forstås som jeg ikke ønsker Isco, jeg ønsker dem begge!!!

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #1771 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XVIII

NDR skrev: Jeg mindes at have set en nyhed idag om at Callejon er blevet solgt til Napoli.
Jeg hader rygter men elsker nyheder, derfor mit indlæg da jeg selv tror på hvad jeg har set....husker ikke at have set nogen pris, men hvis det er omkring de 8 mio som der før har været nævnt ville være prisen, så er der fanme nogle der bør finde noget andet og lave, for man smider ikke guld på gaden. Callejon har lige præcis ikke spillet ringere end gennemsnittet sidste sæson, og en fin en og have som backup i tilfælde af skader, eller andre spillere som skal spares, og han kan altså godt score eller lave assister engang imellem......øv.......hvad fanden kan Isco gøre ret meget bedre???? ikke forstås som jeg ikke ønsker Isco, jeg ønsker dem begge!!!

Jeg forstår ikke helt dit indlæg, men hvis du er i tvivl om Callejon er blevet solgt, så er det blevet offentliggjort, og prisen skulle angiveligt ligge på 10 mio. €

13 år 4 uger siden #1772 af JesperA
Jeg tolker egentlig også "quietly monitored" som at det er en spiller Real Madrid har fulgt i et stykke tid, men at der ikke rigtigt har været offentlig kendskab til at man var interesserede i.

Jeg tænker Wilshere, selvom det nok er et longshot da han virker som en klubmand og i øvrigt forlængede sidste år, men det er da en spændende tanke :)

Draxler - omend man før har været meldt interesserede i ham, og måske også lidt for offensiv til at passe til beskrivelsen.

Yann M'Vila - stærk defensiv midtbanespiller der dog næsten lige er røget til Kazan.

Romulo - defensiv midtbanespiller med 8 landskampe for Brasilien, jeg kender ikke så meget til ham, men har været nævnt nogle steder som en mulighed.

Måske en af de andre jeg tidligere nævnte, her kunne jeg egentlig godt tænke mig det var Hernanes, men han er desværre ikke helt ung længere, men han er brudt igennem ret sent.

Det er forhåbentlig ikke en af Bender-brødrene, jeg synes de virker til at være svært overvurderede. Så hellere Gonalons eller hvem man ellers kan finde derude. Sahin vil jeg sågar mene er bedre.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved JesperA.

13 år 4 uger siden #1773 af El_Juan

JesperA skrev: Jeg tolker egentlig også "quietly monitored" som at det er en spiller Real Madrid har fulgt i et stykke tid, men at der ikke rigtigt har været offentlig kendskab til at man var interesserede i.

Jeg tænker Wilshere, selvom det nok er et longshot da han virker som en klubmand og i øvrigt forlængede sidste år, men det er da en spændende tanke :)

Draxler - omend man før har været meldt interesserede i ham, og måske også lidt for offensiv til at passe til beskrivelsen.

Yann M'Vila - stærk defensiv midtbanespiller der dog næsten lige er røget til Kazan.

Romulo - defensiv midtbanespiller med 8 landskampe for Brasilien, jeg kender ikke så meget til ham, men har været nævnt nogle steder som en mulighed.

Måske en af de andre jeg tidligere nævnte, her kunne jeg egentlig godt tænke mig det var Hernanes, men han er desværre ikke helt ung længere, men han er brudt igennem ret sent.

Romulo skiftede til Spark Moskva sidste sommer. Jeg tror ikke han rykker videre allerede nu. M'Vila ligeledes i Rusland, som du nævner. Han skifter nok heller ikke allerede nu. Det kunne faktisk godt være Draxler, men som du selv påpeger, er man mere offensiv. Hernanes er trods alt ikke helt ung længere. Han er trods alt 28 år gammel. Og så vidt jeg ved, har han for nylig forlænget sin kontrakt med Lazio. Så tror jeg mere på en anden du nævnte tidligere, Strootman, selv om det stadig vil overraske mig meget.

Lars Bender er måske overvurderet, men han er stabil og alsidig. Jeg synes faktisk umiddelbart, at han er lidt en typisk Ancelotti-spiller. Maxime Gonalons er egentlig et interessant bud. Det vil jeg godt være med på, her midt i name-droppingen :)) Strootman, Gonalons, Lars Bender eller Draxler.

Jeg tænker stadig i høj grad på, hvem det kunne være der minder om Xabi Alonso af type. Men lur mig om det i sidste ende ikke munder ud i en aftale om Illarramendi :))

13 år 4 uger siden #1774 af JesperA
Den har været bragt op tidligere på sommeren, men nu skriver Daily Mail igen om Mata til Barca. De er da bindegale hvis de sælger Thiago fordi de ikke kan tilbyde ham nok spilletid, og så regner med at hente Mata ind som erstatning. Chelsea har godt nok oprustet markant på netop de offensive pladser, men det ville vel egentlig være et loss-loss-loss scenarie i mine øjne hvis Chelsea sælger Mata til Barca. De burde i stedet koncentrere sig om at rykke Fabregas tilbage og aflaste/afløse Xavi som de har talt om de sidste 100 år, i stedet for at bruge ham som forreste angriber...

Det samme mener jeg i øvrigt er tilfældet hvis han skulle blive rygtet til Real.

13 år 4 uger siden #1775 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg burde egentligt ikke sende linket ind, da det er idioten Francois Gallardo der taler, men i får den alligevel. www.intereconomia.com/noticias-/punto-pe...-80-millones-mas-bon

Bale bliver købt for 80 millioner euro.. Det er selvfølgelig ikke sandt, det kan selv jeg bekræfte.. Så når i læser noget som har denne mand indblandet, så skal i absolut ikke tro på det.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Steen.

13 år 4 uger siden #1776 af El_Juan
Cristiano Ronaldo slår fast på Twitter, at både han og Özil (meldinger i dag om påstået interesse for ham, men han er IKKE til salg, med mindre nogle byder 70 mio. €) bliver i Real Madrid: "Tranquilos , estoy seguro que Ozil y Cristiano Ronaldo no van a salir del Real Madrid". (Rolig, jeg er sikker på, at hverken Özil eller jeg forlader Real Madrid).

Ifølge franske Le10Sport, skulle Cristiano Ronaldo angiveligt have mødtes med AS Monacos ejer. Sandt er det, at Ronaldo for nylig har været i Monaco (til et arrangement af Jacob & Co., som han er ambassadør for), men mere tvivlsomt er det, at han har mødtes med nogle fra Monaco. Hvad Özil angår, så skriver Tomas Roncero (AS), at Rea Madrids sportslige ledelse har præciseret, at Real Madrid ikke ønsker at sælge ham. 35 mio. € er ikke hans reelle markedspris, han er 70 mio. € værd, men man foretrækker, at han bliver i klubben.

Ifølge L'Equipe er Real Madrid og Manchester City begge interesserede i Zlatan Ibrahimovic, som angiveligt ikke skulle være tilfreds med tilværelsen i Paris efter Ancelotti og Leonardos afgang.

Ibrahimovic selv flirter med Real Madrid: "No se puede considerar al Barça el mejor de la historia cuando solo ha reinado 4 años, no 1 siglo entero como el Madrid". (Barcelona har måske regeret i fire år, men ikke et helt århundrede som Real Madrid)

Leveret af Kunena Forum