Rygtebørsen XVIII

13 år 4 uger siden #1777 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Cristiano Ronaldo slår fast på Twitter, at både han og Özil (meldinger i dag om påstået interesse for ham, men han er IKKE til salg, med mindre nogle byder 70 mio. €) bliver i Real Madrid: "Tranquilos , estoy seguro que Ozil y Cristiano Ronaldo no van a salir del Real Madrid". (Rolig, jeg er sikker på, at hverken Özil eller jeg forlader Real Madrid).

Ifølge franske Le10Sport, skulle Cristiano Ronaldo angiveligt have mødtes med AS Monacos ejer. Sandt er det, at Ronaldo for nylig har været i Monaco (til et arrangement af Jacob & Co., som han er ambassadør for), men mere tvivlsomt er det, at han har mødtes med nogle fra Monaco. Hvad Özil angår, så skriver Tomas Roncero (AS), at Rea Madrids sportslige ledelse har præciseret, at Real Madrid ikke ønsker at sælge ham. 35 mio. € er ikke hans reelle markedspris, han er 70 mio. € værd, men man foretrækker, at han bliver i klubben.

Ifølge L'Equipe er Real Madrid og Manchester City begge interesserede i Zlatan Ibrahimovic, som angiveligt ikke skulle være tilfreds med tilværelsen i Paris efter Ancelotti og Leonardos afgang.

Ibrahimovic selv flirter med Real Madrid: "No se puede considerar al Barça el mejor de la historia cuando solo ha reinado 4 años, no 1 siglo entero como el Madrid". (Barcelona har måske regeret i fire år, men ikke et helt århundrede som Real Madrid)

El_Juan så meget som jeg var glad for at læse det tweet har jeg undersøgt det nærmere, og det kommer ikke fra Cristianos twitter men fra en profil som hedder @porsiemprecr der kalder sig den største fan profil af Cristiano og den er styret af en der hedder @Ivan7RJ.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 uger siden #1778 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Næste sommer: Inigo Martinez!

Det er oplagt, at følge efter sin gode kammerat og overtager tjansen for Pepe.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

13 år 4 uger siden #1779 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Du kom mig i forkøbet med det indlæg... Så kunne ikke være mere enig

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 4 uger siden #1780 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Cristiano Ronaldo slår fast på Twitter, at både han og Özil (meldinger i dag om påstået interesse for ham, men han er IKKE til salg, med mindre nogle byder 70 mio. €) bliver i Real Madrid: "Tranquilos , estoy seguro que Ozil y Cristiano Ronaldo no van a salir del Real Madrid". (Rolig, jeg er sikker på, at hverken Özil eller jeg forlader Real Madrid).

Ifølge franske Le10Sport, skulle Cristiano Ronaldo angiveligt have mødtes med AS Monacos ejer. Sandt er det, at Ronaldo for nylig har været i Monaco (til et arrangement af Jacob & Co., som han er ambassadør for), men mere tvivlsomt er det, at han har mødtes med nogle fra Monaco. Hvad Özil angår, så skriver Tomas Roncero (AS), at Rea Madrids sportslige ledelse har præciseret, at Real Madrid ikke ønsker at sælge ham. 35 mio. € er ikke hans reelle markedspris, han er 70 mio. € værd, men man foretrækker, at han bliver i klubben.

Hvordan i alverden kan du tro, at Ronaldo kun har 100000 følgere, og at det er ham når @porsiemprecr direkte skriver FANS de Ronaldo, i sin bio?

@Cristiano hedder han derinde, og han har 19 millioner følgere..
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Steen.

13 år 4 uger siden #1781 af Steen
Bild: Real Madrid og Özil er i gang med at forhandle om en ny kontrakt, som gælder til 2019.

13 år 4 uger siden #1782 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

anes skrev:

Ifølge L'Equipe er Real Madrid og Manchester City begge interesserede i Zlatan Ibrahimovic, som angiveligt ikke skulle være tilfreds med tilværelsen i Paris efter Ancelotti og Leonardos afgang.

Ibrahimovic selv flirter med Real Madrid: "No se puede considerar al Barça el mejor de la historia cuando solo ha reinado 4 años, no 1 siglo entero como el Madrid". (Barcelona har måske regeret i fire år, men ikke et helt århundrede som Real Madrid)

El_Juan så meget som jeg var glad for at læse det tweet har jeg undersøgt det nærmere, og det kommer ikke fra Cristianos twitter men fra en profil som hedder @porsiemprecr der kalder sig den største fan profil af Cristiano og den er styret af en der hedder @Ivan7RJ.

Jeg kiggede ikke på Cristianos officielle Twitter lige der, må jeg nok erkende. Det var en retweet af Roncero, som snød både ham og jeg i farten ;-))

13 år 4 uger siden #1783 af Steen

Florentino: We're currently negotiating with a couple of players but things can change. [marca]

De næste indkøb bliver spændende. Der kommer minimum een mere, vil jeg tro. Det bliver en stjernespiller, spørgsmålet er bare hvem. Bale er self den oplagte, men jeg tror vi henter endnu en, udover Bale, hvis han bliver købt (Hvilket jeg ikke tror, han kommer næste sommer). Jeg kan godt se os hente endnu en midtbanespiller, en stor spiller, som Vidal f.eks. Ellers bliver det en angriber, det kan være Ibra som jeg håber på, eller også Suarez (NEJ TAK).
Jeg må sige at jeg er lidt spændt, selvom jeg i starten af sommeren ikke håbede på et stort køb!

13 år 4 uger siden #1784 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Næste køb bliver Toni Kroos, I hørte det her først!!! ;)

13 år 4 uger siden #1785 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: Næste køb bliver Toni Kroos, I hørte det her først!!! ;)

Ha! Jeg så selv rygtet tidligere i dag. Måske er han den unge udenlandske spiller, der var tale om ;-)

13 år 4 uger siden #1786 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

JesperA skrev: Næste køb bliver Toni Kroos, I hørte det her først!!! ;)

Ha! Jeg så selv rygtet tidligere i dag. Måske er han den unge udenlandske spiller, der var tale om ;-)

Ville være kanont, giftigt skud og fast mand på tysklands landshold inden hans skade.

13 år 4 uger siden #1787 af Steen
Jeg kan ikke se hvad han skulle bruges til? Endnu en offensivspiller? Han er en rigtig god spiller, men det ville være spild nu når vi har Özil, Isco og måske Kaka..

13 år 4 uger siden #1788 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg havde ham også lige hurtigt inde og vende i går, men kom også frem til at han er for offensivt orienteret. Men han vil formentlig være mulig at købe til en overkommelig pris hvis de får held med at lande Thiago, dog ser jeg ham heller ikke lige som værende en spiller Real mangler lige nu.

Leveret af Kunena Forum