Rygtebørsen XVIII
Det er mine sidste bud på årets indkøb.. go weekend
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vidal:"It's an honour RealMadrid is interested in me.But at Juve I feel at home,it's an honour Juve want me so much.We'll see until the end"
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
JesperA skrev: Jeg havde ham også lige hurtigt inde og vende i går, men kom også frem til at han er for offensivt orienteret. Men han vil formentlig være mulig at købe til en overkommelig pris hvis de får held med at lande Thiago, dog ser jeg ham heller ikke lige som værende en spiller Real mangler lige nu.
Thiago udtalte vist i går, at han har sagt nej til RM
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Wenger's confidence for the season is located in the club having emerged from the financial restrictions related to their move to the Emirates Stadium and their new-found ability to compete for the very biggest names on the market. He said that Gonzalo Higuaín, Wayne Rooney and Luis Suárez were "realistic targets, quality-wise", even if he did not want to be drawn into the specifics for fear of jeopardising potential deals.
Jeg tror (Og håber) faktisk det ender med at de køber Higuain. Suarez koster lidt over de 40 millioner euro og jeg tror United beholder Wayne Rooney. Wenger, hold mund og betal!
DarioGomez skrev:
JesperA skrev: Jeg havde ham også lige hurtigt inde og vende i går, men kom også frem til at han er for offensivt orienteret. Men han vil formentlig være mulig at købe til en overkommelig pris hvis de får held med at lande Thiago, dog ser jeg ham heller ikke lige som værende en spiller Real mangler lige nu.
Thiago har slet ikke udtalt sig om et skifte, det er lidt mærkeligt, ikke et eneste ord. De Catalanske medier hævder dog, at han har afvist os. Det er forståeligt, selvom jeg håbede på vi fik ham. Jeg synes faktisk, at et skifte til Madrid ville være bedre for ham end et skifte til Bayern . Han vil næsten få fast spilletid her, og så bliver han også i Spanien. Men igen, jeg forstår ham fuldt.
Vi er meget interesseret i Ibra, ifølge Aftonbladet. De plejer at have godt styr på tingene, når det gælder Ibrahimovic. Jeg håber det virkeligt, jeg må sige at jeg i de sidste par dage virkelig har været frisk på dette køb. Do it Perez!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Steen skrev:
DarioGomez skrev:
Thiago har slet ikke udtalt sig om et skifte, det er lidt mærkeligt, ikke et eneste ord. De Catalanske medier hævder dog, at han har afvist os. Det er forståeligt, selvom jeg håbede på vi fik ham. Jeg synes faktisk, at et skifte til Madrid ville være bedre for ham end et skifte til Bayern . Han vil næsten få fast spilletid her, og så bliver han også i Spanien. Men igen, jeg forstår ham fuldt.
Det er nok det, jeg blander sammen ... :-)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Hugol skrev: Sælg Di Maria og Coentrao, Hent Bale og Jese.
AS kører samme stil og ser Bale som sidste indkøb..
Har valgt at takke af på forum!
edit: Ja det skal vi, det står der i hvert fald i den her besked de udsendte i forbindelse med en forlængelse af hans kontrakt.
web3.cmvm.pt/sdi2004/emitentes/docs/FR35617.pdf
Et køb af Bale vil være pisse godt for Isco og Jese og deres udvikling.
Eller noget...
- Orange You Glad
- Gæst
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
mortenj skrev:
Et køb af Bale vil være pisse godt for Isco og Jese og deres udvikling.
Eller noget...
Følgende kommer til at lyde lidt surt:
Handler det om at vinde trofæer eller handler det om at nurse og udvikle unge talenter? Der er altså kun én ting der tæller i Real Madrid og sådan har det været gennem hele klubbens historie. Der ska vindes trofæer og hvis et køb af Bale kan øge chancerne for dette, så er det groft sagt fløjtende ligegyldigt med Jeses og Iscos udvikling!
Lad være med at tage det personligt - det er bare et fordi det er blevet lidt tungt at høre på den økologisnak hele sommeren snart. Når det så er sagt, så tror jeg personligt godt på at tingene ka kombineres sådan at Jese og Isco sagtens ka udvikle sig som spillere selv med en Bale i klubben. Samtidig sku man jo gerne sælge Di Maria og Kaka (selv om det lige nu peger på det modsatte) og Callejon er allerede væk.