Rygtebørsen XVIII

13 år 4 uger siden #1789 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Sælg Di Maria og Coentrao, Hent Bale og Jese.
Det er mine sidste bud på årets indkøb.. go weekend

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 uger siden #1790 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Vidal:"It's an honour RealMadrid is interested in me.But at Juve I feel at home,it's an honour Juve want me so much.We'll see until the end"

13 år 4 uger siden #1791 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

JesperA skrev: Jeg havde ham også lige hurtigt inde og vende i går, men kom også frem til at han er for offensivt orienteret. Men han vil formentlig være mulig at købe til en overkommelig pris hvis de får held med at lande Thiago, dog ser jeg ham heller ikke lige som værende en spiller Real mangler lige nu.

Thiago udtalte vist i går, at han har sagt nej til RM

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 4 uger siden #1792 af Steen
Fra Daily Mail:

Wenger's confidence for the season is located in the club having emerged from the financial restrictions related to their move to the Emirates Stadium and their new-found ability to compete for the very biggest names on the market. He said that Gonzalo Higuaín, Wayne Rooney and Luis Suárez were "realistic targets, quality-wise", even if he did not want to be drawn into the specifics for fear of jeopardising potential deals.

Jeg tror (Og håber) faktisk det ender med at de køber Higuain. Suarez koster lidt over de 40 millioner euro og jeg tror United beholder Wayne Rooney. Wenger, hold mund og betal!
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved Steen.

13 år 4 uger siden #1793 af Steen

DarioGomez skrev:

JesperA skrev: Jeg havde ham også lige hurtigt inde og vende i går, men kom også frem til at han er for offensivt orienteret. Men han vil formentlig være mulig at købe til en overkommelig pris hvis de får held med at lande Thiago, dog ser jeg ham heller ikke lige som værende en spiller Real mangler lige nu.

Thiago har slet ikke udtalt sig om et skifte, det er lidt mærkeligt, ikke et eneste ord. De Catalanske medier hævder dog, at han har afvist os. Det er forståeligt, selvom jeg håbede på vi fik ham. Jeg synes faktisk, at et skifte til Madrid ville være bedre for ham end et skifte til Bayern . Han vil næsten få fast spilletid her, og så bliver han også i Spanien. Men igen, jeg forstår ham fuldt.

13 år 4 uger siden #1794 af Steen
www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/i...n/article17125782.ab

Vi er meget interesseret i Ibra, ifølge Aftonbladet. De plejer at have godt styr på tingene, når det gælder Ibrahimovic. Jeg håber det virkeligt, jeg må sige at jeg i de sidste par dage virkelig har været frisk på dette køb. Do it Perez!

13 år 4 uger siden #1795 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev:

DarioGomez skrev:

Thiago har slet ikke udtalt sig om et skifte, det er lidt mærkeligt, ikke et eneste ord. De Catalanske medier hævder dog, at han har afvist os. Det er forståeligt, selvom jeg håbede på vi fik ham. Jeg synes faktisk, at et skifte til Madrid ville være bedre for ham end et skifte til Bayern . Han vil næsten få fast spilletid her, og så bliver han også i Spanien. Men igen, jeg forstår ham fuldt.

Det er nok det, jeg blander sammen ... :-)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 4 uger siden #1796 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Sælg Di Maria og Coentrao, Hent Bale og Jese.

AS kører samme stil og ser Bale som sidste indkøb..

Har valgt at takke af på forum!

13 år 4 uger siden #1797 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Skal man tro meldinger fra portugal, så er Garay snart Man Utd spiller og vi skal vidst have 50% af de €20 mil. som han koster.

edit: Ja det skal vi, det står der i hvert fald i den her besked de udsendte i forbindelse med en forlængelse af hans kontrakt.
web3.cmvm.pt/sdi2004/emitentes/docs/FR35617.pdf
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved anes.

13 år 4 uger siden #1798 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII

Et køb af Bale vil være pisse godt for Isco og Jese og deres udvikling.

Eller noget...
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved mortenj.

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #1799 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Rygtebørsen XVIII
Laurent Blanc udtaler, at han regner med, at Cavani skifter til PSG. Og Edinsons mor sagde ellers, han ville skifte til Real. Lying sack of crap!

13 år 4 uger siden #1800 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

mortenj skrev:

Et køb af Bale vil være pisse godt for Isco og Jese og deres udvikling.

Eller noget...

Følgende kommer til at lyde lidt surt:

Handler det om at vinde trofæer eller handler det om at nurse og udvikle unge talenter? Der er altså kun én ting der tæller i Real Madrid og sådan har det været gennem hele klubbens historie. Der ska vindes trofæer og hvis et køb af Bale kan øge chancerne for dette, så er det groft sagt fløjtende ligegyldigt med Jeses og Iscos udvikling!

Lad være med at tage det personligt - det er bare et fordi det er blevet lidt tungt at høre på den økologisnak hele sommeren snart. Når det så er sagt, så tror jeg personligt godt på at tingene ka kombineres sådan at Jese og Isco sagtens ka udvikle sig som spillere selv med en Bale i klubben. Samtidig sku man jo gerne sælge Di Maria og Kaka (selv om det lige nu peger på det modsatte) og Callejon er allerede væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Leveret af Kunena Forum