Rygtebørsen XVIII

13 år 4 uger siden #1741 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev:

Hugol skrev:

Dios skrev:

Hugol skrev: Kaka bliver i Real Madrid. Fornuftigt !!!!!

Fortrukne offensiv midtbane Kaka 1 Isco 2 Ozil 3

Derfor var jeg modstander af din idé, til nej tak knappen. For du havde røget ud på røv og albuer med det indlæg!

Det er også derfor jeg først kommer med det nu.. Kaka har ikke fået en ærlig chance under Mourinho. Det får han nu, og så skal du også se hvad han dur til.. Der kommer helt klart nogle super kampe fra Kakas side, og han vil være med til at bringe la decima.

Når lægevidenskaben ikke kan genoplive noget der har været dødt i fire år, så kan Ancelotti heller ikke.

Nu får vi jo så chancen til at se. Real Madrid har tænkt sig at beholde Kaka i forhold til de seneste rygter.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #1742 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: 2 saftige rygter!

Florentino and Tottenham owner, Daniel Levy, have been meeting up in London to discuss the possible transfer of Bale. [el confidencial]

Ancelotti wants Zlatan Ibrahimovic at Real Madrid next season. Real Madrid has already met with his agent. [sky sports]

Bare forestil jer:

Bale--Özil/Isco--Ronaldo
Zlatan/Benzema

13 år 4 uger siden #1743 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: 2 saftige rygter!

Florentino and Tottenham owner, Daniel Levy, have been meeting up in London to discuss the possible transfer of Bale. [el confidencial]

Ancelotti wants Zlatan Ibrahimovic at Real Madrid next season. Real Madrid has already met with his agent. [sky sports]

Så virker det helt sort at man stadig ønsker at betale Kaka's løn. Zlatan koster nok ikke mange knaster at købe, men jeg forestiller mig at han høster en fyrstelig hyre.

13 år 4 uger siden #1744 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Nu tror jeg du skal holde lidt igen med sangrien. Eller i hvert fald fortynde den gevaldigt ;-)

13 år 4 uger siden #1745 af Hugol

El_Juan skrev:

Nu tror jeg du skal holde lidt igen med sangrien. Eller i hvert fald fortynde den gevaldigt ;-)

Det er efterhånden en masse ting jeg skal skære ned på. Men der er god mening i at beholde Kaka, især hvis man har tænkt sig at spille med flere offensive spillere.

13 år 4 uger siden #1746 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Hugol hvor mange titler tror du en offensiv bestående af

Morata
Jesé - Kaka' - Di Maria

vinder? Det er så vidt jeg kan forstå sådan du ønsker holdet skal se ud, er det ikke?

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 uger siden #1747 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XVIII

Du har i øvrigt skrevet i en forkert tråd, hvis ikke det hører ind under sjov og spas, ved jeg ikke hvad der gør.

13 år 4 uger siden #1748 af El_Juan

Hugol skrev:

El_Juan skrev:

Det er efterhånden en masse ting jeg skal skære ned på. Men der er god mening i at beholde Kaka, især hvis man har tænkt sig at spille med flere offensive spillere.

Hvis man ikke henter Bale, så kan jeg godt se idéen med at beholde Kaká. Som en sidste nødløsning, med et sidste håb om, at Carletto kan genopfinde ham. Om end jeg synes, han har fået sine chancer og jeg mener man burde sælge ham, selv om han er og har vist sig nærmest at være umulig, at komme af med. Egentlig foretrækker jeg allermest, at man beholder Di María i stedet. Der er brug for en spiller, der i Carlettos normaltvis smalle system, kan skabe lidt bredde, når det bliver nødvendigt. Det er Káka ikke ligefrem garant for.

Men at sætte Kaká foran Özil og Isco i køen. Det er ikke videre sagligt. Især ikke med øje på hvor vigtig Özil er. Özils position i klubben står slet ikke til diskussion. Sådan groft sagt (ingen er fredet i sidste ende). Dertil er og har Özil simpelthen været for god og vigtig en spiller. Han skal blive ved med at bygge på, som han ligeledes selv har erkendt. Han er en nøglespiller for Real Madrid og vil fortsat være det, men som han ligeledes selv har erkendt, så skal han score lidt flere mål, udover at være den spiller med flest assists, selv om jeg nu ikke klager over det faktum.

Din foretrukne 10'er er vist nærmere en ordentlig omgang ønsketænkning. Og jeg er villig til at vædde en tapas-anretning på, at hierakiet aldrig kommer til at se sådan ud, som du ønsker det.

Edit: PS. I Ancelottis foretrukne 4-3-2-1-system, må du nok væbne dig med, at der er færre offensiv-spiller i den forstand, som du tænker. Kaká vil nok næppe komme nærmere spilletid. Slet ikke med indkøbet af Isco, den mulige tilgang af Bale eller hvis Di María bliver i klubben. Ligeledes heller ikke, hvis Jesé rykkes op.
Sidste redigering: 13 år 4 uger siden ved El_Juan.

13 år 4 uger siden #1749 af Hugol

El_Juan skrev:

Hugol skrev:

El_Juan skrev:

Hvis man ikke henter Bale, så kan jeg godt se idéen med at beholde Kaká. Som en sidste nødløsning, med et sidste håb om, at Carletto kan genopfinde ham. Om end jeg synes, han har fået sine chancer og jeg mener man burde sælge ham, selv om han er og har vist sig nærmest at være umulig, at komme af med. Egentlig foretrækker jeg allermest, at man beholder Di María i stedet. Der er brug for en spiller, der i Carlettos normaltvis smalle system, kan skabe lidt bredde, når det bliver nødvendigt. Det er Káka ikke ligefrem garant for.

Men at sætte Kaká foran Özil og Isco i køen. Det er ikke videre sagligt. Især ikke med øje på hvor vigtig Özil er. Özils position i klubben står slet ikke til diskussion. Sådan groft sagt (ingen er fredet i sidste ende). Dertil er og har Özil simpelthen været for god og vigtig en spiller. Han skal blive ved med at bygge på, som han ligeledes selv har erkendt. Han er en nøglespiller for Real Madrid og vil fortsat være det, men som han ligeledes selv har erkendt, så skal han score lidt flere mål, udover at være den spiller med flest assists, selv om jeg nu ikke klager over det faktum.

Din foretrukne 10'er er vist nærmere en ordentlig omgang ønsketænkning. Og jeg er villig til at vædde en tapas-anretning på, at hierakiet aldrig kommer til at se sådan ud, som du ønsker det.

Edit: PS. I Ancelottis foretrukne 4-3-2-1-system, må du nok væbne dig med, at der er færre offensiv-spiller i den forstand, som du tænker. Kaká vil nok næppe komme nærmere spilletid. Slet ikke med indkøbet af Isco, den mulige tilgang af Bale eller hvis Di María bliver i klubben. Ligeledes heller ikke, hvis Jesé rykkes op.

Med ny træner får alle spillere selvf en ny chance, dermed ikke sagt at foregående præstationer ikke har betydning. Dog kan man ik undgå at tage i betragtning at Ozils sæson under Mou har været mere end skuffende trods en del assist. Ancelotti skal selvf bruge optakten til at se sine spillere an, og selvf er han godt klar over at Kaka ikke er 24 år længere. Jeg er også meget klar over at indkøb kan komme til at gøre en forskel på kakas situation, specielt hvis vi skulle købe Bale. Jese mangler vi også stadig at få op fra Castilla.
Der kan stadig ske meget endnu, men jeg har ingen tvivl om at Ancelotti ikke hælder favoritter som Mourinho gjorde, og derfor er der ingen som har første ret på en plads i start opstillingen, ej heller Ozil.

13 år 4 uger siden #1750 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Hahaha hugol, du bringer sku smilet frem. Kaka er færdig, tung og idéforladt.

Sælg ham eller spark ham ud og spar alle de penge.

13 år 4 uger siden #1751 af El_Juan

Hugol skrev:

El_Juan skrev:

Hugol skrev:

El_Juan skrev:

Med ny træner får alle spillere selvf en ny chance, dermed ikke sagt at foregående præstationer ikke har betydning. Dog kan man ik undgå at tage i betragtning at Ozils sæson under Mou har været mere end skuffende trods en del assist. Ancelotti skal selvf bruge optakten til at se sine spillere an, og selvf er han godt klar over at Kaka ikke er 24 år længere. Jeg er også meget klar over at indkøb kan komme til at gøre en forskel på kakas situation, specielt hvis vi skulle købe Bale. Jese mangler vi også stadig at få op fra Castilla.
Der kan stadig ske meget endnu, men jeg har ingen tvivl om at Ancelotti ikke hælder favoritter som Mourinho gjorde, og derfor er der ingen som har første ret på en plads i start opstillingen, ej heller Ozil.

Özils sæson under Mou? Nu forholder det sig sådan, at han spillet flere sæsoner under Mou. Antaget, at du hentyder til forrige sæson, så er vi dybt uenige. Der var ingen der havde en god sæson. Der var til gengæld nogle hist og her, som kunne være deres sæson bekendt, heriblandt Özil. Alt i alt var det ikke hans bedste sæson, men sammenlignet med mesterskabssæsonen, så var der ingen der præsterede deres optimale og havde en decideret god sæson (udover måske lige Sergio Ramos og Cristiano Ronaldo).

Der er forskel på, at få én ny chance eller muligvis stå foran, at få sin tredje chance. Der må være en grænse. Selv for Kaká. I øvrigt morsomt, at Carletto - manden der om nogen kender Kaká - skal se ham an. Selvfølgelig skal han se ham an i den forstand, at han skal se hvor han står nu, men jeg tror ikke ligefrem, at Ancelotti bliver videre begejstret for det han ser.

13 år 4 uger siden #1752 af Hugol
Kaka er stadig hurtig og teknisk dygtig, bliver han sat ind i en rolle der passer ham bedre, og bliver spillet bygget mere op omkring ham, så vil han også ha en bedre chance for at kunne vise sig. Det kommer jo ikke kun an på hvad Kaka kan nu, men hvordan han bliver brugt.

Leveret af Kunena Forum