Rygtebørsen XVIII
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
Det er helt perfekt :)Sebberg skrev: 12 mio. euro for Albiol? Det er satanedeme mange penge for så ringe en forsvarsspiller.
Men hvad tænker Totenham på? Hvis Albiol kan indbringe 12 så er 7 a lt alt for lidt for Coentrao
Så mangler vi bare at smide Higuain afsted. Begynder dog lidt at frygte at han bliver.
Redondo skrev:
Det er helt perfekt :)Sebberg skrev: 12 mio. euro for Albiol? Det er satanedeme mange penge for så ringe en forsvarsspiller.
Men hvad tænker Totenham på? Hvis Albiol kan indbringe 12 så er 7 a lt alt for lidt for Coentrao
Så mangler vi bare at smide Higuain afsted. Begynder dog lidt at frygte at han bliver.
Jeg forstår det ikke. Jeg værdisætter lidt Coentrao til en 20 mio. euro ca. :-)
Ja væk med Hig og Kaka. Ind med Zlatan. Så er alt perfekt.
Rygterne om Higuaín og Luis Suárez kører fortsat derudaf. Nogle medier melder om Napolis interesse i Higuaín og de skulle angiveligt være klar til, at betale 30 mio. € for argentineren. Andre medier melder om en byttehandel, der sender Higuaín og 12 mio. € til Liverpool, mens Suárez kommer den anden vej. Jeg ved godt, hvad jeg foretrækker, hvis valget står mellem de to scenarier!
Edit: Og for lige at blive ved Higuaín, så hørte jeg tidligere en interessant vinkel på omstændighederne omkring ham og et muligt skifte væk. Real Madrid tillod angiveligt Higuaín, at forhandle personlige vilkår med Arsenal og Juventus. Og lige så snart de detaljer var på plads, pressede Real Madrid prisen op, eftersom de åbenlyst var klar over, at Higuaín er ønsket og selv vil væk. Real Madrid har derfor følt, at de kunne tillade sig at presse prisen med en klar besked til Higuaín om, at han ikke skal nogen steder, før en klub har betalt det Real Madrid kræver. Det er eftersigende måske det, der fik Arsenal til at trække sig - måske ikke helt - men i hvert fald i baggrunden. Ryger han til Napoli for 30 mio. €, så har Real Madrids - i øvrigt nok så lumske taktik - båret frugt.
Redondo skrev:
6-7 mio for Coentrao er helt væk - enten er det en and eller også har Tottenham en bagtanke. Det er ihvertfald meget langt fra at være et realistisk bud.
JesperA skrev: Eden Hazard har i et interview fortalt at Mourinho forsøgte at hente ham til Real Madrid sæsonen inden han røg til Chelsea. Det havde været spændende.
Det havde været latterligt... Talent er der rigeligt af i Spanien og Real Madrid.
Lad de hjernedøde (men rige) PL-klubber om, at skabe "hold" uden fælles kultur, sprog eller klubfølelse.
M_linding skrev:
JesperA skrev: Eden Hazard har i et interview fortalt at Mourinho forsøgte at hente ham til Real Madrid sæsonen inden han røg til Chelsea. Det havde været spændende.
Det havde været latterligt... Talent er der rigeligt af i Spanien og Real Madrid.
Lad de hjernedøde (men rige) PL-klubber om, at skabe "hold" uden fælles kultur, sprog eller klubfølelse.
Det er vel ikke mere latterligt end at købe Bale for nær 100 millioner euro... Jeg er ikke helt med på hvorfor du revser sådan en handel, når man ser på hvad klubben ellers har bragt ind, Higuaín, Di Maria, Khedira, Özil, Varane, Ramos, Marcelo er jo også spillere der er hentet ind som talenter fra andre klubber og lande. En 20-årig Hazard havde været spændende i mine øjne.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Er det historien om ræven og rønnebærene eller en total nedsmeltning?M_linding skrev:
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Er det historien om ræven og rønnebærene eller en total nedsmeltning?M_linding skrev:
Hvis det er mine valgmuligheder, så bliver det helt klart nummer 2. Jeg er lykkelig over den nuværende udvikling i Real Madrid, og har ondt af alle andre klubber;)