Rygtebørsen XVIII
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bismo skrev: Kan vi ikke begynde at sætte links/kildeangivelse.....
Det ville jeg også have gjort, hvis det ikke var fordi at de ord lige var kommet ud af Ancelotti's mund. På det tidspunkt var der ikke en artikel oppe. :)
Steen skrev:
Det ville jeg også have gjort, hvis det ikke var fordi at de ord lige var kommet ud af Ancelotti's mund :)
Det var mere så man selv kunne læse hele interviewet. Var lidt for hurtig på aftrækkeren eftersom du jo linkede til det fulde interview i det næste indlæg.
Ps. hvorfor blev Ancelotti ikke spurgt om Modric?! Jeg er lidt urolig for et muligt salg især med de seneste rygter om, at United nu går all-in på Modric, nu hvor Fabregas har besluttet sig for at blive i Barca.
Et salg af Modric ville være en katastrofe af dimensioner hans seneste form taget i betragtning.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Brian_H skrev: Oräle Vatös.
Jeg er blevet positivt overasket af Isco.
Jeg synes han har spillet nogle gode kampe, og ikke nok med det, så synes jeg han er faldet meget hurtigt til.
Jeg vil ikke græde hvis Bale ikke kommer, men kommer han vil jeg heller ikke græde :)
Nogen vil nok tænke, at vores hold er komplet, men jeg synes da vi mangler en angriber, som kan give Benzema lidt tæsk, her tænker jeg på en angriber, som kan nøjes med at sidde på bænken, altså han skal ikke være en superstjerne, en spiller som Wellbeck vil være rigtig god for Real Madrid, da jeg synes han har de forcer som klubben efterspørger.
Ung og hurtig, kan sparke med begge ben, også er han fandens kynisk foran målet.
Hala Madrid!!!
"Jeg vil ikke græde hvis Bale ikke kommer, men kommer han vil jeg heller ikke græde :)"
Man burde bare have en mere klar holdning, når han står til at blive verdens dyreste spiller!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Bismo skrev:
Steen skrev:
Det ville jeg også have gjort, hvis det ikke var fordi at de ord lige var kommet ud af Ancelotti's mund :)
Det var mere så man selv kunne læse hele interviewet. Var lidt for hurtig på aftrækkeren eftersom du jo linkede til det fulde interview i det næste indlæg.
Ps. hvorfor blev Ancelotti ikke spurgt om Modric?! Jeg er lidt urolig for et muligt salg især med de seneste rygter om, at United nu går all-in på Modric, nu hvor Fabregas har besluttet sig for at blive i Barca.
Et salg af Modric ville være en katastrofe af dimensioner hans seneste form taget i betragtning.
www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zo...id-insists-ancelotti
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Brian_H skrev: Oräle Vatös.
Jeg er blevet positivt overasket af Isco.
Jeg synes han har spillet nogle gode kampe, og ikke nok med det, så synes jeg han er faldet meget hurtigt til.
Jeg vil ikke græde hvis Bale ikke kommer, men kommer han vil jeg heller ikke græde :)
Nogen vil nok tænke, at vores hold er komplet, men jeg synes da vi mangler en angriber, som kan give Benzema lidt tæsk, her tænker jeg på en angriber, som kan nøjes med at sidde på bænken, altså han skal ikke være en superstjerne, en spiller som Wellbeck vil være rigtig god for Real Madrid, da jeg synes han har de forcer som klubben efterspørger.
Ung og hurtig, kan sparke med begge ben, også er han fandens kynisk foran målet.
Hala Madrid!!!
"Jeg vil ikke græde hvis Bale ikke kommer, men kommer han vil jeg heller ikke græde :)"
Man burde bare have en mere klar holdning, når han står til at blive verdens dyreste spiller!
Nogensinde.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Bismo skrev:
Steen skrev:
Helt i orden. Artiklen var bare ikke oppe på det tidspunkt, men jeg vil huske det til næste gang.
Du skal ikke være urolig for Modric, den har han allerede afvist efter Chelsea kampen mener jeg nok, det var. Der er ingen chance for at vi sælger ham, han bliver en rigtig vigtig spiller i næste sæson.
- rene
- Gæst
-
www.insidefutbol.com/2013/08/12/real-mad...l-can-be-done/94950/
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg kan ikke underbygge det med historier fra rygtebørsen, men det kunne være Florentino Pérez i en nøddeskal.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Jeg har gået med en fornemmelse af, at Real Madrid kan ende med at løbe med begge to, på bekostning af nogle unge talenter.
Jeg kan ikke underbygge det med historier fra rygtebørsen, men det kunne være Florentino Pérez i en nøddeskal.
Jeg har godt nok ik samme fornemmlese, men frygter dog at at køb af blot én af dem koster Jese pladsen i førsteholdstruppen i næste sæson - og givetvis ender med en udlejning af ham til Malaga. Og dét må jeg sige virkelig vil gi malurt i bægeret over et evt Bale-køb. Personligt har jeg hele tiden troet og håbet at Di Maria var fortid i samme øjeblik Bale blev hentet, men efterhånden ser det mere ud til at det er Jese som ofres - ØV!! Kaka gider man jo efterhånden ik blande ind i sådan et tankespil for ingen vil åbenbart eje eller ha ham og for manden selv betyder det tydeligvis mere at blive endnu rigere på Real Madrids bænk end spille VM på hjemmebane i Brasilien - endnu mere ØV!
En fornøjelse at se alle spillere fyre den af. Køb intet, og få afviklet Coentrau som han ønsker og Adan, så kan vi godt lukke transfer.
Skulle det gå så galt at man går ud og køber en spiller til 100 mio. på trods af at træneren ikke ønsker ham, så er det jo beklageligt hvis man er så dum....og hvis man så går ud og køber Suarez bagefter...så er det en katastrofe....spillerene og træneren har allerede bevist...så lad dem dog for fanden uberørt uden ændringer....de kampe vi har set de sidste 3 uger viser jo at ingen er bedre end de drenge tilsammen, og så skal der ikke ødsles penge væk og laves rav i opstillingerne.......de er klar!!! og det er jeg også, vi vinder La Liga iår...100 %