Rygtebørsen XVIII
El_Juan skrev:
Dios skrev: Det kan reelt set ende med, at vi mister Casillas, Özil, og Jesé i dette transfer vindue, og vi samtidig henter Bale, og beholder Kaká i truppen. Hvor fanden blev det fantastiske transfer vindue af? :(
Ikke engang signingen af Isco kan bringe glæden frem.
Født pessimist? :))) Chill nu lige... ;-)
Faktisk ikke nej, men scenariet er da ikke længere væk end som så.
Bliver Casillas bænket på Mandag, så er der stor chance for Ancelotti har valgt side, eller mand om man vil.
Özil er ligepludselig i kæmpe modvind efter svingende præstationer, og Özil bliver nok sorte Per, hvis Bale kommer. At jeg slet ikke forstår det er noget andet, men ufatteligt, at vi for halvanden sæson tilbage hyldede Özil som en af de bedste 10'ere i verden, og nu er han åbenbart ikke god nok til og være starter.
Jesé kommer nok an på om Di María bliver eller ej. Kan vi ikke få skippet Di María til en ordentlig pris, så kan det hurtigt ende med en udlejning af Jesé, og dermed har vi pisset på endnu en af vores egne, da han er lovet en plads i truppen.
De seneste rygter skulle også gå på, at Ramos vil tage sin afsked med klubben, hvis Casillas smutter. Chelsea har de senere år vist stor interesse.
Der er ingen som siger det går op sådan, men muligheden er der da.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
falle skrev: Problemet med os almindelige fans er at vi ikke ser tingene uden at blande følelser ind. Havde vi kun handlet med følelserne, så var Reyes stadig i klubben ;)
Ancelotti handler heldigvis professionelt og uden følelser når han sætter holdet.
Utroligt så meget insider-viden du besidder. Du ved rent faktisk hvad Ancelotti handler ud fra. Det ved du - eller os andre for den sags skyld - intet om. Men du har da ret i, at vi må formode det.
"Maybe they hate me because I'm too good."
falle skrev: Problemet med os almindelige fans er at vi ikke ser tingene uden at blande følelser ind. Havde vi kun handlet med følelserne, så var Reyes stadig i klubben ;)
Ancelotti handler heldigvis professionelt og uden følelser når han sætter holdet.
Og det gav os lige knap og nap 3 point i weekenden ;) Håber du forstår hvor jeg vil hen med det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- falle
- Gæst
-
Pelle skrev:
Utroligt så meget insider-viden du besidder. Du ved rent faktisk hvad Ancelotti handler ud fra. Det ved du - eller os andre for den sags skyld - intet om. Men du har da ret i, at vi må formode det.
Helt ærligt Pelle, kender du overhovedet til Ancelotti? Fodboldens gentleman. Jeg formoder ikke at han agerer professionelt, jeg ved at han gør det. Det ved alle herinde :)
Desuden så siger det sig selv at han ingen grudge havde med Casillas da han kom til. Alt er ren og skær professionelt.
falle skrev:
Pelle skrev:
Helt ærligt Pelle, kender du overhovedet til Ancelotti? Fodboldens gentleman. Jeg formoder ikke at han agerer professionelt, jeg ved at han gør det. Det ved alle herinde :)
Desuden så siger det sig selv at han ingen grudge havde med Casillas da han kom til. Alt er ren og skær professionelt.
Igen - det må vi formode. Men nu sidder vi bare en flok mennesker på et forum og kommer med en masse antagelser og gisninger omkring mandens dispositioner. Men vi ved jo reelt set ikke, hvad der sker inde bag de lukkede døre og ej heller hvor meget Perez har, at skulle have sagt :-) Jeg er dog med på hvor du vil hen, og det er vel et skridt på vejen ;-)
- falle
- Gæst
-
Dios skrev:
Og det gav os lige knap og nap 3 point i weekenden ;) Håber du forstår hvor jeg vil hen med det.
Godt at du lige bragte det op på banen, jeg havde nemlig lige noget på hjerte omkring den kamp :)
Nu har jeg været fan af Real siden 2000, og i alle de sæsonåbnere jeg har set, er der kun een kamp som var voldsom fed og underholdene - det var mod Zaragoza i rekordsæsonen i 2011/2012, hvor vi vandt med 6-0 eller 0-6 (husker ikke lige bane). Alle andre kampe har vi enten tabt, fået uafgjort eller vundet smalt - derfor lægger jeg intet i åbningskampen. Havde vi tabt, jamen så måtte vi arbejde med det og videre til næste kamp med ny taktik.
Self er der plads til ozil og Bale, 65+ kampe i denne sæson. Vi har jo råd til ham og pengene kommer hjem. Som jeg ser det får bare en bedre og bredere trup. Jese og morata skal nok få minutter og som siempre siger, de skal lære.
Indrømmer kaka og di maria er i overskud, så dem gerne solgt ASAP.
Husk det er stadig kun rygter, jeres verden er ikke gået under endnu.
Kunne ikke lige finde en passende gif, men Reza har nok nogle gode.
Siempre Madrid skrev:
falle skrev: Upopulær, måske. Men de benhårde fans hylder Lopez i øjeblikket.
Mens en afstemning blandt mere "almindelige" fans, som er klart i flertal, viser stor støtte til Iker Casillas.
Tjek kommentarerne nedenunder på Marca, den mest populære kommentar derinde er stem dette indlæg op for Lopez og ned for Casillas så vi kan se den rigtige mening.
- falle
- Gæst
-
Jeg ser også gerne at Kaka bliver. Han er rimelig god at bruge i mindre kampe samt CDR-kampe. Angelito derimod.... Altså, jeg kan godt lide ham.... men han svinger mere end gyngerne på legepladsen herude. Han må gerne sælges for den rette pris. Selv lavere pris er iorden - Bale skal finanseres på den ene eller anden måde.
Det må være sommerens mest positive rygte!
anes skrev: El Confidencial skriver at direktionen i Real Madrid langt fra er tilfreds med Benzemas start på sæsonen og kan afvente situationen for at afhænde ham og skaffe en angriber fra øverste hylde.
Det må være sommerens mest positive rygte!
Enig! Kom nu med Lewandowski eller Kun Agüero som fik en rigtig flot start for Man. City :-)
- falle
- Gæst
-