Rygtebørsen XVIII
asp3200 skrev: Kaka er vel bare i klubben fordi han sælger så godt, kan vel betale sig at holde på ham selvom han rådner op.
Jeg tvivler. Og selv om det måtte forholde sig sådan, så er det derude nu, hvor situationen er en anelse absurd, for nu at sige det mildt. Der er VM i Kakás hjemland næste sommer og jeg kan ikke forestille mig andet, end at han gerne vil med. Men åbenbart, eftersom han ikke søger spilletid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Flere medier melder om nogenlunde det samme, Bale er meget snart vores, en pris som er mellem 700-800 millioner kroner. Nogen mener at Coentrao vil blive inkluderet, andre mener at han ikke bliver.
Så gik der ikke lang tid før han ændrede det: The Bale deal could be confirm before tomorrow night or on Friday (Real wouldn't want to overshadow Raul homage at the Bernabeu tomorrow)
Di Maria må godt sælges nu hvor Bale kommer, men Benzema skal ikke væk. Vi skal ikke have et helt nyt hold... Køb Bale (Jeg vil stadig ikke have at han kommer, men det gør han), sælg Di Maria og og Coentrao (jeg ville foretrække at han blev, men jeg er heller ikke meget for at holde på spillere som ikke vil være her...), og så skal vores vindue lukkes.
www.bbc.co.uk/sport/0/football/23790314
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...d-class-striker.html
EDIT: Cadena COPE: Bale vil blive officielt på fredag. Pris: 99 millioner euro. De kommer med en rigtig god grund til hvorfor det ikke bliver officielt i morgen, noget som jeg også håbede på: Det bliver ikke officielt i morgen, da det er Raul dag!
The Guardian skriver også at Baldini skulle være fløjet til Madrid i går, som Di Marzio skrev. www.theguardian.com/football/2013/aug/21...s-baldini?CMP=twt_gu
Hvad siger i til det?
HALA MADRID Y NADA MAS
Kaká8 skrev: Bale kommer istedet for Angel di Maria, Coentrao sælges istedet for Denis, Benzema sælges, og Lewandowski kommer.
Hvad siger i til det?
lyder fint, men tror ikke benzema smutter. Er alt for mange rygter, trættende efterhånden.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Får vi Bale, vil jeg kun være tilfreds, hvis vi får skippet Adan, Coentrao, Di Maria og Kaka.
Brutal trup!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Steen skrev: Fail Real Madrid... pbs.twimg.com/media/BSStT5MCUAAJuo0.jpg:large
www.marca.com/2013/08/22/futbol/equipos/...drid/1377195976.html
No soy sólo perfecto, soy Madridista también