Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2581 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: Kaka er vel bare i klubben fordi han sælger så godt, kan vel betale sig at holde på ham selvom han rådner op.

Jeg tvivler. Og selv om det måtte forholde sig sådan, så er det derude nu, hvor situationen er en anelse absurd, for nu at sige det mildt. Der er VM i Kakás hjemland næste sommer og jeg kan ikke forestille mig andet, end at han gerne vil med. Men åbenbart, eftersom han ikke søger spilletid.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2582 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...bao-next-Sunday.html

Flere medier melder om nogenlunde det samme, Bale er meget snart vores, en pris som er mellem 700-800 millioner kroner. Nogen mener at Coentrao vil blive inkluderet, andre mener at han ikke bliver.

12 år 11 måneder siden #2583 af Steen
Guillem Balague: The Bale deal will confirmed in the next few hours

Så gik der ikke lang tid før han ændrede det: The Bale deal could be confirm before tomorrow night or on Friday (Real wouldn't want to overshadow Raul homage at the Bernabeu tomorrow)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #2584 af Steen
Både BBC og Telegraph melder om at Arsenal skulle være interesseret i Benzema. BBC skriver også at Arsenal er ude efter Di Maria.
Di Maria må godt sælges nu hvor Bale kommer, men Benzema skal ikke væk. Vi skal ikke have et helt nyt hold... Køb Bale (Jeg vil stadig ikke have at han kommer, men det gør han), sælg Di Maria og og Coentrao (jeg ville foretrække at han blev, men jeg er heller ikke meget for at holde på spillere som ikke vil være her...), og så skal vores vindue lukkes.

www.bbc.co.uk/sport/0/football/23790314
www.telegraph.co.uk/sport/football/teams...d-class-striker.html

EDIT: Cadena COPE: Bale vil blive officielt på fredag. Pris: 99 millioner euro. De kommer med en rigtig god grund til hvorfor det ikke bliver officielt i morgen, noget som jeg også håbede på: Det bliver ikke officielt i morgen, da det er Raul dag!

The Guardian skriver også at Baldini skulle være fløjet til Madrid i går, som Di Marzio skrev. www.theguardian.com/football/2013/aug/21...s-baldini?CMP=twt_gu
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #2585 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Rygtebørsen XVIII
Bale kommer istedet for Angel di Maria, Coentrao sælges istedet for Denis, Benzema sælges, og Lewandowski kommer.
Hvad siger i til det?

HALA MADRID Y NADA MAS

12 år 11 måneder siden #2586 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII

Kaká8 skrev: Bale kommer istedet for Angel di Maria, Coentrao sælges istedet for Denis, Benzema sælges, og Lewandowski kommer.
Hvad siger i til det?

lyder fint, men tror ikke benzema smutter. Er alt for mange rygter, trættende efterhånden.

12 år 11 måneder siden #2587 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Ved at blive træt af det her transfervindue... jeg var så optimistisk, men med de manglende salg, har vi en trup på 26 spillere (27, hvis Bale medregnes). Med ni dage tilbage af transfervinduet, så kan det blive svært, hvis ikke umuligt at få skippet spillere. Jeg så helst en trup på 22-23 spillere, men det scenarie kan jeg godt sige farvel til. Konkurrence er godt, men for meget konkurrence kan ikke være sundt for sammenholdet i truppen. Det er mig en gåde, hvordan Kaka stadig kan være i truppen, ligesom det er mig en gåde, at man vil have (ser det ud til) Bale, Özil og Di Maria til at kæmpe om en og samme plads. Dertil kan lægges Morata og Jesé, som må se langt efter spilletid, med Bale ankomst.

Får vi Bale, vil jeg kun være tilfreds, hvis vi får skippet Adan, Coentrao, Di Maria og Kaka.

Brutal trup!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Steen

12 år 11 måneder siden #2588 af Steen

12 år 11 måneder siden #2589 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Real Madrids online shop netop nu:

oi44.tinypic.com/1zee9g3.jpg

12 år 11 måneder siden #2590 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, MMM

12 år 11 måneder siden #2591 af Steen
@English_AS: Bale shirt update. Adidas, not Real Madrid, are responsible for the online store and this was a mistake.

12 år 11 måneder siden #2592 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Bale er på vej. Real Madrid vil eftersigende bestræbe sig på, at få det til at se ud som om, de "kun" har betalt 90 mio. €, angiveligt for at please Cristiano. Hvis Tottenham offentliggører en transfersum, så er det formentlig den sande pris. Med mindre de bliver enige om noget, i så fald at det offentliggøres.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.

Leveret af Kunena Forum