Rygtebørsen XVIII
falle skrev: Falcao please. Han vil passe godt ind i Real!
Kunne bestemt også være kærkomment. Jeg hælder dog mest til Lewandowski, synes den mand kan præstere på et uhørt højt niveau.
Han vil nok desværre bare ikke!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
El_Juan skrev:
Dios skrev: Det kan reelt set ende med, at vi mister Casillas, Özil, og Jesé i dette transfer vindue, og vi samtidig henter Bale, og beholder Kaká i truppen. Hvor fanden blev det fantastiske transfer vindue af? :(
Ikke engang signingen af Isco kan bringe glæden frem.
Født pessimist? :))) Chill nu lige... ;-)
Faktisk ikke nej, men scenariet er da ikke længere væk end som så.
Bliver Casillas bænket på Mandag, så er der stor chance for Ancelotti har valgt side, eller mand om man vil.
Özil er ligepludselig i kæmpe modvind efter svingende præstationer, og Özil bliver nok sorte Per, hvis Bale kommer. At jeg slet ikke forstår det er noget andet, men ufatteligt, at vi for halvanden sæson tilbage hyldede Özil som en af de bedste 10'ere i verden, og nu er han åbenbart ikke god nok til og være starter.
Jesé kommer nok an på om Di María bliver eller ej. Kan vi ikke få skippet Di María til en ordentlig pris, så kan det hurtigt ende med en udlejning af Jesé, og dermed har vi pisset på endnu en af vores egne, da han er lovet en plads i truppen.
De seneste rygter skulle også gå på, at Ramos vil tage sin afsked med klubben, hvis Casillas smutter. Chelsea har de senere år vist stor interesse.
Der er ingen som siger det går op sådan, men muligheden er der da.
Nu du nævner Ramos - Diego Torres skriver at Mou på det kraftigeste skulle have anbefalet Perez at skille sig af med alle de "tre sorte får", med Iker først ud af døren. Ramos er det andet sorte får, men det har aldrig været klart hvem det tredje var. Der har også længe været rygter om at Ramos er utilfreds med sin kontrakt og særligt udsigten til at Bale skulle have mere i løn end ham.
Jeg tror ikke Ramos smutter til Chelsea så længe Mou sidder på bænken der, men han vil hellere ikke have svært ved at finde en interesseret klub. Og klubben kan nægte at sælge både ham og Casillas nok så meget, men med al den ballade det har udløst at Casillas ikke smilte nok under opvarmningen, så er der jo ingen grænser for hvor galt det kan gå hvis de rent faktisk ønskede at gøre sig til besvær. Jeg tror ikke det er det mest sandsynlige udfald, langt fra, men der er potentiale for at det her kan gå hen og blive et at de mest tragiske transfervinduer længe.
Dios skrev: Faktisk ikke nej, men scenariet er da ikke længere væk end som så.
Bliver Casillas bænket på Mandag, så er der stor chance for Ancelotti har valgt side, eller mand om man vil.
Özil er ligepludselig i kæmpe modvind efter svingende præstationer, og Özil bliver nok sorte Per, hvis Bale kommer. At jeg slet ikke forstår det er noget andet, men ufatteligt, at vi for halvanden sæson tilbage hyldede Özil som en af de bedste 10'ere i verden, og nu er han åbenbart ikke god nok til og være starter.
Jesé kommer nok an på om Di María bliver eller ej. Kan vi ikke få skippet Di María til en ordentlig pris, så kan det hurtigt ende med en udlejning af Jesé, og dermed har vi pisset på endnu en af vores egne, da han er lovet en plads i truppen.
De seneste rygter skulle også gå på, at Ramos vil tage sin afsked med klubben, hvis Casillas smutter. Chelsea har de senere år vist stor interesse.
Du overbeviste mig ikke om det modsatte der, snarere tværtimod :)))
Tæt på. Og alligevel så langt fra. Tag nu lige en slapper, Dios. Det er ren gætværk og indtil videre det rene fantasi. Det er din subjektive holdning og ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det er tæt på, at være en realitet. Nok snarere langtfra. Det virker mere som et skræmmescenarie du vælger at fremsætte for dig selv. Realistisk set kan jeg ikke se hvad der peger i retningen af de scenarier du fremsætter.
Stop en halv. Er Özil i kæmpe modvind efter svingende præstationer? Ifølge hvem, Dios? Der er spillet én kamp i sæsonen. Én kamp, hvor Özil i øvrigt startede på banen, så han vurderes åbenbart stadig god nok til at være starter, selv om du ytrer noget andet... Igen, chill nu lige.
"så er der stor chance for Ancelotti [...]"
"Özil bliver nok sorte Per [...]"
"Jesé kommer nok an på om Di María bliver eller ej."
Nok, amen og stur, stur nummer. Nuvel, der kan nå at ske rigtig meget inden transfervinduet lukker. Ingen tvivl om det. Men det der, det er langt ude. Meget... langt... ude... :-) Lad os nu lige trække vejret, min ven, du gisner for meget.
El_Juan skrev:
Dios skrev: Faktisk ikke nej, men scenariet er da ikke længere væk end som så.
Du overbeviste mig ikke om det modsatte der, snarere tværtimod :)))
Tæt på. Og alligevel så langt fra. Tag nu lige en slapper, Dios. Det er ren gætværk og indtil videre det rene fantasi. Det er din subjektive holdning og ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det er tæt på, at være en realitet. Nok snarere langtfra. Det virker mere som et skræmmescenarie du vælger at fremsætte for dig selv. Realistisk set kan jeg ikke se hvad der peger i retningen af de scenarier du fremsætter.
Stop en halv. Er Özil i kæmpe modvind efter svingende præstationer? Ifølge hvem, Dios? Der er spillet én kamp i sæsonen. Én kamp, hvor Özil i øvrigt startede på banen, så han vurderes åbenbart stadig god nok til at være starter, selv om du ytrer noget andet... Igen, chill nu lige.
"så er der stor chance for Ancelotti [...]"
"Özil bliver nok sorte Per [...]"
"Jesé kommer nok an på om Di María bliver eller ej."
Nok, amen og stur, stur nummer. Nuvel, der kan nå at ske rigtig meget inden transfervinduet lukker. Ingen tvivl om det. Men det der, det er langt ude. Meget... langt... ude... :-) Lad os nu lige trække vejret, min ven, du gisner for meget.
Nu føler jeg heller ikke trang til og behage dig, men vi kan da starte med og tage et kig på Postiga handlen, nu når du har den høje hat på, og alligevel spiller kæphøj! ;)
Er alle rygter ikke gætværk? Eller ved du noget jeg ikke ved?.
Er du ikke sød og quote mig for og skrive, at det ikke er min subjektive holdning, men facts? Jeg skrev udfaldende sagtens kunne ende, som det scenarie jeg beskrev. Ikke at det gjorde, men der var mulighed for det.
Godt nok er der kun spillet én kamp i denne sæson, men du finder det ikke relevant og nævne sidste sæson? Forrige sæson hvor han nok havde sin bedste sæson blev han kritiseret for ikke og afslutte selv, og sidste sæson blev han hængt en del ud i pressen. Hans form, svingende niveau og manglende mål er bla. nogle af de ting han er blevet kraftigt kritiseret med.
Det kunne også være Benzema eller Isco som blev sorte Per, men det tror jeg bare ikke på. Men du lagde vel godt mærke til, at jeg skrev Özil ikke ville være og finde i start opstillingen, hvis eller når Bale kommer ikke? Så det er da forhelvede klart Özil var i start 11'eren i weekenden, da Bale stadig ikke er signet. Det er altså tilladt og læse hinandens indlæg!.
Indlægget lyder mere aggressivt end det egentlig er. Det er ikke meningen, men orker ikke og rette i det, men tag tingene med et smil :) Dog ikke det med og læse indlæggene.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Kilde sport ;)
Dios skrev: Nu føler jeg heller ikke trang til og behage dig, men vi kan da starte med og tage et kig på Postiga handlen, nu når du har den høje hat på, og alligevel spiller kæphøj! ;)
Heldig Postigol-handlen står for Valencias regning. Det er blot uambitiøst. Og jeg havde forventet lidt mere af Valencia. Men jeg kan egentlig ikke se sammenhængen fra det, til det ekstreme scenarie du fremsætter, hvis jeg skal være helt ærlig, men nok om det. At du mener jeg spiller kæphøj må stå for egen regning. Det siger vel lige så meget om dig, at du falder til det, fordi du mener jeg er kæphøj. Så må du i stedet vise, at du er bedre end det (ikke at du ikke er god til at pudse glorien) :-)
Dios skrev: Er alle rygter ikke gætværk? Eller ved du noget jeg ikke ved?
Hovedparten er gætværk og gisninger. Nogle mere velinformerede end andre. Og så er der dem, der bare skal finde på en god historie. Men det er samtidig tilladt lige at have fingeren på pulsen og mærke efter en gang. Et triple-rygte der sender Özil, Casillas og Jesé væk. Det er en historie, der er Onside værdig. Men fred være med det, hvis du ikke selv kan høre hvordan det lyder.
Dios skrev: Er du ikke sød og quote mig for og skrive, at det ikke er min subjektive holdning, men facts? Jeg skrev udfaldende sagtens kunne ende, som det scenarie jeg beskrev. Ikke at det gjorde, men der var mulighed for det.
Er du ikke sød, at læse det sidste jeg skriver, især når du alligevel har så travlt med, at jeg åbenbart ikke læser det du skriver, men alligevel rent faktisk citerer noget af det ordret og gengiver noget af det, vel at mærke med dine egne ord. Jeg pointerer lige netop, at det er din subjektive holdning. Du skriver, at muligheden er der. Jeg mener det er langt ude. Vil du fedte mere rundt i det? Igen; det er fint lige at have fingeren på pulsen og trække vejret i ny og næ, i stedet for at hoppe med på det meste og drage en hurtig konklusion. Det er et scenarie du stiller op. Jeg ser ikke i samme grad indikationerne på, at det skulle gå hen og ske. Snarere langt fra. Nok mest af alt fordi, det ikke er særligt velbegrundet, men ligeledes snarere fordi det - som tidligere nævnt - blot ligner et skrækscenarie, som du har hevet ud fra jeg ved ikke hvor og smækket op.
Skal vi nævne forrige sæson? Det kan vi godt. Stort set hele holdet præsterede under niveau i forrige sæson. Få spillere kunne være deres indsats bekendt. Fordi pressen - eller gud ved hvem - til tider var efter Özil, er ikke ensbetydende med, at det er sandheden. Om Mourinho var det, så var det ikke overraskende. Det var trods alt Mourinhos job. Som jeg ser det, så var Özil en af de spillere, der lige med nød og næppe kunne være sin indsats bekendt. Tag hans assists og meget andet af det, som han bidrog med væk, så ville snakken være en anden. Var niveauet svingende? Det var tilfældet hos langt hovedparten af spillerne, som ikke var i nærheden af niveauet fra mesterskabssæsonen. Igen, så er det tilladt lige at træde tilbage og kigge på det samlede billede. Fingeren på pulsen.
Du fastholder stadigvæk, at han åbenbart ikke er god nok til at være starter. Han har været fast mand de sidste to sæsoner, nu du insisterer på at kigge tilbage. Så kan vi kun gisne om hvad der sker, hvis Bale kommer. Lige nu er Özil Real Madrid-spiller og det vil han med overvejende sandsynlighed også være når transfervinduet lukker, selv om man aldrig skal sige aldrig. Det er endvidere Ancelottis opgave at få dem til at passe ind. Og jeg er sikker på, at en dygtig fagmand som ham nok skal finde en løsning på udfordringerne (læs: luksusproblemerne).
Dios skrev: Det kunne også være Benzema eller Isco som blev sorte Per, men det tror jeg bare ikke på.
Det var lige netop den jeg ventede på, så hvorfor det store påstyr, når du et eller andet sted godt forstår pointen? At du så ikke videre rigtig kan begrunde hvorfor, er hvad det er. Hvorfor skulle det ikke lige så vel kunne være Benzema eller Isco som Özil? Og om Bale er der eller ej, så er det åbenbart ikke længere klart (vel forhelvede?!), at Özil er at finde i startopstillingen. (Læs: [...] at vi for halvanden sæson tilbage hyldede Özil som en af de bedste 10'ere i verden, og nu er han åbenbart ikke god nok til og være starter.). Du har stadig ikke svaret på, hvem det er, der ikke mener han er god nok til at være starter. Eller er det endnu en forudindtaget holdning, baseret på en hurtig draget konklusion?
BOOM! According to Gazzetta, Coentrao couldn't find a deal with Tottenham, so Real Madrid should pay the whole 109m € fee to Spurs.
Steen skrev: BOOM! According to Gazzetta, Coentrao couldn't find a deal with Tottenham, so Real Madrid should pay the whole 109m € fee to Spurs.
......
Selvom Levy nok er hustleren over dem alle, så er Perez vel også forretningsmand... Og sådan en betaler IKKE 109 mio. euro, for en spiller som burde koste 60-70 mio. euro.
En sidste desperat bøn: Træk nu stikket på den handel, Perez!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Altså medierne er gået i selvsving !
Har valgt at takke af på forum!