Rygtebørsen XVIII
M_linding skrev:
Steen skrev: BOOM! According to Gazzetta, Coentrao couldn't find a deal with Tottenham, so Real Madrid should pay the whole 109m € fee to Spurs.
......
Selvom Levy nok er hustleren over dem alle, så er Perez vel også forretningsmand... Og sådan en betaler IKKE 109 mio. euro, for en spiller som burde koste 60-70 mio. euro.
En sidste desperat bøn: Træk nu stikket på den handel, Perez!
Som jeg har skrevet før, så tror jeg at Perez lider af uhelbredelig oniomani, desvære.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Jeg nægter at tro, at Pérez går over de 90 mio. €. Jeg undrer mig i øvrigt over, hvor de har det fra, Steen, eftersom Levy eftersigende er i USA og først kommer hjem i dag eller i morgen. Det forventes i hvert fald, at parterne angiveligt vil genoptage forhandlingerne i morgen. Lad os nu se. Jeg tror det her kan gå hen og løbe helt frem til det lige før transfervinduet smækker i.
Di Marzio har lige skrevet dette: Erik Lamela e il Tottenham, si continua a trattare. Ieri c’è stato l’incontro a Londra tra la Roma e la società inglese, anche se l’intesa non era stata raggiunta. Nella giornata di oggi però gli agenti dell’argentino sono volati a Madrid per parlare con Franco Baldini, direttore dell’area tecnica del Tottenham. Gli inglesi sono in Spagna per chiudere il trasferimento di Bale al Real Madrid. E si continua a trattare anche per Lamela in Inghilterra.
Lamela's agent er i Madrid for at forhandle med Baldini, som er i Madrid for at lukke Bale handlen. Som skrevet tidligere, så tror jeg ikke på de 109 millioner euro, men han bliver verdens dyreste spiller.
Få det nu klaret så han kan træne med hurtigst muligt.
Edit: Før skrev jeg at det var 93 millioner euro, men det var forkert, det er 93 millioner pund.
- rene
- Gæst
-
Steen skrev: Di Marzio skriver nu det samme som GdS, Coentrao skal ikke til Tottenham, men han siger at prisen bliver 93 millioner euro. www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/r...ellaffare-le-ultime/
Hvis det er sandt, så er der gode chancer for at handlen kan lukkes i aften og så kan vi med lidt held have bale med i weekenden.
rene skrev:
Hvis det er sandt, så er der gode chancer for at handlen kan lukkes i aften og så kan vi med lidt held have bale med i weekenden.
Med lidt held lægger vi ikke 93mio pund og spærrer for nogle af de største talenter vi har haft længe, i håb om at Bale muligvis trækker CHL-trofæet til vores klub.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Steen skrev: Di Marzio skriver nu det samme som GdS, Coentrao skal ikke til Tottenham, og han siger også at det bliver 109 millioner euro .. www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/r...ellaffare-le-ultime/
Edit: Før skrev jeg at det var 93 millioner euro, men det var forkert, det er 93 millioner pund.
Så længe Di Marzio kan bestemme sig. Han tweetede i går, at Bale var tæt på Real Madrid for 93 mio. € (ikke pund). Og samtidig skrev han, at Coentrão formentlig ville blive en del af handlen. Jeg vil ikke ligefrem betegne ham som den mest pålidelige kilde.
Og jeg nægter at tro, at Levy overdrager ansvaret for at lukke Bale-handlen til Baldini. De er fuld af gode idéer, de kære italienere.
El_Juan skrev:
Steen skrev: Di Marzio skriver nu det samme som GdS, Coentrao skal ikke til Tottenham, og han siger også at det bliver 109 millioner euro .. www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/r...ellaffare-le-ultime/
Så længe Di Marzio kan bestemme sig. Han tweetede i går, at Bale var tæt på Real Madrid for 93 mio. € (ikke pund). Og samtidig skrev han, at Coentrão formentlig ville blive en del af handlen. Jeg vil ikke ligefrem betegne ham som den mest pålidelige kilde.
Og jeg nægter at tro, at Levy overdrager ansvaret for at lukke Bale-handlen til Baldini. De er fuld af gode idéer, de kære italienere.
Om han har ret i dette skal jeg ikke kunne sige noget om, men som du siger, så skrev han noget andet i går.
Men han har været pålidelig igennem hele sommeren, han har ramt plet masser af gange.
Det er vel ikke utænkeligt, at forhandlingerne er så fremskredne, at Levy's tilstedeværelse er unødvendig? Jeg kan ikke se problemet i det. At jeg så ikke tror på at Baldini er i Madrid, er noget andet..
Jeg forstår i øvrigt ikke Kaká. Det er må jeg ærligt erkende. Og jeg forstår til dels heller ikke klubben i forhold til Kakás situation. Det er ret åbenlyst, at han ikke har nogen fremtid i klubben og hvis han vil gøre sig bare de mindste forhåbninger om at komme med til VM, så må han gå på kompromis og vælge spilletid frem for penge. Og spilletid får han ikke meget af i Real Madrid. Men det finder han vel ud af til vinter, hvis han bliver i klubben.
El_Juan skrev: Det var lige så meget min pointe. Jeg tror heller ikke på, at Baldini er i Madrid.
Jeg forstår i øvrigt ikke Kaká. Det er må jeg ærligt erkende. Og jeg forstår til dels heller ikke klubben i forhold til Kakás situation. Det er ret åbenlyst, at han ikke har nogen fremtid i klubben og hvis han vil gøre sig bare de mindste forhåbninger om at komme med til VM, så må han gå på kompromis og vælge spilletid frem for penge. Og spilletid får han ikke meget af i Real Madrid. Men det finder han vel ud af til vinter, hvis han bliver i klubben.
Kaka er vel bare i klubben fordi han sælger så godt, kan vel betale sig at holde på ham selvom han rådner op.