Rygtebørsen XVIII
- rene
- Gæst
-
www.click-manchester.com/sport/mancheste...madrid-ace-ozil.html?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg siger 18.00.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Som jeg skrev i tidligere indlæg, så er det for mig et problem, at vi har så stor en trup pt. og Özil skal, hvis han skal lykkes som højre kant, spilles ind, og det vil gøre det langt mere vanskeligt for ham, med ankomsten af Bale.
Jeg er meget meget spændt på, hvordan den her kabale skal kunne gå op.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jaken skrev: Nå, vi kan vel lige så godt udnytte ventetiden... Hvem kan ramme tidspunktet for annonceringen mest præcist?
Jeg siger 18.00.
31. august kl. 23.55.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- rene
- Gæst
-
rene skrev: Læs; Bale handlen kan nu være i fare
indkast.dk/index.php?nyhed=107818
Hold nu op med det indkast.dk bræk
Real Madrid skrev: Men man forstår godt den seneste tids rygter omkring Özil. Man presser ham på en måde ud på en position - højre kant - som i følge mig ikke er en plads, han kan udfylde sit potentiale optimalt. Kigger man på hele truppen, så er det kun Özil og Kaka, der ikke er skræddersyet til 4-3-2-1 systemet, som jeg ser det. Med Bale ankomst, så kan det blive mere end vanskeligt at se Özil vinde pladsen om højre kanten, hvor han i forvejen er op i mod Di Maria, der er langt mere effaring, som kantspiller, i og med han også har andre (bedre) kvaliteter, på positionen. Jeg er stor tilhænger af Özil, men tror bare han kan blive den helt store taber med det nye system.
Som jeg skrev i tidligere indlæg, så er det for mig et problem, at vi har så stor en trup pt. og Özil skal, hvis han skal lykkes som højre kant, spilles ind, og det vil gøre det langt mere vanskeligt for ham, med ankomsten af Bale.
Jeg er meget meget spændt på, hvordan den her kabale skal kunne gå op.
Kan godt se din pointe, men ozil spillede fremragende mod Barcelona på kanten og det vil gentage sig. Især fordi at han vil få rigeligt mulighed for at trække ind når carvajal overlapper. Det samme kan man sige om Bale hvis han ender på kanten.
Men alle de spekulationer er jo ligemeget FØR bale har den hvide trøje på.
Brug aldrig indkast.dk som kilde, og stop helst helt med at læse deres nyheder.
ALLE kan blive skribenter derinde - alle. Og det gør folk så også, hvilket resultere i elendig "journalistik" og farvede vinkler.
Til alle: Hold jer nu væk fra indkast.dk!;)
- Casper HN
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Ifølge Indkast.dk's artikel er kilden The Guardian. Det er en af de bedre kilder i England, så slap af. Du er inde under et emne, der hedder Rygtebørsen, hvis ikke kilder som The Guardian er gode nok, så kan du gentage dit indlæg efter hvert nyt rygte.
EDIT: Kan se at kritikken af Indkast.dk er udbredt. Jeg er helt med på at indkast.dk referere alt. Som i alt. Derfor kan man nu godt se på deres kilder i hvert enkelt tilfælde og her er den god nok. Desuden er det åndsvagt med en rygtetråd hvor folk bliver kritiseret for at bringe... Ja, rygter.
Casper HN skrev:
asp3200 skrev:
Ifølge Indkast.dk's artikel er kilden The Guardian. Det er en af de bedre kilder i England, så slap af. Du er inde under et emne, der hedder Rygtebørsen, hvis ikke kilder som The Guardian er gode nok, så kan du gentage dit indlæg efter hvert nyt rygte.
EDIT: Kan se at kritikken af Indkast.dk er udbredt. Jeg er helt med på at indkast.dk referere alt. Som i alt. Derfor kan man nu godt se på deres kilder i hvert enkelt tilfælde og her er den god nok. Desuden er det åndsvagt med en rygtetråd hvor folk bliver kritiseret for at bringe... Ja, rygter.
Altså jeg vil give Casper ret i at det er en rygtetråd og folk skal have lov til at bringe rygter ind, men os andre må godt have lov til at skyde dem ned med det samme hvis vi synes det er en bæ historie! Den handel med Bale er så langt fremme nu at den slet ikke kan stoppes. Vil vove at påstå at alt er underskrevet osv så det er en done deal. At der ikke er nogen spillere som gider til Tottenham tror jeg bestemt ikke klubben gør til Real Madrids problem.
- Casper HN
- Gæst
-
Petroleum skrev:
Casper HN skrev:
asp3200 skrev:
Altså jeg vil give Casper ret i at det er en rygtetråd og folk skal have lov til at bringe rygter ind, men os andre må godt have lov til at skyde dem ned med det samme hvis vi synes det er en bæ historie! Den handel med Bale er så langt fremme nu at den slet ikke kan stoppes. Vil vove at påstå at alt er underskrevet osv så det er en done deal. At der ikke er nogen spillere som gider til Tottenham tror jeg bestemt ikke klubben gør til Real Madrids problem.
Hvis Levy er som han plejer, så skal du bestemt ikke være sikker på at han har skrevet under, før han har en fuldgod erstatning. Levy er faktisk ret imponerende i disse forhandlingsituationer.