Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #2605 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Mourinho bekræfter at Willan skal til Chelsea. Og at Mata bliver (kilde: flere medier bla. Eurosport)
Håber det betyder at Bale blive i London - go Levy!

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2606 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen XVIII

rene skrev: Læs; Bale handlen kan nu være i fare

indkast.dk/index.php?nyhed=107818

www.bold.dk/nyt/Mourinho-Willian-har-valgt-Chelsea

Åh Åhhhh, ingen Bale til os ;)

12 år 11 måneder siden #2607 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

Casper HN skrev:

Petroleum skrev:

Casper HN skrev:

asp3200 skrev:

Hold nu op med det indkast.dk bræk

Ifølge Indkast.dk's artikel er kilden The Guardian. Det er en af de bedre kilder i England, så slap af. Du er inde under et emne, der hedder Rygtebørsen, hvis ikke kilder som The Guardian er gode nok, så kan du gentage dit indlæg efter hvert nyt rygte.

EDIT: Kan se at kritikken af Indkast.dk er udbredt. Jeg er helt med på at indkast.dk referere alt. Som i alt. Derfor kan man nu godt se på deres kilder i hvert enkelt tilfælde og her er den god nok. Desuden er det åndsvagt med en rygtetråd hvor folk bliver kritiseret for at bringe... Ja, rygter.

Altså jeg vil give Casper ret i at det er en rygtetråd og folk skal have lov til at bringe rygter ind, men os andre må godt have lov til at skyde dem ned med det samme hvis vi synes det er en bæ historie! Den handel med Bale er så langt fremme nu at den slet ikke kan stoppes. Vil vove at påstå at alt er underskrevet osv så det er en done deal. At der ikke er nogen spillere som gider til Tottenham tror jeg bestemt ikke klubben gør til Real Madrids problem.

Hvis Levy er som han plejer, så skal du bestemt ikke være sikker på at han har skrevet under, før han har en fuldgod erstatning. Levy er faktisk ret imponerende i disse forhandlingsituationer.

Øh nej! Kilden er ikke The Guardian, men Daily Mail. Læs nu for pokker, hvad der står:

Det harifølge en anden engelsk avis, Daily Mail, gjort Tottenham-formand Daniel Levy så vred, at han nu overvejer at bremse den forestående handel mellem Real Madrid og Spurs om 24-årige Gareth Bale.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2608 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev:

Casper HN skrev:

Petroleum skrev:

Casper HN skrev:

asp3200 skrev:

Hold nu op med det indkast.dk bræk

Ifølge Indkast.dk's artikel er kilden The Guardian. Det er en af de bedre kilder i England, så slap af. Du er inde under et emne, der hedder Rygtebørsen, hvis ikke kilder som The Guardian er gode nok, så kan du gentage dit indlæg efter hvert nyt rygte.

EDIT: Kan se at kritikken af Indkast.dk er udbredt. Jeg er helt med på at indkast.dk referere alt. Som i alt. Derfor kan man nu godt se på deres kilder i hvert enkelt tilfælde og her er den god nok. Desuden er det åndsvagt med en rygtetråd hvor folk bliver kritiseret for at bringe... Ja, rygter.

Altså jeg vil give Casper ret i at det er en rygtetråd og folk skal have lov til at bringe rygter ind, men os andre må godt have lov til at skyde dem ned med det samme hvis vi synes det er en bæ historie! Den handel med Bale er så langt fremme nu at den slet ikke kan stoppes. Vil vove at påstå at alt er underskrevet osv så det er en done deal. At der ikke er nogen spillere som gider til Tottenham tror jeg bestemt ikke klubben gør til Real Madrids problem.

Hvis Levy er som han plejer, så skal du bestemt ikke være sikker på at han har skrevet under, før han har en fuldgod erstatning. Levy er faktisk ret imponerende i disse forhandlingsituationer.

Øh nej! Kilden er ikke The Guardian, men Daily Mail. Læs nu for pokker, hvad der står:

Det harifølge en anden engelsk avis, Daily Mail, gjort Tottenham-formand Daniel Levy så vred, at han nu overvejer at bremse den forestående handel mellem Real Madrid og Spurs om 24-årige Gareth Bale.

Jeg indrømmer fejlen, men kritikken står jeg ved. Det handler om rygter, så stop med at skyd for folk, der leverere dem. Hvis i vil have en tråd med seriøse rygter, så lav den. Og lad da være med at indikere jeg tog fejl med vilje, ved at indsætte vendingen "for pokker". Hvad gør det godt for?

12 år 11 måneder siden #2609 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Benzema til Arsenal.
Suárez til Real Madrid.

I hope not!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins, Steen, Mathiaska, NDR

12 år 11 måneder siden #2610 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge Marca har Atletico forhørt sig hos Monaco om Toulalan, som vel ikke engang har været i klubben i en måned...

• Gæsten
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2611 af Gæsten
Besvaret af Gæsten på emne Rygtebørsen XVIII
I følge Marca er Bale-handlen nu færdig! De skriver at der er blevet forhandlet frem til, at han skal koste 85 millioner Pund/ 99 millioner Euro, og at han vil få en løn på 10 millioner Euro efter skat om året.
De skriver også at det først bliver offenligt gjort på Lørdag.

www.marca.com/2013/08/23/en/football/rea...drid/1377270030.html

12 år 11 måneder siden #2612 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Marca:

Saturday or Monday could be the day for the big announcement, in which case the player would undergo the medical and be presented on Tuesday. The two clubs are in complete agreement, although, with Levy involved, there are no guarantees until the papers are signed...

Hold nu kæft.. Levy hundser jo rundt med Perez... Vi taler om den dyreste spiller i historien, hvorfor skal vi hele tiden vente på Spurs?
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #2613 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Marca:

Saturday or Monday could be the day for the big announcement, in which case the player would undergo the medical and be presented on Tuesday. The two clubs are in complete agreement, although, with Levy involved, there are no guarantees until the papers are signed...

Hold nu kæft.. Levy hundser jo rundt med Perez... Vi taler om den dyreste spiller i historien, hvorfor skal vi hele tiden venter på Spurs?

Det ville overraske mig, hvis det bliver mandag, hvor vi spiller i Granada. Me ingen grund til hastværk, Bale ender i Madrid og hans første kamp kan alligevel først blive mod Bilbao.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2614 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Rygtebørsen XVIII
Hvorfor ender prisen med at være så høj for Bale ?

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2615 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Rygtebørsen XVIII
Efter 157 kampe i den hvide trøje kan Özil nu være på vej væk fra den spanske kongeklub, der ifølge tyske Bild er klar til at sælge tyskeren for den rette pris. Det er tilsyneladende det forestående køb af Gareth Bale der har gjort, at den ellers højt profilerede spiller nu står til rådighed for interesserede klubber, der vil betale de 335 millioner kroner som ifølge mediet er nok til at spanierne vil lade Özil gå.

Denne pris skulle Manchester United være klar til at møde, eftersom englænderne stadig er interesserede i at hente den tekniske dygtige offensive midtbanespiller.

12 år 11 måneder siden #2616 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Hvornår regnes det med at Bale bliver præsenteret ?

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum