Rygtebørsen XVIII
- Fawadnz
- Gæst
-
Marcelohoppen12 skrev: Hvorfor ender prisen med at være så høj for Bale ?
Du har en bil, din bil hedder Bale, V12 motor 500 HK, alt af det fine udstyr, der er kun en af dén bil i verden.
Du elsker din bil. men der er én rigmand der vil købe din bil. du vil ikke sælge, han insistere, for han vil ha din bil.
han vil ikke ha en anden bil men DIN... du tænker han er rig, han er villig til betale beløbet, du prissætter, ultra høj, men ikke så højt at han bliver skræmt væk, han forhandler et par millioner ned, du er stadig glad og sælger, han er pisse ligeglad med pengene, han får dén bil han ønsker...
Derfor er han så dyr..:D
bare lidt i perspektiv.. hahaha
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fawadnz skrev:
Marcelohoppen12 skrev: Hvorfor ender prisen med at være så høj for Bale ?
Du har en bil, din bil hedder Bale, V12 motor 500 HK, alt af det fine udstyr, der er kun en af dén bil i verden.
Du elsker din bil. men der er én rigmand der vil købe din bil. du vil ikke sælge, han insistere, for han vil ha din bil.
han vil ikke ha en anden bil men DIN... du tænker han er rig, han er villig til betale beløbet, du prissætter, ultra høj, men ikke så højt at han bliver skræmt væk, han forhandler et par millioner ned, du er stadig glad og sælger, han er pisse ligeglad med pengene, han får dén bil han ønsker...
Derfor er han så dyr..:D
bare lidt i perspektiv.. hahaha
Og så tror jeg - hvor grotesk det end kan lyde - at Florentino Pérez har en interesse i at holde prisen højt, så det for alvor giver genlyd at Real Madrid har været på transfermarkedet. De 20-30 millioner € som betales i overpris er vel alene tjent ind på den omtale man har fået de seneste måneder, hvor sagen har kørt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Spectator
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ingen ved det præcist. Det eneste vi ved er det vi har vidst i månedsvis: At Bale ville skifte til Real Madrid denne sommer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: De 20-30 millioner € som betales i overpris er vel alene tjent ind på den omtale man har fået de seneste måneder, hvor sagen har kørt.
Eller en konsekvens af, at Bale ikke selv på noget tidspunkt har presset på. Who knows...
Siempre Madrid skrev:
Steen skrev: Marca:
Saturday or Monday could be the day for the big announcement, in which case the player would undergo the medical and be presented on Tuesday. The two clubs are in complete agreement, although, with Levy involved, there are no guarantees until the papers are signed...
Hold nu kæft.. Levy hundser jo rundt med Perez... Vi taler om den dyreste spiller i historien, hvorfor skal vi hele tiden venter på Spurs?
Det ville overraske mig, hvis det bliver mandag, hvor vi spiller i Granada. Me ingen grund til hastværk, Bale ender i Madrid og hans første kamp kan alligevel først blive mod Bilbao.
Men hans første træning kan trække ud, hvilket kun er negativt. Om det blev officielt i dag, eller om det bliver i morgen, har selvfølgelig ikke den store betydning, da han alligevel først kommer til at træne med efter Granada kampen, men det ville bare være dejligt hvis medierne kunne få lukket deres mund, jeg orker ikke at læse mere om hans forestående skifte til Madrid..
Du kunne også bare forholde dig til det faktum, at han kommer; det er bare et spørgsmål om tid, ligesom det hele tiden har været. Jeg læser personligt ikke mange Bale-nyheder, mest analyser vedr. dennes taktiske perspektiver i Real Madrid :)
Daniel skrev: Steen
Du kunne også bare forholde dig til det faktum, at han kommer; det er bare et spørgsmål om tid, ligesom det hele tiden har været. Jeg læser personligt ikke mange Bale-nyheder, mest analyser vedr. dennes taktiske perspektiver i Real Madrid :)
Jo selvfølgelig, men som jeg også skrev, så er det også vigtigt at han træner med hurtigst muligt. Jeg er ikke helt sikker, hvornår er det at den spanske transfer vindue lukker? Den engelske lukker i hvert fald den 2. september. Hvis vi siger at den lukker den 31. , og han først bliver købt der, så kan han ikke være med mod Athletic Bilbao, og han vil også først slutte sig til træningen efter landsholdspausen.. Hvis han kunne træne med på tirsdag eller onsdag, så ville det være perfekt.
Steen skrev:
Daniel skrev: Steen
Jo selvfølgelig, men som jeg også skrev, så er det også vigtigt at han træner med hurtigst muligt. Jeg er ikke helt sikker, hvornår er det at den spanske transfer vindue lukker? Den engelske lukker i hvert fald den 2. september. Hvis vi siger at den lukker den 31. , og han først bliver købt der, så kan han ikke være med mod Athletic Bilbao, og han vil også først slutte sig til træningen efter landsholdspausen.. Hvis han kunne træne med på tirsdag eller onsdag, så ville det være perfekt.
Jeg er såmænd enig. Jeg har også selv tidligere skrevet - kan ikke huske i hvilken sammenhæng - at Bale-handelen bliver afsluttet ALT for sent. Han burde være landet, da Real Madrid ligeledes landede Isco, Illarra und so. Der har naturligvis været en masse tovtrækkeri, hvorfor dette ikke har været muligt, men ærgerligt er det. Det gavner ikke holdet, at han først kommer på falderebet, hvor andre formentlig også skal afhændes. Det skaber uro!
Marcelohoppen12 skrev: Efter 157 kampe i den hvide trøje kan Özil nu være på vej væk fra den spanske kongeklub, der ifølge tyske Bild er klar til at sælge tyskeren for den rette pris. Det er tilsyneladende det forestående køb af Gareth Bale der har gjort, at den ellers højt profilerede spiller nu står til rådighed for interesserede klubber, der vil betale de 335 millioner kroner som ifølge mediet er nok til at spanierne vil lade Özil gå.
Denne pris skulle Manchester United være klar til at møde, eftersom englænderne stadig er interesserede i at hente den tekniske dygtige offensive midtbanespiller.
Fuldstændigt til grin at man heller vil sælge Øzil end Kaka. Sælg nu det dovne læs sammen med Coentrao og Di Maria, så er sommerens transfervindue godkendt.
Steen skrev: Schuster, Malaga coach: Jesé is a player we like and will be helpful but we haven't heard back from Madrid yet. When Bale's arrival to Real Madrid is made official, we will talk to Madrid against about Jesé.[/quote
Jeg håber også at han bliver lejet ud, hvis Bale bliver købt, og især til en tideligere madrid-træner. For så kan han få noget spilletid.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!