Rygtebørsen XVIII

12 år 11 måneder siden #3265 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII
Og stadig ingen Ronaldo forlængelse - det er som om folk helt glemmer den. Den er i min optik det vigtigste for Real lige nu. Den mand SKAL bare forlænge, ellers er det virkelig skidt.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #3266 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: En United fotograf har tweeted: Fábio Coentrão also moves to Manchester United on a season long loan deal from Real Madrid.

Hvis Siqueira så ikke er blevet købt.....

Der har tidligere været forlydender om, at Real Madrid havde en aftale med Siquiera, hvis og såfremt man skilte sig af med Coentrao. Den dukker nok op i morgen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

12 år 11 måneder siden #3267 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: En United fotograf har tweeted: Fábio Coentrão also moves to Manchester United on a season long loan deal from Real Madrid.

Hvis Siqueira så ikke er blevet købt.....

Perfekt hvis Coentrao skifter. Forhåbentlig får Marcelo ikke en skade, og ellers stoler jeg trygt på Arbeloa og Nacho, hvis ikke vi får Siquiera i hus.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 11 måneder siden #3268 af Steen
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3269 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg synes at folk er hurtige til at dømme Real Madrid ude af diverse turneringer i år og en årrække frem på baggrund at Özils skifte til Arsenal. Det er lige lovligt groft - det er jo altså ikke fordi at han har båret os igennem de tre seneste sæsoner.

Jeg er rigtig, rigtig glad for Özil. Men jeg følger sgu at Real Madrid har fået mere ud af handlen end Arsenal kommer til.

12 år 11 måneder siden #3270 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Har valgt at takke af på forum!

12 år 11 måneder siden #3271 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Pelle skrev: Og stadig ingen Ronaldo forlængelse - det er som om folk helt glemmer den. Den er i min optik det vigtigste for Real lige nu. Den mand SKAL bare forlænge, ellers er det virkelig skidt.

Stop dig selv. Det er nok ikke det mest relevante at snakke om, midt i transfervinduets lukning. Du tror ikke ledelsen har haft andre ting at give sig til de seneste dage? Jeg tror ikke der er nogen, der har glemt den. Men du har tilsyneladende glemt, at det ikke er særlig relevant lige i dette øjeblik. Træk nu lige vejret altså. Vi kan tale om Cristianos forlængelse igen om nogle dage, hvor det er relevant.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 11 måneder siden #3272 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Flere spanske og engelske medier skriver at Coentrao-Siqueira ikke bliver til noget, og derfor bliver Coentrao i Madrid. Det er jeg rigtig glad for!

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3273 af falle
Besvaret af falle på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg håber at lejeaftalen bliver konverteret til et permanent ophold fra næste sæson.

Har aldrig brudt mig om Coentrao og kommer heller aldrig til det.

12 år 11 måneder siden #3274 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Pelle skrev: Og stadig ingen Ronaldo forlængelse - det er som om folk helt glemmer den. Den er i min optik det vigtigste for Real lige nu. Den mand SKAL bare forlænge, ellers er det virkelig skidt.

Undskyld mig, men tror du virkelig at folk har haft travlt med den, med alt det transfer-arbejde?;)

Vinduet er lukket - der er ro på - og så skal man nok få forlænget aftalen.

.........................................................................................................................................

Lige nu sidder flere af os nok med et bristet Ozil-hjerte.

Men når jeg ser på sommeren, helt overordnet set, så er jeg ganske tilfreds!

Jeg tror på Ancelotti's idéer - især Modric og Isco's roller - og jeg mindes ikke en bedre trup de seneste 10 år(!).

Vi kom af med meget "skrald", og ender hverken med at mangle eller være i overskud og luksusproblemer. Vi har et super mix af verdenstjerner, profiler med ve ltilpassede roller i Ancelotti's system, rutine og unge stortalenter. Isco er allerede igang, men også Jesé kommer til at blomstre - Især nu, hvor det faktisk ligner at han kan få spilletid.

Min største frustration - udover at jeg har nogle Ozil-følelser i klemme - er venstrebacken... Har vi virkelig kun Marcelo?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, Jaken, MMM

12 år 11 måneder siden #3275 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: Flere spanske og engelske medier skriver at Coentrao-Siqueira ikke bliver til noget, og derfor bliver Coentrao i Madrid. Det er jeg rigtig glad for!

Det lyder til at Siqueira har brændt nallerne på den aftale - droppede Benfica i forventning om Madrid og hænger nu fast i Grenada. Stakkels knægt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 11 måneder siden #3276 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum