Rygtebørsen XVIII

12 år 7 måneder siden #3745 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev:

Mata10 skrev: Jo, Isco er kreativ, men han er stadigvæk kun 21 år gammel. Og Modric har vœret fremragende, men jeg taler mere om den sidste tredjedel af banen. Jeg frygter stadig, at Ronaldo og Bale kommer til at smide bolden vœk gang på gang når vi møder defensive hold.

Lad os nu ikke gøre Bale og Ronaldo til større bold-mongoler end de er;)

Men vi kan godt blive enige om, at Isco skal bruge mere tid før han er en fuldblods verdenstjerne... Jeg er dog ikke i tvivl om, at det bliver det hele værd, i den sidste ende!

Er helt enig, men prøv lige og læg mærke til Ronaldo's assist til Jesé. Afleveringen kan ikke være mere simpel, men alligevel er det tæt på han smider afleveringen væk, og den bliver for lang. Det er afleveringer som denne som desværre ikke er engangstilfælde ved Ronaldo's pasningsspil, men lad os glæde os over sejren og Jesé mål igen igen :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #3746 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

M_linding skrev:

Mata10 skrev: Jo, Isco er kreativ, men han er stadigvæk kun 21 år gammel. Og Modric har vœret fremragende, men jeg taler mere om den sidste tredjedel af banen. Jeg frygter stadig, at Ronaldo og Bale kommer til at smide bolden vœk gang på gang når vi møder defensive hold.

Lad os nu ikke gøre Bale og Ronaldo til større bold-mongoler end de er;)

Men vi kan godt blive enige om, at Isco skal bruge mere tid før han er en fuldblods verdenstjerne... Jeg er dog ikke i tvivl om, at det bliver det hele værd, i den sidste ende!

Er helt enig, men prøv lige og læg mærke til Ronaldo's assist til Jesé. Afleveringen kan ikke være mere simpel, men alligevel er det tæt på han smider afleveringen væk, og den bliver for lang. Det er afleveringer som denne som desværre ikke er engangstilfælde ved Ronaldo's pasningsspil, men lad os glæde os over sejren og Jesé mål igen igen :)

Nej Dios, det er simpelthen ikke rigtig det der!;)

Afleveringen fejler absolut ingenting. Det er faktisk Jesé som står på flade fødder, og først søger bolden da afleveringen er slået. Havde han søgt bolden fra start af og afsluttet med en hård inderside, havde han aldrig været nødt til at løbe efter bolden.

Så skal vi ikke bare blive enige om, at det var et udmærket mål, og fint arbejde af alle tre aktører i situationen?:)

Og hvor er det dog forresten rart at kunne sige, at vores bedste mand pt er en La Fabrica-dreng! (Foruden den lille kroat)

12 år 7 måneder siden #3747 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
M_linding skrev:

Nej Dios, det er simpelthen ikke rigtig det der!;)

Afleveringen fejler absolut ingenting. Det er faktisk Jesé som står på flade fødder, og først søger bolden da afleveringen er slået. Havde han søgt bolden fra start af og afsluttet med en hård inderside, havde han aldrig været nødt til at løbe efter bolden.

Så skal vi ikke bare blive enige om, at det var et udmærket mål, og fint arbejde af alle tre aktører i situationen?:)

Og hvor er det dog forresten rart at kunne sige, at vores bedste mand pt er en La Fabrica-dreng! (Foruden den lille kroat)

Afleveringen skal bare være i fødderne, også selvom Jesé lige orientere sig bagude. Det er bare et kæmpe problem ved Ronaldo's spil. Men ja helt enig ellers :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 6 måneder siden #3748 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge Bild vil Dortmund gerne lege bytte-bytte-købmand til sommer og aflevere Gündogan i Madrid mod så tilgengæld at få Benzema den anden vej. Mere her, på tysk: www.bild.de/sport/fussball/borussia-dort...i-34191240.bild.html
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

12 år 6 måneder siden #3749 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Gad vide om rygterne omkring Gündogan ikke snart dør?

Der er jo ikke brug for ham - vel ikke engang plads...?

Lur mig om han ikke ender i United, som både mangler en spiller som ham, og som har pengene. Det ville give bedre mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 6 måneder siden #3750 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Selvfølgelig bytter man ikke Benzema for Gündogan. Karim skal ingen steder. Et tåbeligt rygte. Hvis en handel bliver aktuel, så bliver det - logisk nok - formentlig med Sahin oveni hatten, som en del af en eventuel handel. Bild har åbenbart glemt, at det er Real Madrid, der ejer Sahin.

Men selvfølgelig kan der findes plads til Gündogan. Ikke mindst, hvis Di María forlader klubben. Gündogan sættes i øvrigt i forbindelse med Manchester United, der angiveligt også er ude efter Marco Reus. Sagen er bare den, at som det står til lige nu, så er Manchester United ikke en særlig attraktiv klub. I hvert fald ikke mere attraktiv end deres nuværende arbejdsgiver, hvis man ser på det sportslige, med udsigt til Champions League eller ej.

Jeg er ikke i tvivl om, at Gündogan er på blokken i både Real Madrid og Manchester United. Real har stadig et es i ærmet i skikkelse af Sahin.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

• Mata10
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3751 af Mata10
Besvaret af Mata10 på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Selvfølgelig bytter man ikke Benzema for Gündogan. Karim skal ingen steder. Et tåbeligt rygte. Hvis en handel bliver aktuelt, så bliver det - logisk nok - formentlig med Sahin oveni hatten, som en del af en eventuel handel. Bild har åbenbart glemt, at det er Real Madrid, der ejer Sahin.

Men selvfølgelig kan der findes plads til Gündogan. Ikke mindst, hvis Di María forlader klubben. Gündogan sættes i øvrigt i forbindelse med Manchester United, der angiveligt også er ude efter Marco Reus. Sagen er bare den, at som det står til lige nu, så er Manchester United ikke en særlig attraktiv klub. I hvert fald ikke mere attraktiv end deres nuværende arbejdsgiver, hvis man ser sportsligt på det, med udsigt til Champions League eller ej.

Jeg er ikke i tvivl om, at Gündogan er på blokken i både Real Madrid og Manchester United. Real har stadig et es i ærmet i skikkelse af Sahin.

Jeg mener da, at Sahin har en tilbagekøbs klausul, hvilket vil sige, at BVB kan købe ham tilbage hvis de har lyst. I det tilfælde har Real Madrid ikke et es i ærmet.

12 år 6 måneder siden #3752 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Mata10 skrev: Jeg mener da, at Sahin har en tilbagekøbs klausul, hvilket vil sige, at BVB kan købe ham tilbage hvis de har lyst. I det tilfælde har Real Madrid ikke et es i ærmet.

Hvordan i alverden kan Borussia Dortmund have en tilbagekøbsklausul på en spiller, som de har lejet og end ikke ejer? Det lyder som om, at der er noget du har misforstået der. Han er Real Madrid-spiller. Efter denne sæson vender han tilbage til Real Madrid, med mindre et salg kommer på plads inden sæsonen er overstået. Ergo har Real Madrid et es i ærmet, eftersom de kan bruge ham i eventuelle forhandlinger med den tyske klub.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3753 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

Mata10 skrev: Jeg mener da, at Sahin har en tilbagekøbs klausul, hvilket vil sige, at BVB kan købe ham tilbage hvis de har lyst. I det tilfælde har Real Madrid ikke et es i ærmet.

Hvordan i alverden kan Borussia Dortmund have en tilbagekøbsklausul på en spiller, som de har lejet og end ikke ejer? Det lyder som om, at der er noget du har misforstået der. Han er Real Madrid-spiller. Efter denne sæson vender han tilbage til Real Madrid, med mindre et salg kommer på plads inden sæsonen er overstået. Ergo har Real Madrid et es i ærmet, eftersom de kan bruge ham i eventuelle forhandlinger med den tyske klub.

Han mener ikke en "tilbagekøbsklausul", men derimod en standard købsoption til et fast aftalt beløb. Så vidt jeg husker, så indeholder Sahins lejekontrakt sådan en option.

12 år 6 måneder siden #3754 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Ja, Dortmund har indført en købsklausul, 7 millioner euro mener jeg nok? Det er op til dem selv om de vil købe ham eller ej. Men Real Madrid kan dog stadig godt give dem et tilbud der inkluderer Sahin. Og det håber jeg så sandeligt også man gør.

• Mata10
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3755 af Mata10
Besvaret af Mata10 på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev:

Hvad Rasmus sagde er spot on. Jeg mener at prisen er €7M. Så jeg gentager: Real Madrid har ikke et es i ærmet. BVB behøver ikke, at forhandle med Real Madrid hvis de vil have Sahin permanent. Sahin kommer ikke til at være en del af en evt. Gündogan handel.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Mata10.

12 år 6 måneder siden #3756 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Mata10 skrev:

El_Juan skrev:

Hvad Rasmus sagde er spot on. Jeg mener at prisen er €7M. Så jeg gentager: Real Madrid har ikke et es i ærmet. BVB behøver ikke, at forhandle med Real Madrid hvis de vil have Sahin permanent. Sahin kommer ikke til at være en del af en evt. Gündogan handel.

Dortmund har ikke en tilbagekøbsklausul, if. deres egen sportsdirektør så har de alene en forkøbsret, så der er stadig noget at forhandle om. De €7 mio der florerer er alene den pris Dortmund regner med at skulle betale.

Leveret af Kunena Forum