Rygtebørsen XVIII

12 år 6 måneder siden #3757 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
En anden ting er, at de har forkøbsret på ham og der skulle være en købsoption. Sagen er med overvejende sandsynlighed den, at den IKKE er fikseret og den fungerer ikke som en klausul, som Borussia Dortmund blot kan aktivere ved, at betale et givent beløb. Der vil, som MMM pointerer i ovenstående indlæg, stadig være forhandlinger. Om end de kan forenkles grundet de omstændigheder i omtaler, med mindre Real Madrid har andre bagtanker. Det udelukker ikke, at netop disse forhandlinger om Sahins situation, kan blive et es i ærmet for Real Madrid. Dermed ikke sagt, at det bliver sådan, men det kan ikke udelukkes, om så nogle andre mener noget andet eller ej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #3758 af El_Juan

According to various sources, Fábio Coentrão is close to sealing a loan deal to Manchester United for the remainder of the season.

Læs mere her: as.com/diarioas/2014/01/12/english/1389483131_450795.html

12 år 6 måneder siden #3759 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Rooney bliver endnu en gang rygtet til Madrid
www.caughtoffside.com/2014/01/11/exclusi...triker-wayne-rooney/

Rooney er en af de eneste angribere, der virkelig kunne fungere i Madrid, med to kanter der trækker så meget ind i banen som Bale og Ronaldo gør. Han kan mange af de samme ting som Benzema kan, han er dog en bedre "playmaker", afslutter og mere hårdtarbejdede bagud - Og han kunne derfor være perfekt.
De raportere om en sum af 45 mill pund. Det lyder dog af lige lovligt meget for en spiller der kun har et år tilbage af sin konkrakt og er i en klub, som langt fra er garanteret CHL.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• Wiese
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3760 af Wiese
Besvaret af Wiese på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: Rooney bliver endnu en gang rygtet til Madrid
www.caughtoffside.com/2014/01/11/exclusi...triker-wayne-rooney/

Rooney er en af de eneste angribere, der virkelig kunne fungere i Madrid, med to kanter der trækker så meget ind i banen som Bale og Ronaldo gør. Han kan mange af de samme ting som Benzema kan, han er dog en bedre "playmaker", afslutter og mere hårdtarbejdede bagud - Og han kunne derfor være perfekt.
De raportere om en sum af 45 mill pund. Det lyder dog af lige lovligt meget for en spiller der kun har et år tilbage af sin konkrakt og er i en klub, som langt fra er garanteret CHL.

Synes næsten ikke Rooney kan karakteriseres som angriber længere. Han spiller mere og mere som en offensiv midtbane, og jeg vil påstå at der er der han er bedst lige pt.
Når det så er sagt, så håber eller tro jeg ikke at Real vil forsøge at hente ham - slet ikke hvis prisen er så høj.

12 år 6 måneder siden #3761 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid want to sign Agüero, Gundogan and left back Alberto Moreno this summer. (Cadena SER)

Gündogan ja. Agüero ja, hvis han kan købes (det tvivler jeg på at han kan). Dog er jeg ikke sikker, for hvis Benzema fortsætter og han forbedrer sig, så er der ingen grund til at købe ham. Så det hele er op til Benzema. Moreno har jeg ikke fulgt, så det kan jeg ikke sige noget om.. Dog er en VB nødvendigt da Coentrao sælges. Jeg vil dog hellere have Siqueira, eller bare en mere erfaren spiller som er klar til at sidde på bænken for det meste.

12 år 6 måneder siden #3762 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII
Bild mener at vide, at Real Madrids store transfermål til sommer vil være Thomas Müller. Prisen lyder på €45 mio.

Hvad siger i til Müller og dette rygte?

Manden er GROTESK god og kan dække alle de 4 forreste pladser på banen. Tror faktisk også han kan spille CM?
Det ville være en signing fra øverste hylde, men det vil på ingen måde gavne Isco.

12 år 6 måneder siden #3763 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

Mathiaska skrev: Bild mener at vide, at Real Madrids store transfermål til sommer vil være Thomas Müller. Prisen lyder på €45 mio.

Hvad siger i til Müller og dette rygte?

Manden er GROTESK god og kan dække alle de 4 forreste pladser på banen. Tror faktisk også han kan spille CM?
Det ville være en signing fra øverste hylde, men det vil på ingen måde gavne Isco.

Müller er en af mine absolut favoritspillere. Han er utrættelig, alsidig og samtidig teknisk dygtig. Hvis Bayern vil sælge og han vil væk, så ville han være en perfekt erstatning for Di Maria. Di Maria spiller nogle gode kampe en gang i mellem, men jeg er ved at blive godt træt af hans overgjorde driblinger og afleveringer.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 6 måneder siden #3764 af El_Juan
Har svært ved, at forestille mig Thomas Müller i Real Madrid. Og slet ikke til 45 mio. €. Han er, så at sige, ikke lige hvad jeg vil betegne, som et typisk Pérez-indkøb. Skulle Müller (eller Gündogan) dog komme til, så er jeg helt enig med baggins i, at det skal ske på beskotning af Ángel di María.

Apropos Di María:

The redemption of Di María

Ángel Di María is still working hard to prove himself. The Argentine, after his controversial gesture to the crowd at the Bernabéu two weeks ago, has secured himself a regular spot in Ancelotti's 4-3-3. The Argentine has started the last three games, all away from Madrid, and has scored two good goals. He is back on track.

Ancelotti skilfully put out the fire sparked by 'crotch-gate' in the match against Celtic. The Argentine player was left on the bench against Osasuna a few days later at the Bernabéu to protect him from the crowd's anticipated reproach.

Carletto had already tried Di María out on the left wing in Vallecas, the same position he plays in Argentina and the only possible variant that allows Ángel and Bale to line up together. For the Italian, the Argentine is key to his so called "balance". His defensive weight helps the team protect itself. In fact, one of his functions is keeping a check on Marcelo's runs, whose chaotic style is thereby protected with the 'Albiceleste' player's ability to recover the ball.

The Argentina international is one of Carletto's most frequently picked players, having only missed three games. He has played 27 ties, 21 of them as a starter, in which he has scored eight goals and provided nine assists.

And with Di María now once again assuming a lead role, any chance of a departure on the winter transfer market has been virtually ruled out. The situation has been turned around in just two weeks and the gesture made during the Celta tie has been superseded by his performances and goals.

www.marca.com/2014/01/20/en/football/rea...drid/1390212595.html

Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved El_Juan.

12 år 6 måneder siden #3765 af røg
Besvaret af røg på emne Rygtebørsen XVIII
Moreno har jeg ikke meget at sige til. God og ung spiller til en position hvor vi højst sandsynligt vil mangle dybde.

El Kun... Jeg har så længe villet se ham i klubben. Det er ingen hemmelighed at jeg har foragtet Benzema, der havde en rigtig sløv start på sæsonen. Han har dog vist sig at være både målskabende og målscorende. Der er ikke plads til Benzema og El Kun på samme hold. Det er simpelthen frådseri at have to så gode angribere til én plads. Jeg må ærligt talt sige, at jeg tror det ville være bedst for klubben at beholde Benzema, men El Kun kunne gå hen og blive en af de bedste angribere vi har set i klubben i lang tid, hvis han kommer til Real Madrid. Uanset hvad, så håber jeg bare at vi ikke kommer til at stå med begge spillere på lønningslisten på samme tid.

Gündogan... vi har så mange midtbanespillere, at jeg simpelthen ikke kan se logikken i at købe endnu en. Vi har i forvejen Khedira, Isco, Modric, Alonso og Illara, som alle kæmper om de tre ledige positioner. Desuden har vi en Casemiro, der aldrig får set dagens lys oppe imod den slags navne. Gündogan vil nærmest gøre det umuligt for vores unge talenter, Isco og Illara, at udvikle sig og få regulær spilletid. Alonso har lige forlænget, og jeg kan ikke forestille mig andet end at han er garanteret en plads i start-11'eren.

Der er ingen grund til at blive ved med at udvide holdet med stjerner når vi allerede har et fantastisk hold uden mangler.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, El Rojo

12 år 6 måneder siden #3766 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Rygtebørsen XVIII

røg skrev: Moreno har jeg ikke meget at sige til. God og ung spiller til en position hvor vi højst sandsynligt vil mangle dybde.

El Kun... Jeg har så længe villet se ham i klubben. Det er ingen hemmelighed at jeg har foragtet Benzema, der havde en rigtig sløv start på sæsonen. Han har dog vist sig at være både målskabende og målscorende. Der er ikke plads til Benzema og El Kun på samme hold. Det er simpelthen frådseri at have to så gode angribere til én plads. Jeg må ærligt talt sige, at jeg tror det ville være bedst for klubben at beholde Benzema, men El Kun kunne gå hen og blive en af de bedste angribere vi har set i klubben i lang tid, hvis han kommer til Real Madrid. Uanset hvad, så håber jeg bare at vi ikke kommer til at stå med begge spillere på lønningslisten på samme tid.

Gündogan... vi har så mange midtbanespillere, at jeg simpelthen ikke kan se logikken i at købe endnu en. Vi har i forvejen Khedira, Isco, Modric, Alonso og Illara, som alle kæmper om de tre ledige positioner. Desuden har vi en Casemiro, der aldrig får set dagens lys oppe imod den slags navne. Gündogan vil nærmest gøre det umuligt for vores unge talenter, Isco og Illara, at udvikle sig og få regulær spilletid. Alonso har lige forlænget, og jeg kan ikke forestille mig andet end at han er garanteret en plads i start-11'eren.

Der er ingen grund til at blive ved med at udvide holdet med stjerner når vi allerede har et fantastisk hold uden mangler.

Jeg er meget enig. Synes det virker hovedløst hele tiden at øse flere stjerner på, ligesom træningsskifte tager tid, tager det også tid for en spillertrup at falde ordentligt på plads. Gündo synes jeg vi skal holde os fra, rygskader, det noget snavs.

Er helt enig med dig omkring Agüero, tror virkelig også han kunne slå til. Har ikke tænkt så meget i, at Benz ikke ville være tilfreds som supersub, men du har nok ret. Tidligere har han delt den 50/50 med Pipita, men hvis det skulle give mening med Kun ville den nok skulle hedde 75/25. Så kunne der spekuleres i om én af de to kunne rykkes på kanten i ny og næ, vi spiller jo nærmest med tre angribere. Men det kan jeg nu heller ikke helt se for mig. Ville under alle omstændigheder ikke have nogen problemer med at sende Karim afsted til England og få Messis bedste ven til Madrid. Så kan vi vel sende 30 mio. euro med og kalde det en fair byttehandel.

Men er der overhovedet nogen der ved om det kunne være realistisk? Det kører vel meget godt for Aguero i City? Han har selvfølgelig to store konkurrenter der begge ser ret skarpe ud for tiden, men er der overhovedet en chance for de vil af med ham?
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved El Rojo.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3767 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII

El Rojo skrev:

røg skrev: Moreno har jeg ikke meget at sige til. God og ung spiller til en position hvor vi højst sandsynligt vil mangle dybde.

Jeg er meget enig. Synes det virker hovedløst hele tiden at øse flere stjerner på, ligesom træningsskifte tager tid, tager det også tid for en spillertrup at falde ordentligt på plads. Gündo synes jeg vi skal holde os fra, rygskader, det noget snavs.

Er helt enig med dig omkring Agüero, tror virkelig også han kunne slå til. Har ikke tænkt så meget i, at Benz ikke ville være tilfreds som supersub, men du har nok ret. Tidligere har han delt den 50/50 med Pipita, men hvis det skulle give mening med Kun ville den nok skulle hedde 75/25. Så kunne der spekuleres i om én af de to kunne rykkes på kanten i ny og næ, vi spiller jo nærmest med tre angribere. Men det kan jeg nu heller ikke helt se for mig. Ville under alle omstændigheder ikke have nogen problemer med at sende Karim afsted til England og få Messis bedste ven til Madrid. Så kan vi vel sende 30 mio. euro med og kalde det en fair byttehandel.

Men er der overhovedet nogen der ved om det kunne være realistisk? Det kører vel meget godt for Aguero i City? Han har selvfølgelig to store konkurrenter der begge ser ret skarpe ud for tiden, men er der overhovedet en chance for de vil af med ham?

Hvorfor er det I mener, at der ikke er plads til Aguero?

En god trup har mere end 11 gode spillere til startopstillingen!
Et køb af Aguero vil skabe konkurrence om den forreste plads. Lige nu mangler vi virkelig et alternativ til Benzema, hvis han bliver skadet eller rammer en dårlig stime igen - vi ved allesammen, at det kommer til at ske på et tidspunkt. Konkurrence er sundt for et fodboldhold og bør være naturlig for alle fodboldspillere, hvis enkelte spillere ikke kan tåle at konkurre om deres plads, så skal de da ikke behandles med fløjlshandkser og få foræret en plads på holdet!

Vi skal ikke lade være med at købe en anden angriber på grund af Benzemas (åbenbart) skrøbelige psyke eller selvtillid. Det er tåbeligt at gøre truppen svagere for at gøre en spiller glad. Konkurrence burde være hans natur, og hvis det ikke er tilfældet, så bør han måske ikke spille i Real Madrid. Hvis man ikke præstere her, så skal der stå en anden dygtig fodboldspiller klar til at overtage ens plads. Sådan er det nød til at være, hvis man vil være med i toppen hvert år!

Løsningen på vores periodiske angrebsproblemer er ikke, at forære Benzema pladsen. Det har han vist i denne sæson. Jeg vil også lige påpege, at Benzema begyndte sin opadgående formkurve efter at have startet på bænken imod Barca. Så måske kunne konkurrence give Benzema mere motivation.

12 år 6 måneder siden #3768 af røg
Besvaret af røg på emne Rygtebørsen XVIII

RasmusKring skrev:

El Rojo skrev:

Hvorfor er det I mener, at der ikke er plads til Aguero?

En god trup har mere end 11 gode spillere til startopstillingen!
Et køb af Aguero vil skabe konkurrence om den forreste plads. Lige nu mangler vi virkelig et alternativ til Benzema, hvis han bliver skadet eller rammer en dårlig stime igen - vi ved allesammen, at det kommer til at ske på et tidspunkt. Konkurrence er sundt for et fodboldhold og bør være naturlig for alle fodboldspillere, hvis enkelte spillere ikke kan tåle at konkurre om deres plads, så skal de da ikke behandles med fløjlshandkser og få foræret en plads på holdet!

Vi skal ikke lade være med at købe en anden angriber på grund af Benzemas (åbenbart) skrøbelige psyke eller selvtillid. Det er tåbeligt at gøre truppen svagere for at gøre en spiller glad. Konkurrence burde være hans natur, og hvis det ikke er tilfældet, så bør han måske ikke spille i Real Madrid. Hvis man ikke præstere her, så skal der stå en anden dygtig fodboldspiller klar til at overtage ens plads. Sådan er det nød til at være, hvis man vil være med i toppen hvert år!

Løsningen på vores periodiske angrebsproblemer er ikke, at forære Benzema pladsen. Det har han vist i denne sæson. Jeg vil også lige påpege, at Benzema begyndte sin opadgående formkurve efter at have startet på bænken imod Barca. Så måske kunne konkurrence give Benzema mere motivation.

Jeg kan ikke se idéen med at motivere Benzema ved et køb af El Kun. Det lyder som en stor sum penge for en angrebsgigant, der enten skal sidde på bænken eller sende en anden angriberstjerne på bænken. Så hellere afskaffe Benzema til fordel for El Kun og hyre en angriber til at konkurrere med El Kun, eller bare købe en angriber til at konkurrere med Benzema. Sådan en angriber kunne f.eks. rent hypotetisk have været Eto'o. Han er en spiller, som vi ved har gode evner til at score mål, men som har haft en bedre alder og derfor skal ud og bevise noget for at få spilletid (Eto'o bruges kun for eksemplets skyld - don't bust my balls). Samtidig skulle det gerne være en mere økonomisk løsning - hvad Eto'o selvfølgelig ikke helt kan siges at leve op til.

Leveret af Kunena Forum