Rygtebørsen XVIII

12 år 7 måneder siden #3733 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII
[/quote]Det har selvfølgelig også noget at gøre med, at jeg er mere til små teknikere som har overblik, kan åbne et kompakt forsvar og operere i små områder. Man mister jo point på, ikke at kunne åbne et forsvar. Det så vi flere gange i sidste sæson og det efterlod os 15 point efter Barcelona da ligaen var slut. Vi så det i semifinalen for 2 år siden, da Bayern var mere organiserede end os, vi havde ingen plan-B og skabte få chancer over de 2 kampe. Hvis ens offensive linje havde flere kreative spillere, så ville man være i en bedre position til at vinde den slags kampe.[/quote]

Det er jo det isco er købt for.. Men jeg ser da hellere mata i Madrid end di maria.. Er fuldstændig enig i at vi ikke har været gode nok til at kunne åbne et kompakt forsvar.. Men jeg har tiltro til træner staben.. Hvis de mener at vi skal have mata skal vi have mata .. Hvis ikke , jamen så tager vi den der fra..

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Mata10
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3734 af Mata10
Besvaret af Mata10 på emne Rygtebørsen XVIII

r-mb-q skrev: Det er jo det isco er købt for.. Men jeg ser da hellere mata i Madrid end di maria.. Er fuldstændig enig i at vi ikke har været gode nok til at kunne åbne et kompakt forsvar.. Men jeg har tiltro til træner staben.. Hvis de mener at vi skal have mata skal vi have mata .. Hvis ikke , jamen så tager vi den der fra..

Det første der er at sige er, at Isco for alt hans talent er ustabil. Enhver som så ham for Malaga, kan bekræfte dette. En anden ting er, at han er ung og er ved at tilpasse sig en ny klub. Men ja, du har ret. Med Isco og Özil i startopstillingen, ville vi have haft to spillere som har overblik og kan slå den gyldne aflevering. Men hvad skete der så? Vi solgte en af de mest kreative spillere i verden og hentede en spiller ind som lever meget af sin hurtighed og power. Dvs. sige at vi i kampe mod defensive hold kan få det svært. Og det er derfor, at jeg så os hente en kreativ spiller som Mata i sommers.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Mata10.

12 år 7 måneder siden #3735 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XVIII

Mata10 skrev:

r-mb-q skrev: Det er jo det isco er købt for.. Men jeg ser da hellere mata i Madrid end di maria.. Er fuldstændig enig i at vi ikke har været gode nok til at kunne åbne et kompakt forsvar.. Men jeg har tiltro til træner staben.. Hvis de mener at vi skal have mata skal vi have mata .. Hvis ikke , jamen så tager vi den der fra..

Det første der er at sige er, at Isco for alt hans talent er ustabil. Enhver som så ham for Malaga, kan bekræfte dette. En anden ting er, at han er ung og er ved at tilpasse sig en ny klub. Men ja, du har ret. Med Isco og Özil i startopstillingen, ville vi have haft to spillere som har overblik og kan slå den gyldne aflevering. Men hvad skete der så? Vi solgte en af de mest kreative spillere i verden og hentede en spiller ind som lever meget af sin hurtighed og power. Dvs. sige at vi i kampe mod defensive hold kan få det svært. Og det er derfor, at jeg så os hente en kreativ spiller som Mata i sommers.

Jeg er skam også enig i at isco har til tider været svingende.. Men ja nye holdkammerater, ny træner og etc.. Jeg forventer dog heller ingen titler år.. Det ville være alt for meget forlangt.. Kunne godt se at vi skiftede di Maria ud med en mere kreativ spiller.. Såsom mata...

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved r-mb-q.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Mata10
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3736 af Mata10

r-mb-q skrev: Jeg er skam også enig i at isco har til tider været svingende.. Men ja nye holdkammerater, ny træner og etc.. Jeg forventer dog heller ingen titler år.. Det ville være alt for meget forlangt.. Kunne godt se at vi skiftede di Maria ud med en mere kreativ spiller.. Såsom mata...

Jeg tror du har misforstået. Hele min pointe var/er, at vi ville være i en bedre position til at vinde kampe med mindst 2 kreative spillere bag angriberen, i stedet for 2 spillere som mere lever af deres fart og styrke.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3737 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XVIII
Vil I ikke kalde Isco og Modric for kreative spillere?

Desuden havde vi altså også problemer med defensive hold med Özil på banen.

12 år 7 måneder siden #3738 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er da sikker på, at når Modric og Isco spiller samtidig - og de begge er i form - så er der kreativitet nok på den midtbane.

Jeg ville så stadig gerne have en anden type end Bale som den 4. midtbanespiller, men lad nu den ligge;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

• Mata10
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3739 af Mata10
Jo, Isco er kreativ, men han er stadigvæk kun 21 år gammel. Og Modric har vœret fremragende, men jeg taler mere om den sidste tredjedel af banen. Jeg frygter stadig, at Ronaldo og Bale kommer til at smide bolden vœk gang på gang når vi møder defensive hold.

12 år 7 måneder siden #3740 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Mata10 skrev: Jo, Isco er kreativ, men han er stadigvæk kun 21 år gammel. Og Modric har vœret fremragende, men jeg taler mere om den sidste tredjedel af banen. Jeg frygter stadig, at Ronaldo og Bale kommer til at smide bolden vœk gang på gang når vi møder defensive hold.

Lad os nu ikke gøre Bale og Ronaldo til større bold-mongoler end de er;)

Men vi kan godt blive enige om, at Isco skal bruge mere tid før han er en fuldblods verdenstjerne... Jeg er dog ikke i tvivl om, at det bliver det hele værd, i den sidste ende!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe

• Mata10
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3741 af Mata10

M_linding skrev:

Mata10 skrev: Jo, Isco er kreativ, men han er stadigvæk kun 21 år gammel. Og Modric har vœret fremragende, men jeg taler mere om den sidste tredjedel af banen. Jeg frygter stadig, at Ronaldo og Bale kommer til at smide bolden vœk gang på gang når vi møder defensive hold.

Lad os nu ikke gøre Bale og Ronaldo til større bold-mongoler end de er;)

Men vi kan godt blive enige om, at Isco skal bruge mere tid før han er en fuldblods verdenstjerne... Jeg er dog ikke i tvivl om, at det bliver det hele værd, i den sidste ende!

Boldmongoler? Nej, langtra! Men vi ved allesammen at de ikke ligefrem har det komfortabelt, når der ikke er sœrligt meget plads.

12 år 7 måneder siden #3742 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg synes at det er værd at tilføje, at Mata trods sine seneste år som 10'er slog igennem som venstrefløj hos Valencia og samtidig har spillet på begge fløje hos Chelsea.

I mine naive drømme stryger Benzema ud af startopstillingen:

Bale Isco Mata
Ronaldo

12 år 7 måneder siden #3743 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

nono skrev: Jeg synes at det er værd at tilføje, at Mata trods sine seneste år som 10'er slog igennem som venstrefløj hos Valencia og samtidig har spillet på begge fløje hos Chelsea.

I mine naive drømme stryger Benzema ud af startopstillingen:

Bale Isco Mata
Ronaldo

Svaret på dine "naive drømme" ligger perfekt i dit brugernavn ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 7 måneder siden #3744 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XVIII
hehe.

Jeg går ud fra at din anke er, at ændre på Ronaldos udgangspunkt i banen og ikke mindst til et udgangspunkt som han frabeder sig. Det kommer naturligvis aldrig til at ske, omend jeg stadig er tiltrukket af ideen, hvilket Ancelotti i øvrigt også er.

Jeg mener samtidig at ovenstående konstellation er mere målfarlig end den i dag, da man med Ronaldo på toppen har verdens mest målfarlige spiller, mens Isco, Mata og Bale både kan levere målgivende aflevering samt mål.

Det er mere komplet og overgår både (2013) Benzema, Ronaldo, Isco, Bale samt (2012) Higuain, Özil, Ronaldo, Di Maria.

... Men jeg er klar over at vi taler luftkasteller her.. but humor me..
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved nono.

Leveret af Kunena Forum