Rygtebørsen XVIII
- andersokis
- Gæst
-
-Syns dere trengte litt multinasjonale meninger her, håper det jeg skriver er forståelig. ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
andersokis skrev: Noen som har noen tanker om Hazard-ryktene? Det sies at Madrid har gitt opp Suarez, og etter anbefaling fra Zidane jager de nå Chelsea-Spilleren. Tror dere det er sannsynlig, og at han evt hadde passet inn? Selv tror jeg at han er perfekt for Real, grunnet hans overblikk, pasningfot og teknikk. Noen tanker?
-Syns dere trengte litt multinasjonale meninger her, håper det jeg skriver er forståelig. ;)
Jeg kan primært se to problemer med Hazard:
1: Ronaldo
2: Bale
;)
andersokis skrev: Noen som har noen tanker om Hazard-ryktene? Det sies at Madrid har gitt opp Suarez, og etter anbefaling fra Zidane jager de nå Chelsea-Spilleren. Tror dere det er sannsynlig, og at han evt hadde passet inn? Selv tror jeg at han er perfekt for Real, grunnet hans overblikk, pasningfot og teknikk. Noen tanker?
Jeg havde selv en drøm (i et svagt øjeblik) om at han ville skifte til Real inden han blev solgt til Chelsea. Men nu, nej! Vi har ikke plads til ham. Han vil ikke være tilfreds med bænken. Vi har jo også Jese som skal have spilletid.
Nej tak, til endnu flere stjerner i Real Madrid i de kommende transfervinduer.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Jeg havde selv en drøm (i et svagt øjeblik) om at han ville skifte til Real inden han blev solgt til Chelsea. Men nu, nej! Vi har ikke plads til ham. Han vil ikke være tilfreds med bænken. Vi har jo også Jese som skal have spilletid.
Men er jeg den eneste som ikke ville kunne sige nej til Mata i stedet for Di María? :)
Det er trods alt Bale, og vi kender hans skadehistorik. Mata er bare en af mine absolut yndlings, og hvor ville det være smukt med en afslutning i Real Madrid hans hjemklub. Det er ikke bare en romantisk handel, men også en handel med masser af kvalitet i, og en spiller som vi sagtens ville kunne bruge.
Det ændre ikke rigtig noget med Jesé, for han vil få samme rolle som nu, og denne sæson er vel kun ren tilvænning, og indtil videre har han fået godt med spilletid, og det vil jo kun blive bedre, når han udvikler sig og bliver bedre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
JimmyBroe skrev:
Men er jeg den eneste som ikke ville kunne sige nej til Mata i stedet for Di María? :)
Det er trods alt Bale, og vi kender hans skadehistorik. Mata er bare en af mine absolut yndlings, og hvor ville det være smukt med en afslutning i Real Madrid hans hjemklub. Det er ikke bare en romantisk handel, men også en handel med masser af kvalitet i, og en spiller som vi sagtens ville kunne bruge.
Det ændre ikke rigtig noget med Jesé, for han vil få samme rolle som nu, og denne sæson er vel kun ren tilvænning, og indtil videre har han fået godt med spilletid, og det vil jo kun blive bedre, når han udvikler sig og bliver bedre.
Helt enig:)
Mata er en stjerne, absolut, og hvis Di Maria smutter (omend jeg ikke håber det), så er det lige netop en spiller som Mata man skal hente, da han også kan dække flere positioner.
Jeg er her stadig XOXO
- Mata10
- Gæst
-
Jeg er enig med Jimmy, vi skal for alt i verden prøve at holde på Di Maria. Han er den perfekte "reserve" og det ved Carlo udmærket godt. Hans fart, overblik, evner i små rum, arbejdsraseri og aggression i presspillet er noget enhver trœner ville sœtte pris på.
U-turn from Xabi Alonso
The clouds on the horizon have lifted. In a whirlwind last 24 hours, there has been a major breakthrough, cutting through the doom and gloom that had begun to surround the issue of Xabi Alonso's future and causing a seismic shift in the mood.
MARCA.com can reveal that Xabi has more or less made his mind up and has instructed his friend and agent, Iñaki Ibañez, to begin negotiating a new contract. In other words, his first choice is to stay at the Bernabéu.
Talks on a new deal won't begin until after 6th January, which is a public holiday in Spain. The issues up for discussion will be the length of the contract and his wage packet. The 32-year-old will want a minimum two-year extension, with a possible optional third year related to his performances and fitness. As for the financials, a salary of around €7 million a season is likely.
There can be no doubting Real Madrid's eagerness to tie Alonso down. Florentino Pérez himself told the midfielder as much when they last spoke, around a month ago.
'Los Blancos' are convinced that Alonso won't find the same levels of respect and affection he receives at the Bernabéu anywhere else. For instance, having still not fully shaken off his groin injury, Xabi will be given a say in everything related to his fitness. He will be offered free rein to determine his regime, when he needs a break and when to play on, together with the coaching and medical staff and depending on the team's needs.
Kilde: www.marca.com/2013/12/27/en/football/rea...drid/1388184971.html
Alonso always sets the pace
Xabi Alonso is a special kind of guy. His maturity and strong sense of professionalism put him at odds with the image offered by other successful footballers. He goes about his life calmly and discreetly, the same way he plays his football on the pitch.
Xabi has just decided he wants to stay at Real Madrid. He will now sit down to negotiate with the club, which should be easy as both parties want the same thing. Other players in his privileged position would negotiate an improved deal by arguing that signing for a new club would see them pocket a nice signing-on fee.
Xabi will do no such thing because money has never been a priority for him when deciding his future. He'll get a great contract, but he'll sign it based on his merits and not by forcing a bidding war.
Xabi has taken his time to agree a new deal and hasn't allowed himself to be influenced by anybody. He had a number of doubts, about Real and about his own physical fitness after undergoing surgery on his groin. He was worried about leaving the club on a bad note, and wanted a deal that was compatible with his desire to coach when he finally hangs up his boots.
He had lots of offers from all over Europe, although he finds the Premier League more attractive than other leagues. Despite persistent rumours, Mourinho didn't call him for Chelsea. French sides PSG and Monaco tried to tempt him and he also turned down an offer from Juventus.
The gestures of affection and appreciation he has received from everybody at the club have made a difference, although they say that he was really touched when the Bernabéu faithful gave him a standing ovation and chorused his name before the Spanish Cup game against Xàtiva.
(Kilde: www.marca.com/2013/12/28/en/football/rea...drid/1388185777.html)
Ronaldo: "Alonso is irreplaceable"
Cristiano Ronaldo and Xabi Alonso are full of respect for one another. Both are well aware of the other's importance to Real Madrid, which explains why Ronaldo has taken on a leading role in the dressing room's bid to make sure Alonso stays. The Portuguese ace's message to the club has been clear as day: "Xavi is irreplaceable. There is no one else like him".
Hearing CR7 speak about Xabi in such glowing terms is proof of the Basque anchorman's standing at the club. The club's scouting team know better than anyone that Xabi is one of a kind: they have spent years scouring pitches all over the world to find someone to take up the former Liverpool player's mantle. The first attempt, with Sahin, was a flop, so now a great deal has been invested in Illarra. The club wants the veteran to take the youngster under his wing, which is another reason it wants him to hang around for longer.
Cristiano and Xabi Alonso both joined Real in the summer of 2009, having previously played on opposing sides in the Premier League for Manchester United and Liverpool. That means they are now into their fifth season together: five years during which both have become mainstays, players whose presence or absence changes the face of the Real Madrid line-up.
Real's stuttering start to the campaign speaks volumes for this prominence. While Ronaldo was firing in the goals like always, there was something missing. The identity of this missing piece was no secret and Ronaldo did not mince his words in openly stating that "Xabi Alonso's return has been very important for the team".
(Kilde: www.marca.com/2013/12/28/en/football/rea...drid/1388186436.html)
Især midtbanen er jeg tilfreds med og de to variationer med den flade 3 mands og variationen med en offensiv midt gør vores spil mere dynamisk og uforudsigeligt. Vi har Alonsos erstatning klar og selvom han muligvis ikke har vist top klasse endnu, så er jeg meget fortrøstningsfuld. Jeg synes Illara har vist positive takter. Prøv at tænk på, hvordan folk så Modric efter hans første halve år.
Casillas, Diego
Carvajal, Arbeloa, Pepe, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo og Coentrao/ny reserve
Illara, Casemiro, Khedira, Modric, Isco (og Alonso, så længe han vil blive)
Bale, di Maria, Morata, Benzema, Ronaldo, Jese
Alonso behøves ikke en erstatning, da han som sagt allerede er der. Hele vejen rundt er der sultne backups til en stærk start 11er. Tilmed unge, sultne og mange spanske. Jeg føler virkeligt at vi har et hold der med den rette tid kan blive rigtigt giftigt. Det er et ungt hold jo!
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
IND:
Inigo Martinez
Gundogan
Harzard
Suarez
UD:
Én central forsvarsspiller - kan ikke helt finde ud af hvem.
Khedira
Di Maria
Morata
Martinez og Gündogan giver mening, ligesom Suarez ditto. Til dels.
Hvorfor ønsker du dig Hazard in mente, at Bale og C. Ronaldo hersker på hver sin kant?
Di María smutter formentlig, men mod min vilje. Han skal dog ikke være utilfreds. Det er ikke holdbart, hvorfor et forestående salg til sommer (måske) vil give mening.
Morata har intet vist og et lejeophold eller er salg med tilbagekøbsklausul ville være ideelt. Jeg mener absolut ikke, at nogle af vores nuværende centrale forsvarsspillere skal afhændes. Pepe har overbevist mig om, at han stadig har et par fine sæsoner i sig endnu. Nacho er en fin backup og eneste salgsobjekt, i min verden.
Khedira.... hvorfor ønsker du at sælge ham?
Mange spørgsmål, men synes vi/jeg fortjener nogle svar ;-)
- Mata10
- Gæst
-