Rygtebørsen XVIII

12 år 6 måneder siden #3769 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Medie: Arsenal jagter Benfica-angriber
www.footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?1438817

Jeg har stadig en fidus til Morata, men hvis han skal sælges, så er Rodrigo min favorit!

Canterano, spanier, ung, teknisk stærk, hurtig og ikke mindst alsidig. Får vi Moreno og Rodrigo til sommer, så vil jeg være mere end tilfreds. Rodrigo er også en dygtig udfordrende kantspiller, så vi vil stadig stå stærkt, hvis man fik skippet Di Maria.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #3770 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Jamen, lad os gå all out så ;)

Morata sælges med tilbagekøbsklausul. Rodrigo hentes ind.
Coentrao sælges. Moreno hentes ind.
Casemiro sælges med klausul. Jose Rodriguez hentes op!

Alternativt kunne man beholde Casemiro, hente Aguero/Suarez og Moreno.

Det ser fornuftig ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 6 måneder siden #3771 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Nu bliver jeg snart ked af det.

Zenit har fået afvist et bud på 25 millioner £ på Rodrigo og så skal vi gudhjælpemig forsøge at hente ham ind i stedet for Álvaro Morata, som er på niveau med Benfica-spilleren.

Rodrigo er altså ikke noget vidunder og - igen - er jeg bange for, at man lader sig fuldstændig forblænde af, at han har været gennem La Fábrica.

Rodrigo.............Nej! Bare NEJ!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, El_Juan, Steen

12 år 6 måneder siden #3772 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis vi absolut skal købe en forward, hvilket jeg ikke vil være 100 procent modstander af, så skal han død og pine være bedre end en metervare som Rodrigo.

Come on people - hvor er ambitionsniveauet i det her? Og 25 millioner Pund Sterling? Really ...?

Vi er en kæmpeklub, der skal hente fra øverste hylde - eller i hvert fald hente et ekstremt talent á la Varane fx.
Jeg kunne dog godt tænke mig, at vi holder på pengene og i stedet lader Jesé få chancen i front i ny og næ. Også som angriber virker han skarpere end Morata...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, El_Juan, Steen, MMM

12 år 6 måneder siden #3773 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Hvis vi absolut skal købe en forward, hvilket jeg ikke vil være 100 procent modstander af, så skal han død og pine være bedre end en metervare som Rodrigo.

Come on people - hvor er ambitionsniveauet i det her? Og 25 millioner Pund Sterling? Really ...?

Vi er en kæmpeklub, der skal hente fra øverste hylde - eller i hvert fald hente et ekstremt talent á la Varane fx.
Jeg kunne dog godt tænke mig, at vi holder på pengene og i stedet lader Jesé få chancen i front i ny og næ. Også som angriber virker han skarpere end Morata...

Han har imponeret mig i de kampe jeg har set. Og han er altså lige et niveau over Morata (Siempre)... men som sagt har jeg stadig en fidus til Morata, og som situationen ser ud lige nu, så fungerer vores offensiv glimrende, og derfor kan Morata stadig i næste sæson udvikle meget og forhåbentlig få mere stabilitet i sit spil.

Off topic: Forresten sjovt, Callejon garner ligeså meget, som Higuain i Napoli.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 6 måneder siden #3774 af Siempre Madrid

Real Madrid skrev:

DarioGomez skrev: Hvis vi absolut skal købe en forward, hvilket jeg ikke vil være 100 procent modstander af, så skal han død og pine være bedre end en metervare som Rodrigo.

Han har imponeret mig i de kampe jeg har set. Og han er altså lige et niveau over Morata (Siempre)... men som sagt har jeg stadig en fidus til Morata, og som situationen ser ud lige nu, så fungerer vores offensiv glimrende, og derfor kan Morata stadig i næste sæson udvikle meget og forhåbentlig få mere stabilitet i sit spil.

Off topic: Forresten sjovt, Callejon garner ligeså meget, som Higuain i Napoli.

Den bliver vi nødt til at enes om at være uenige om, for jeg mener på ingen måde at Morata er dårligere end Rodrigo, som jo ikke ligefrem tager den portugisiske liga med storm. Og til 25 millioner £..............det vil være det rene vanvid.

12 år 6 måneder siden #3775 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Der er reelt set kun en god angriber i Portugal, og det er Jackson Martinez.
Så skal vi købe derfra, så skal det være ham.

Punktum - og så gider jeg ikke høre mere brok fra nogen af jer! Nå!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

12 år 6 måneder siden #3776 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Haha, vidste ikke at Rodrigo kunne bringe sindene sådan i kog! :D

Rodrigo er en fornuftig spiller - og jo han er bedre end en spiller der kun har spillet Castilla! - som fint ville kunne vikariere for Benzema. Han kender klubben, er anvendelig og er en spillende angriber som vi har brug for, når Ronaldo ligger i forreste gelled.

25 mio pund var jeg ikke klar over der var budt på ham. Det ændrer selvfølgelig fuldstændig sagen. Jeg tænkte mere på en byttehandel med Coentrao.

Det er ikke fordi jeg vil af med Morata for good. Jeg tror desværre bare ikke han får nok spilletid til at kunne udvikle sig tilstrækkeligt.
Han kan stadig få en stor fremtid, omend hans nuværende niveau virker til at være lavere end Jese's og derfor bliver der ikke nok spilletid til ham i klubben.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Elkrimi.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 6 måneder siden #3777 af Siempre Madrid
Morata er i gang med sin anden sæson i Real Madrids førsteholds-trup, bare så vi lige får det på plads.

At Rodrigo gør det fornuftigt i noget, der hedder Benfica, gør ham ikke til et oplagt emne i Real Madrid. Det er min påstand, at Morata over en tre-årig periode vil kunne præstere mindst lige så godt som Rodrigo har gjort og der er ikke udsigt til, at Rodrigo ville få mere spilletid end Morata i Real Madrid, så derfor kan Morata lige så godt fortsætte sin udvikling i Real Madrid.

12 år 6 måneder siden #3778 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Rygtebørsen XVIII
Snakken om Rodrigo er vel ligeså seriøs som den løse snak der var for nogen år tilbage om at hente Dani Parejo tilbage til hovedstaden.

Spørgsmålet jeg synes man skal stille sig selv er om Rodrigo (og Parejo dengang) ville være et seriøst emne såfremt han ikke tidligere havde optrådt i en Real Madrid trøje. Mit umiddelbare gæt er nej. Så hellere spare pengene og se hvad man har i Jesé eller Morata.

Jeg har faktisk svært ved at se hvor Real Madrid kan forbedre sig. Det skulle da lige være en ekstra midterforsvarer.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, El_Juan

12 år 6 måneder siden #3779 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
Vi skulle nok have hentet Lewandowski for et par år siden, som en eller anden tosset bruger herinde foreslog! ;)

Spøg til side. Jeg synes efterhånden det er tydeligt, at Morata ikke passer ind. Han går ikke nok med i spillet, hvilket gør, at hans bundniveau er for svagt, når han ikke laver mål. Derfor skal man vel se på en 'spillende' angriber.

Dem synes jeg til gengæld det er svært at finde derude, egentlig behøver det for mig at se, ikke være en vildt talentfuld spiller. Det er vigtigere at spilleren kan affinde sig med at være backup i Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El_Juan, MMM

12 år 6 måneder siden #3780 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII

Various other papers go further on Wayne Rooney by suggesting that he will be offered a route out of Manchester United by Real Madrid. The striker has been heavily linked with a switch to Chelsea but it is reported that Real are planning to enter the race for his signature. While United have so far been insistent that Rooney will not be going anywhere, there are rumours that they would be more open to selling to a foreign club, and Real are understood to have identified him as more attainable than other targets such as Sergio Aguero of Manchester City and Monaco’s Colombian star Radamel Falcao.

Der kører mange rygter for tiden omkring Romas Miralem Pjanic, der bl.a. sættes i forbindelse med PSG. Ved nærmere eftertanke slog det mig faktisk, at det er en spiller Real Madrid måske burde kigge nærmere på, hvis Di María som ventet bliver solgt til sommer. I stedet for Gündogan eller lignende. Pjanic er en formidabel spiller, som vil passe perfekt ind i Carlettos 4-3-3.

Hvad snakken om Rodrigo angår. Jøsses altså... Det er tåbeligt og uambitiøst. Alene at nævne hans navn i forbindelse med Real Madrid. Så har man vitterligt ingen fornemmelse for hvilken størrelse Real Madrid er. Kom nu med noget sagligt og velbegrundet i stedet. Andet end det samme romantiske pladder om en spiller af egen avl. Han er ikke god nok til Real Madrid. Længere er den ikke. Alene rygtet om Zenit taler for sig selv. Det er en kæmpe joke.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum