Rygtebørsen XVIII
Realmadrid94 skrev: Har aldrig synes at Soldado kunne noget specielt. Negredo har jeg altid været en fortaler for. Jeg synes Soldado er alt, alt for svingende. Egentlig ærgerligt vi er ret godt besat på den off. midt ellers er Mata nok sulten efter at spille!
Eftersom di Maria smutter til sommer - det er jeg helt sikker på - så kunne Mata måske være et realistisk bud på sommerens "crowd-pleaser-løb"?
Han kan jo både supplere Bale og Isco...
Det som Soldado ville kunne - i rollen som indskifter - er at fyre alt sin energi af på 20-30 minutter, tage nogle kloge løb og komme frem til chancer. Derudover har han lidt Diego Costa i sig, så han er en type som modstanderen hader;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er selvfølgelig ikke helt fint, når jeg tidligere har kritiseret andre for at gøre det i overdreven grad:)
HALA MADRID Y NADA MAS
Kaká8 skrev: Mange inkl. mig selv synes at Adebayor var et scoop. Hvor er han henne i dag? Kunne det være en mulighed?
Han er lige blevet genfødt i Tottenham;)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Forhåbentlig venter der ikke en Bale-saga om igen, men det kunne godt gå hen og blive sommerens transfersaga. Jeg forventer ikke, at Liverpool vil slippe ham for mindre end mellem 60-70 mio. € (minimum). Det kan samtidig betyde endnu et stort salg til næste sommer, akkurat som med Özil i sommers. Her kunne jeg godt have en mistanke om, at Di María får lov at skifte klub (Antoine Griezmann som erstatning?). Sergio Ramos kunne også være et potentielt salgsemne, om end jeg ikke håber og tror det.
Jeg kan ikke se Real Madrid betale op mod 90 mio. € for en spiller igen. Derfor behøver man nok heller ikke lave så markant et salg (selv om Liverpool vil påpege, at Suárez er lige så meget værd som Bale), som det var tilfældet med Özil. Jeg forventer i øvrigt i højere grad, at man fra næste sæson vil spille 4-3-3, hvorfor Di María netop kan komme i overskud. Spændende i forhold til Iscos udvikling. Jeg forventer ikke, at Real Madrid foretager sig noget til januar. Heller ikke til angrebet. Morata bliver. Jeg kan dog godt se Morata forlade Real Madrid til sommer. Lige nu handler det om selvtillid for ham. Det kommer, så snart målene begynder at komme.
Der var i øvrigt lidt om Xabi Alonsos situation. Om seks dage er han som bekendt fri til, at forhandle med andre klubber. Juventus, Manchester City og Manchester United skulle være interesserede. Jeg tror ligeledes Chelsea vil byde sig til. Xabi Alonso vil dog angiveligt afvise Man. United hvis de betyder sig til, grundet hans fortid hos Liverpool, som stadig betyder meget for ham. Kontraktforlængelse med Real Madrid er selvfølgelig også stadig en mulighed, men i Real Madrid-lejren forbereder man sig på, at han formentlig forlader klubben.
El_Juan skrev: Guillem Balague til Revista de la Liga: Ifølge hans kilder har Luis Suárez IKKE en frikøbsklausul i sin nye kontrakt og Real Madrid er angiveligt ligeledes af den tro, at han ikke har en frikøbsklausul. Til trods for det, så vil Real Madrid gå efter ham til sommer. Pérez og Ancelotti ønsker eftersigende Suárez som næste sommers 'Galáctico'-indkøb. Hvilket ikke lyder usandsynligt.
Forhåbentlig venter der ikke en Bale-saga om igen, men det kunne godt gå hen og blive sommerens transfersaga. Jeg forventer ikke, at Liverpool vil slippe ham for mindre end mellem 60-70 mio. € (minimum). Det kan samtidig betyde endnu et stort salg til næste sommer, akkurat som med Özil i sommers. Her kunne jeg godt have en mistanke om, at Di María får lov at skifte klub (Antoine Griezmann som erstatning?). Sergio Ramos kunne også være et potentielt salgsemne, om end jeg ikke håber og tror det.
Jeg kan ikke se Real Madrid betale op mod 90 mio. € for en spiller igen. Derfor behøver man nok heller ikke lave så markant et salg (selv om Liverpool vil påpege, at Suárez er lige så meget værd som Bale), som det var tilfældet med Özil. Jeg forventer i øvrigt i højere grad, at man fra næste sæson vil spille 4-3-3, hvorfor Di María netop kan komme i overskud. Spændende i forhold til Iscos udvikling. Jeg forventer ikke, at Real Madrid foretager sig noget til januar. Heller ikke til angrebet. Morata bliver. Jeg kan dog godt se Morata forlade Real Madrid til sommer. Lige nu handler det om selvtillid for ham. Det kommer, så snart målene begynder at komme.
Der var i øvrigt lidt om Xabi Alonsos situation. Om seks dage er han som bekendt fri til, at forhandle med andre klubber. Juventus, Manchester City og Manchester United skulle være interesserede. Jeg tror ligeledes Chelsea vil byde sig til. Xabi Alonso vil dog angiveligt afvise Man. United hvis de betyder sig til, grundet hans fortid hos Liverpool, som stadig betyder meget for ham. Kontraktforlængelse med Real Madrid er selvfølgelig også stadig en mulighed, men i Real Madrid-lejren forbereder man sig på, at han formentlig forlader klubben.
Jeg krydser alt hvad jeg kan krydse for, at Suarez ikke havner i Madrid. Jeg kommer aldrig til at synes om ham. Desværre er fodbold tit forbundet med følelser, for han er en gudsbenået fodboldspiller men en tosse som menneske.:/
Di Maria håber jeg vælger, at skifte klub. -For sin egen skyld. Jeg mener det vil være et tab for Real. Da vi ikke finder et "andetvalg" af den kaliber, som vil tage sig til takke med så lidt spilletid, som Di Maria har udsigt til. Jeg har en luuw for Di Maria som meget få af jer deler. Men han har nogle kvaliteter som er så sjældne imo. Hans måde at drible på minder mig om Messis. Ikke at de skal sammenlignes, men måden de dribler på i små rum er vanvittigt. -Når det lykkes. (Føj, det føltes ulækkert at skrive sådan om dværgen). Men han søger desværre altid den gyldne og sværeste aflevering og det lykkes ikke altid. Så derfor forstår jeg ofte også godt jeres had til manden:)
Ja, det kunne godt tyde på, at den kære Xabi et fortid i klubben til sommer. Snakken har flere gange faldet på Gundogan, som en arvtager til Xabi. Og rygterne går jo for en forhåndsaftale osv. Men spiller Gundogan ikke længere fremme på banen? og er han ikke en helt anden type? Jeg skal være ærlig at indrømme, at jeg ikke har skam-set Dortmunds kampe i denne eller sidste sæson, så jeg kan tage fejl:) Men ikke desto mindre er det mit indtryk. Please enlighten me?:)
I så fald at han ender med at komme til Madrid grundet et Alonso-salg, hvad vil Gundogan så komme til at koste? (det er muligt at hans "pris" har været oppe og vende. -kan jeg bare ikke lige finde eller huske at jeg har set).
Jeg mener som en af de få, at vi ikke nødvendigvis skal hente en mand til midtbanen, selv ved et Alonso-salg. Da jeg ser Illarra overtage pladsen på sigt.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg mener som en af de få, at vi ikke nødvendigvis skal hente en mand til midtbanen, selv ved et Alonso-salg. Da jeg ser Illarra overtage pladsen på sigt.
Præcist - hvad var ellers ideen med Illara?
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Roesen7 skrev:
Præcist - hvad var ellers ideen med Illara?
Tja, det lader til at folk glemmer det, eller ihvertfald intet ser i Illarra. Altså som kommende midtbanegeneral:)
Jeg er her stadig XOXO
- Hiller
- Gæst
-
Ja, det kunne godt tyde på, at den kære Xabi et fortid i klubben til sommer. Snakken har flere gange faldet på Gundogan, som en arvtager til Xabi. Og rygterne går jo for en forhåndsaftale osv. Men spiller Gundogan ikke længere fremme på banen? og er han ikke en helt anden type? Jeg skal være ærlig at indrømme, at jeg ikke har skam-set Dortmunds kampe i denne eller sidste sæson, så jeg kan tage fejl:) Men ikke desto mindre er det mit indtryk. Please enlighten me?:)
I så fald at han ender med at komme til Madrid grundet et Alonso-salg, hvad vil Gundogan så komme til at koste? (det er muligt at hans "pris" har været oppe og vende. -kan jeg bare ikke lige finde eller huske at jeg har set).
Gündoğan er en meget anderledes type, men spørgsmålet er hvordan Ancelotti ser vores 3-mandsmidtbane til næste sæson. Vil han spille med den dybe playmaker, felt-til-felt spilleren og den mere offensive og kreative som nu. Alonso/Illarra, Khedira/Modric og Modric/Isco, hvis nogen skulle være i tvivl :)
For Gündoğan kan sagtens overtage Alonso's nuværende position, men rolle er en helt anden snak, for selvom fortiden har vist, at Ancelotti godt kan lide den lidt dybe playmaker type, så ved vi det reelt set ikke endnu, selvom købet af Illarramendi tyder meget på det.
Omend, så mener jeg faktisk også Gündoğan kan løse Alonso's nuværende rolle, men Gündoğan er bare bedre lidt længere fremme på banen, og minder mest om Modric i hans positionering, og det er dog også den rolle jeg mener han er bedst som, og det var specielt den rolle han dominerede midtbanen på i vores semifinaler opgør.
Selv er jeg tilhænger af vores nuværende model med den dybe playmaker, felt-til-felt spilleren og den mere offensive og kreative spiller, men jeg står selv i et kæmpe dilemma, hvis Gündoğan bliver købt, hvorfor tror jeg alle ved efterhånden hehe :)
Men med spillere som Illarra, Khedira, Modric, Isco og Gündoğan, så vil der være enorm stor konkurrence på de centrale pladser, og så er der ham der Casemiro, som ingen rigtig ved noget om. Jeg er også stor fortaler for rotation ikke er noget der sker i hver kamp, så man kan få spillet et hold rigtig sammen. Selvfølgelig skal der være rotation på startpladserne, men jeg synes det er for meget rotation, sådan som Ancelotti kører det idag, men det skyldes jo netop den enorme konkurrence om pladserne, men det er vel for og holde alle spillere sådan nogenlunde tilfredse, så de har følelsen af de er med i kampen om pladserne.
Jeg ville elske og se Gündoğan i Real Madrid, men samtidig er jeg rigtig glad for vores nuværende midtbanespillere.
Specielt konstellationen Alonso/Illarra, Modric og Isco.
Nu har Gündoğan været en del skadet på det sidste, men mener prisen før det blev rygtet til 25-30 mil. Euro, så mit bud ville være deromkring.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre