Rygtebørsen XVIII
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spanish publication El Confidencial is reporting that Real Madrid defender Sergio Ramos, who has been linked with a switch to the Premier League in the past, has agreed a contract extension at Santiago Bernabeu through to 2019.
bold.dk skrev: - Jeg har haft møder med nogle klubber. Jeg vil ikke nævne hvem, men en af dem er blandt verdens 10 bedste klubber, siger agent Eduardo Hernandez til ESPN Deportes.
- Der var en klub fra Tyskland, en fra Frankrig og to fra Spanien og Italien, som alle ville have ham. Men han har stadig en kontrakt med Manchester United, og den vil han under alle omstændigheder respektere.
Blandt nogle af verdens bedste klubber, hvoraf 2 klubber fra Spanien nævnes.
Kunne Real Madrid være den ene, der har haft snøren ude efter ham?
- RasmusKring
- Gæst
-
El_Juan skrev: Hvis det var med omvendt tegn, så kunne jeg forstå dig. At Isco minder om Pjanic. Der er bare lige én ting. Isco kan ikke på nuværende tidspunkt begå sig i den rolle, der er krævet af ham i en i 4-3-3. Det kan Pjanic (eller Kroos). Og jeg snakkede om en mulig erstatning for Di María, hvis han forlader klubben. Intet om Isco, der stadig har et stykke vej til, at kunne begå sig i den rolle, om end jeg mener han har potentialet. Her og nu har han ikke de rette karakteristika. Det har Pjanic til gengæld.
Men visionen for Isco må da være, at han skal lære den rolle? Ellers har han praktisk tal ingen fremtid i klubben under Ancelotti.
Hvis Di Maria bliver solgt, så mangler vi i høj grad en reserve på kanterne. Så en eventuel erstatning for ham skal primært være kantspiller. Hvis han samtidig kan spille centralt (som nogen mener, at Di Maria kan), så ville det kun være en bonus.
Ellers synes jeg da man må satse max på Isco fra sommer af. Han er ung, talentfuld og mangler i mine øjne egentlig bare lidt tillid på positionen. Ellers vil han da aldrig udvikle sig til det. Den eneste grund til at Bale fx. får længere snor, er jo hans prisskilt. Ellers så synes jeg egentlig han har været dårligere end vores kære Francisco Alarcón :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- RasmusKring
- Gæst
-
Det er den mærkeligste transfer længe. Jeg kalder en "Faubert"!
Han kommer ikke til at spille mere end en håndfuld kampe for Arsenal, hvis han er heldig.
Mathiaska skrev: Om Chicharito
bold.dk skrev: - Jeg har haft møder med nogle klubber. Jeg vil ikke nævne hvem, men en af dem er blandt verdens 10 bedste klubber, siger agent Eduardo Hernandez til ESPN Deportes.
- Der var en klub fra Tyskland, en fra Frankrig og to fra Spanien og Italien, som alle ville have ham. Men han har stadig en kontrakt med Manchester United, og den vil han under alle omstændigheder respektere.
Skulle Real Madrid være "den ene" klub i top 10? Jeg bliver nærmest fornærmet, når vi ryger under kategorien top 10! Hvis Real havde været en af de klubber i Spanien, havde Eduardo Hernandez nok nærmere brugt "top 3" eller "top 5" over verdens bedste holdt:)
Top 10, tsk...
;-)
Jeg er her stadig XOXO
RasmusKring skrev: Men visionen for Isco må da være, at han skal lære den rolle? Ellers har han praktisk tal ingen fremtid i klubben under Ancelotti.
Hvis Di Maria bliver solgt, så mangler vi i høj grad en reserve på kanterne. Så en eventuel erstatning for ham skal primært være kantspiller. Hvis han samtidig kan spille centralt (som nogen mener, at Di Maria kan), så ville det kun være en bonus.
Selvfølgelig er det målet og Isco har potentialet til, at kunne blive en ganske god 4-3-3-spiller. Det er jeg slet ikke i tvivl om. En ny Iniesta er meget rammende. Men det er ikke noget, der sker henover natten. Her og nu har han ikke fysikken til det. Han er ikke arbejdsom og energisk nok. Og han er ikke en god nok bolderobrer. Han er bedst i rummet mellem modstanderens forsvar og midtbane. Det er der han kan gøre skade på modstanderen. Desto længere væk han spiller fra modstanderens mål, desto mere ufarlig er han. Sådan er situationen lige nu.
Ergo, så er han mere, at regne for angriber/offensivspiller end midtbanespiller i en 4-3-3 lige nu. Jeg ser det heller ikke som noget, der ændrer sig over et års tid. Se bare på den udvikling Ramos har været igennem, inden han kom ind og blev brugt i centerforsvaret igen, efter en periode hvor han spillede back. Isco skal arbejde hårdt og tilpasse sig. Apropos Iniesta, som han er blevet sammenlignet med, så kan han netop bruges på midtbanen, eller som en af de tre forreste i angrebet, hvor det typisk er positionen til venstre. Det vil være fint, hvis Isco først kan vænne sig til, at spille på en af kanterne eller blive mere tilpasset i rollen som falsk 9'er. Det er i hvert fald en start.
Klubben har ikke brug for en ny kantspiller, heller ikke hvis Di María forlader klubben. Det er mig bekendt heller ikke rollen som kant han udfylder lige nu. Det er vel faktisk i den rolle, hvor han har længst til spilletid. Hvis han forlader klubben, skal der en offensiv-minded midtbanespiller ind, som kan fungere på den centrale midtbane i en 4-3-3 og her passer Kroos eller Pjanic perfekt på profilen. Gündogan har ligeledes været nævnt.
Om det påvirker Isco eller ej. Han må arbejde hårdt og tilpasse. Og udvikle sig i rollen som en af de tre forreste til at starte med. Det er trods alt der han passer bedst ind lige nu i en 4-3-3. Lige nu passer han bedst til 4-2-3-1, hvorfor det er en udfordring, når Ancelotti har lagt sig fast på 4-3-3.
Mathiaska skrev: Om Chicharito
Nej. Måske Valencia og Atlético. Eller sågar Barcelona. Men ikke Real Madrid. 1) Real Madrid er ikke aktive på markedet. 2) Real Madrid mangler ikke en ny angriber. Med mindre Morata forlader klubben inden transfervinduet lukker og det sker ikke.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Indrømmet, jeg er ikke fan af mandens personlighed, men for pokker, hvor er han måske en af de eneste angribere i verden, der ville være en fuldgod erstatning for Benzema, og som samtidig passer perfekt i vores system.
Hvordan kan man ikke være fan af Zlatans personlighed? :D
Hele hans karisma blandet med hans unikke fodbold talent, gør ham til en ekstraordinær god fodboldspiller!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Real Madrid skrev:
DarioGomez skrev: Indrømmet, jeg er ikke fan af mandens personlighed, men for pokker, hvor er han måske en af de eneste angribere i verden, der ville være en fuldgod erstatning for Benzema, og som samtidig passer perfekt i vores system.
Hvordan kan man ikke være fan af Zlatans personlighed? :D
Hele hans karisma blandet med hans unikke fodbold talent, gør ham til en ekstraordinær god fodboldspiller!
Unødvendigt selviscenesættende hedder det vist! :0)
Men udover det, han er satme god! :)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...