Rygtebørsen XVIII

12 år 5 måneder siden #3817 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
www.spherasports.com/noticia/portada_de_...febrero#.Uv1YapG_2zB

Som jeg skrev for et par dage siden, så er Vidal stadig en mulighed selvom at han lige har forlænget sin kontrakt. Marca skriver at man gerne vil have ham. Carlo har længe været fan af ham, og prøvede også at hente ham til PSG da han var træner for dem. Jeg håber stadig på at man henter Gündogan, men hans rygproblemer kan være ret alvorlige, det er dog endnu uvist.. Vidal vil dog styrke defensiven meget mere end Gündogan, så hvis den stod mellem de to så ville jeg hente Vidal til sommer. Man kunne lave en aftale med Gündogan om at han bliver endnu en sæson i Dortmund, og så henter ham gratis sæsonen efter. På det tidspunkt er Xabi Alonso's tid i Madrid næsten slut, så der kommer til at være plads til ham på det tidspunkt.
Uanset hvem af de to man henter, hvis man får en af dem, så bliver holdet meget bedre.

............... Alonso...............................
Modric.................Vidal/Gündogan
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #3818 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev: www.spherasports.com/noticia/portada_de_...febrero#.Uv1YapG_2zB

Som jeg skrev for et par dage siden, så er Vidal stadig en mulighed selvom at han lige har forlænget sin kontrakt. Marca skriver at man gerne vil have ham. Carlo har længe været fan af ham, og prøvede også at hente ham til PSG da han var træner for dem. Jeg håber stadig på at man henter Gündogan, men hans rygproblemer kan være ret alvorlige, det er dog endnu uvist.. Vidal vil dog styrke defensiven meget mere end Gündogan, så hvis den stod mellem de to så ville jeg hente Vidal til sommer. Man kunne lave en aftale med Gündogan om at han bliver endnu en sæson i Dortmund, og så henter ham gratis sæsonen efter. På det tidspunkt er Xabi Alonso's tid i Madrid næsten slut, så der kommer til at være plads til ham på det tidspunkt.
Uanset hvem af de to man henter, hvis man får en af dem, så bliver holdet meget bedre.

............... Alonso...............................
Modric.................Vidal/Gündogan

Den ville være rigtig fræk den opstilling. Ville dog foretrække Gündogan fremfor Vidal, hvis han ellers er fit. Tager man Modric alder i betragtning, så fylder han 29 i år, og man vil dermed kunne kører Isco i stilling til hans rolle, og indenfor 2-3 år vil Isco stadig kun være 24-25 år, så det er også en fremtidsmulighed jeg har tænkt mig i.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 5 måneder siden #3819 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII
El Plan V ! Artikel i Marca idag om Real Madrids interesse (påståede) i Vidal. Ved godt der kommer tonsvis af den slags artikler, men må virkelig erkende at dette er min vådeste fodbolddrøm. Ser os desværre ik lige spendere de penge det vil koste at købe ham, men nøøøøj, det ville være ultimativt..
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 5 måneder siden #3820 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre fiel skrev: El Plan V ! Artikel i Marca idag om Real Madrids interesse (påståede) i Vidal. Ved godt der kommer tonsvis af den slags artikler, men må virkelig erkende at dette er min vådeste fodbolddrøm. Ser os desværre ik lige spendere de penge det vil koste at købe ham, men nøøøøj, det ville være ultimativt..

Hehe, sad bare og ventede på, at du ville knalde din orgasme ud på Madridista.dk ;-)

Men OK, han er vel lige tanden bedre end Casemiro. ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

12 år 5 måneder siden #3821 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg synes faktisk, at vi har præcis de spillere vi behøver. Sommerens bedste transfer bliver Khedira!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #3822 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Alonso, Illarramendi, Modric, Isco, Khedira, Vidal/Gündoğan?

Jesus... godt det ikke er mig, som skal tage beslutningen om, hvem der skal starte inde.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 5 måneder siden #3823 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Og så må man ikke glemme José Rodriguez!

Jeg har ingen grunde til at tro andet end, at han kan spilles ind på holdet om 1-2,5 års tid... Evt. efter en enkelt udlejning.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #3824 af Steen

Den ville være rigtig fræk den opstilling. Ville dog foretrække Gündogan fremfor Vidal, hvis han ellers er fit. Tager man Modric alder i betragtning, så fylder han 29 i år, og man vil dermed kunne kører Isco i stilling til hans rolle, og indenfor 2-3 år vil Isco stadig kun være 24-25 år, så det er også en fremtidsmulighed jeg har tænkt mig i.

Gündogans offensive kvaliteter er langt bedre end Vidals, og Gündogan hjælper også til defensivt, men Vidal vil give holdet meget mere balance, takket være hans løbepensum. Han kan løbe solen sort, og hans defensive kvaliteter er top klasse, samt at han også er dygtig længere fremme på banen. Vidal er vel bare Khedira, bare meget bedre. Men jo det er et svært valg, og jeg ville også være tilfreds hvis man bare hentede en af de to. lige meget hvem, for det er to spillere jeg rigtig godt kunne tænke mig.

Helt enig i det du skriver med Isco, jeg tænkte på præcis det samme. Spørgsmålet er så bare, om han ville accepterer dette..

12 år 5 måneder siden #3825 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev:

Siempre fiel skrev: El Plan V ! Artikel i Marca idag om Real Madrids interesse (påståede) i Vidal. Ved godt der kommer tonsvis af den slags artikler, men må virkelig erkende at dette er min vådeste fodbolddrøm. Ser os desværre ik lige spendere de penge det vil koste at købe ham, men nøøøøj, det ville være ultimativt..

Hehe, sad bare og ventede på, at du ville knalde din orgasme ud på Madridista.dk ;-)

Men OK, han er vel lige tanden bedre end Casemiro. ;-)

Hahaha - ja indrømmet - jeg har et mancrush på Vidal :-))) Når det så er sagt, så mener jeg bestemt ik Gündogans offenive kvaliteter er bedre end Vidals - han er måske en bedre pasningsspiller, men idal er bare 4 gange så målfarlig. Og at sige at Vidal blot er en anden udgave af Khedira - der fik jeg så lige kaffen galt i halsen og jeg drikker ik engang kaffe! Seriøst, der er ik mange parametre hvor Vidal ik er bedre end den tyske kampvogn, det er vel blot fysisk styrke og hovedspillet hvor Khedira er bedre. Men dynamik, overblik, målfarlighed, hurtighed, vision/kreativitet, hurtighed i vendinger og ik mindst DYNAMIK - der ligner Khedira jo en amatørspiller til sammenligning. Og det er slet ik relevant at sammenligne med Illarra - det anser jeg for direkte useriøst - og Alonso er jo altså en spiller på vej nedad bakke desværre, så Vidal ku vi godt bruge. Men det ku ALLE hold i verden - at jeg så desværre anser det for meget usandsynligt at hente ham er så noget andet - mest af alt fordi vi jo fik hentet Illarra. Men jeg smed jättegerne både Illarra og Khedira på porten for at hente Vidal - desværre ville et salg af to ovennævnte kun indbringe EUR 30 mio og det koster mere end det dobbelte at hente den gode Vidal.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 5 måneder siden #3826 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Steen skrev:

Gündogans offensive kvaliteter er langt bedre end Vidals, og Gündogan hjælper også til defensivt, men Vidal vil give holdet meget mere balance, takket være hans løbepensum. Han kan løbe solen sort, og hans defensive kvaliteter er top klasse, samt at han også er dygtig længere fremme på banen. Vidal er vel bare Khedira, bare meget bedre. Men jo det er et svært valg, og jeg ville også være tilfreds hvis man bare hentede en af de to. lige meget hvem, for det er to spillere jeg rigtig godt kunne tænke mig.

Helt enig i det du skriver med Isco, jeg tænkte på præcis det samme. Spørgsmålet er så bare, om han ville accepterer dette..

Vidal 2011-14:

126 kampe, 44 mål (0.35) - 25 assist (0.20)

Gündogan 2011-14:

93 kampe, 11 mål (0.12), 14 assist (0.15)

Derudover, så er det decideret uansvarligt at købe Gündogan til sommer, der indtil videre har spillet 3 kampe i sæsonen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 5 måneder siden #3827 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XVIII
Vidal er vanvittig og i min bog også Gundogan overlegen.

Han ville faktisk være perfekt til en tre-mandsmidtbane som vores, da han er så komplet og utrolig dynamisk.

Modric og Vidal cerntralt - shit! Det ses ikke mere komplet.

Tror bare han bliver meget svær at vriste fra Juventus.

12 år 5 måneder siden #3828 af Steen

Vidal 2011-14:

126 kampe, 44 mål (0.35) - 25 assist (0.20)

Gündogan 2011-14:

93 kampe, 11 mål (0.12), 14 assist (0.15)

Og hvad er det du vil fortælle med din lille statistik?
Jeg kan finde mange angribere der i denne sæson her scoret flere mål end Messi i ligaen, og også har en bedre mål pr. 90. minut, men det er da ikke ensbetydende med at deres offensive kvaliteter er bedre end Messi's?
Gündogan's overblik er bedre end Vidal's, det samme er hans teknik og afleveringer. At Vidal så har lavet flere assist skyldes at Gündogan opererer længere nede på banen. For holdets balance så håber jeg på at man henter Vidal nu til sommer, og så Gündogan gratis næste sommer. Der er også ting som Vidal er bedre til end Gündogan, især defensivt, men også offensivt.

Derudover, så er det decideret uansvarligt at købe Gündogan til sommer, der indtil videre har spillet 3 kampe i sæsonen!

Så hvis Gündogan kommer tilbage i topform i løbet af de næste to måneder, ville det så være uansvarligt at hente ham?

Og jo, Vidal og Khedira minder meget om hinanden. Vidal er bare bedre til alt. Men han kommer til at få den helt samme rolle som Khedira havde inden han blev skadet, i 3 mands-midtbanen.

Leveret af Kunena Forum