Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #433 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis Jorge Mendes har en spiller i sin stald, så er han per definition interessant for Real Madrid ;-)

Du har ret, det virker som et rygte af de tyndere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #434 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Det skal lige siges, at jeg finder de Gea sympatisk, og han er da mere end velkommen til at agere 2. valg og stå i lære hos Casillas, hvis det er det han vil ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #435 af Real Madrid
tv2sport.dk/chelsea-kan-miste-lampard-og-cole

Kan godt være han ikke har alderen med sig, men jeg ville så det kunne være spændende at få Lampard til klubben på en 2 årskontrakt, vi har ikke noget at miste på det.

Alonso, Khedira, Lampard, Modric

Fire forskellige, men spændende centrale midtbanespillere :)

13 år 8 måneder siden #436 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XVIII
@Real Madrid

Og sætte de unge knægte fra Castilla endnu længere tilbage i køen. Ellers tak!
Lampard har haft sine bedste år og i mine øjne er vi også fint dækket ind på den centrale midtbane. Vi har en ung og stærk trup og kun på 1-3 pladser burde det kunne være aktuelt at skifte ud i start 11eren de næste 4-5 år og det er Alonso, Pepe og Arbeloa, hvor vi har erstatninger klar i form af Varane, Carvajal og Modric/Alex/Sahin (alt efter hvordan det ønskes vores midtbane ser ud i fremtiden).

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

13 år 8 måneder siden #437 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII
Nu må det stoppe med de rygter.

www.sporten.dk/fodbold/rygte-ronaldo-og-mourinho-til-psg

Aldrig om jeg vil tro på at verdens bedste fodboldspiller OG træner (ifølge mig) kan købes af RM, for sølle (i forhold til kvalitet) 100mio euro.

Jeg er her stadig XOXO

13 år 8 måneder siden #438 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Real Madrid er den eneste klub i verden, der ikke sælger sine spillere, når de er på toppen, så når man læser sådan et rygte, skal man bare scrolle videre og glemme alt om det.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #439 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
.. og af PSG. Mourinho kunne nok godt overtales til en ny udfordring forudsat, at Real Madrid vinder Champions League denne sæson.

Jeg nægter dog at tro på, at C. Ronaldo vil opgive sin barndomsdrøm - Real Madrid - uagtet vedholdende rygter om uoverensstemmelser i lønforhandlingerne.

Real Madrid kan heller ikke lokkes til at sælge C. Ronaldo og da slet ikke for en slik, som du påpeger. Falcao måtte dog godt iklæde sig den flottest fodboldtrøje efter denne sæson. Han fortjener at repræsentere verdens mægtigste fodboldklub.

13 år 8 måneder siden #440 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII
Daniel:

"Falcao måtte dog godt iklæde sig den flottest fodboldtrøje efter denne sæson. Han fortjener at repræsentere verdens mægtigste fodboldklub."

100% enig, lad os få den fremragende fodboldspiller af en cigarhyrde at være til kongerne.;P

Jeg er her stadig XOXO

13 år 8 måneder siden #441 af Real Madrid
Nu er der ikke lang tid til januar, og efter jeg lige har læst et interview med Granero og så startopstillingen til i aften, begyndte jeg at tænke på, hvem der nok forlader os senest til sommer. Her er min liste:

Salg -

Målmand: Adan
Forsvarsspilere: Carvalho, Albiol
Midtbanespillere: Essien, Kaka

Carvalho forlader os med garanti til Januar, og jeg ser det som sikkert, at Adan og Albiol har lyst til mere spilletid, Essien's aftale blir ikke forlænget og Kaka er her ikke til næste sæson. Derfor stiller det os i en position, hvor vi jo nok skal have lidt spillere ind, uden at det behøver være stjernekøb.

Indkøb-

Målmand: Rutineret klassemålmand, som kan stille sig tilfreds med at være 2. valg

Forsvarsspillere: Får vi ikke Carvajal, så mener jeg vi er fint dækket ind med (Arbeloa, Pepe, Ramos, Varane, Marcelo, Coentrao og evt. Nacho)

Midtbanespillere: Sahin vender nok tilbage, og forhåbentlig efter en super sæson for Liverpool, men ellers mener jeg vi er fint dækket ind, selvom man godt kunne investere i en ung talentfuld altmuligmand.

Angriber: Ingen. Di Maria, Callejon, Ronaldo, Morata, Özil, Modric, Benzema, Higain. Mere kan man ikke forlange, og to klasse spillere til hver plads er ren luxus.

... ved godt der er lang tid til, men synes nu stadig det er interessant at snakke om. Så spændt på at høre jeres bud.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #442 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XVIII
@Real Madrid

"Forsvarsspillere: Får vi ikke Carvajal, så mener jeg vi er fint dækket ind med (Arbeloa, Pepe, Ramos, Varane, Marcelo, Coentrao og evt. Nacho) "

Det er fuldstændig utænkeligt, at Mourinho ville slutte et transfervindue med kun 6 forsvarsspillere.

Barca har på nuværende tidspunkt 7 spillere til de samme pladser og man har været ekstremt udsat grundet skader (Alves, Montoya, Mascherano, Puyol, Pique, Alba og Adriano + diverse ungdomsspillere).

Carvalho og Albiol forlader muligvis Real Madrid, men der vil blive hentet erstatninger. Matt Hummels er i min bog det bedste køb til midterforsvaret.

Mvh
Anders

13 år 8 måneder siden #443 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
@450.

Jeg er helt enig.

Mon ikke man henter Carvajal hjem, hvis denne fortsætter sin udvikling kan end ikke Real Madrid lade det talent glide af hænde. På den måde vil man ligeledes være dækket ind på begge backpositioner.

Derudover vil man nok supplere med en central forsvarsspiller - såfremt Albiol siger farvel, hvilket jeg stadig finder tvivlsomt - som kan stå i skyggen af Varane, Ramos og Pepe. Til den rolle er Hummels trods alt for god.

13 år 8 måneder siden #444 af Real Madrid
Matt Hummels?

Jo vist er han en dygtig forsvarsspiller, men jeg er helt sikker på, at man som udgangspunkt kigger efter en spiller, som skal agere 4. valg og godt ved, at han starter bagerst. Ramos, Pepe er med stor sandsynlighed også makkerparret næste sæson, men Varane kommer tætter og tætter på. Den bedste løsning, hvilket jo også falder mest i Mourinho's smag er at bruge Nacho, som han tidligere på ugen beskrev som midterforsvar og ikke back. Jeg tvivler på, at Mourinho hiver en spiller på på førsteholdet for at sælge ham halvtår til et år efter. Tror både klubben, Mourinho og Nacho er klar over, at han passer perfekt til profilen, når vi tager afsked med Carvalho og Albiol.

Som jeg også skrev, får vi ikke fat på Carvajal, så kunne en alt mulig mand ala Lass og Essien være svaret, der i værste tilfælde kan agere backup på højre backen.

Leveret af Kunena Forum