Rygtebørsen XVIII

12 år 5 måneder siden #3841 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Eden Hazard en direct sur beIN SPORTS : "Qui ne serait pas intéressé par le Real Madrid ?

Hazard til BeIn Sports: Hvem ville ikke være interesseret i Real Madrid?

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Måske om et par år når Ronaldo ikke er her, og hvis Jesé ikke er god nok, (Det håber og tror jeg dog på at han er) men ikke nu. Heller ikke hvis Bale ikke var blevet købt. Han er ligesom Jesé meget bedre i venstreside, og ikke højre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #3842 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Mandagens engelske rygter

Chelsea-manager José Mourinho er stadig interesseret i at hente Real Madrids tyske midtbanespiller Samir Khedira. (Daily Express)
Manchester City får sin anden chance for at signe Isco til sommer, når det engelske mandskab vil byde 272 millioner kroner for spanieren. Playmakeren skulle være træt af, at han ikke får nok spilletid i Real Madrid, selvom Ancelotti i sidste uge har udtalt, at han er en ”fremtidens spiller.” (Daily Star)

David Beckham vil meget gerne hente Cristiano Ronaldo til sit nye fodboldmandskab i Miami. Det bliver dog ikke til sommer, englænderen vil prøve at hente den 29-årige Real Madrid-spiller, men først i 2017, når portugiseren er 32 år gammel. (Metro)

David Beckham vil meget gerne hente Cristiano Ronaldo til sit nye fodboldmandskab i Miami. Det bliver dog ikke til sommer, englænderen vil prøve at hente den 29-årige Real Madrid-spiller, men først i 2017, når portugiseren er 32 år gammel. (Metro)

12 år 5 måneder siden #3843 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid 7 skrev: Mandagens engelske rygter

Chelsea-manager José Mourinho er stadig interesseret i at hente Real Madrids tyske midtbanespiller Samir Khedira. (Daily Express)
Manchester City får sin anden chance for at signe Isco til sommer, når det engelske mandskab vil byde 272 millioner kroner for spanieren. Playmakeren skulle være træt af, at han ikke får nok spilletid i Real Madrid, selvom Ancelotti i sidste uge har udtalt, at han er en ”fremtidens spiller.” (Daily Star)

Tak til Metro for at bringe et rygte, som går 3½ år ud i fremtiden. Virkelig seriøst!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 5 måneder siden #3844 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Man skal naturligvis passe på med at overfortolke, men når Iker lægger et billede med teksten #Manchester og to timer senere et billede af en strand med hashtag #stop, så er det svært at vide, hvad man skal tro...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 5 måneder siden #3845 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Man skal naturligvis passe på med at overfortolke, men når Iker lægger et billede med teksten #Manchester og to timer senere et billede af en strand med hashtag #stop, så er det svært at vide, hvad man skal tro...

Har lige set det. Forhelvede hvor er det den største fejltagelse nogensinde, hvis San Iker smutter! :-(

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3846 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Rygtebørsen XVIII

Pelle skrev:

DarioGomez skrev: Man skal naturligvis passe på med at overfortolke, men når Iker lægger et billede med teksten #Manchester og to timer senere et billede af en strand med hashtag #stop, så er det svært at vide, hvad man skal tro...

Har lige set det. Forhelvede hvor er det den største fejltagelse nogensinde, hvis San Iker smutter! :-(

Vil liiiiige mane til besindighed! Hvis man scroller ned af kommentarerne på hans billede med hashtagget "stop" er der flere kommentarer som forklarer hvordan billedets budskab drejer sig om en form for konflikt i Venezuela. Hvilken er jeg ikke klar over, men mit spanske fortæller mig at kommentatorne og deres beskeder er ret troværdige :)

12 år 5 måneder siden #3847 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

Paulochichon skrev:

Pelle skrev:

Vil liiiiige mane til besindighed! Hvis man scroller ned af kommentarerne på hans billede med hashtagget "stop" er der flere kommentarer som forklarer hvordan billedets budskab drejer sig om en form for konflikt i Venezuela. Hvilken er jeg ikke klar over, men mit spanske fortæller mig at kommentatorne og deres beskeder er ret troværdige :)

Der er det jo rart med en, der kan spansk! Tak for det :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

12 år 5 måneder siden #3848 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Ahh. Jeg har også lige læst kommemtarerne nu. Det forklarer da i hvert fald det ene billede.

PS: Konflikten i Venezuela kan i værste fald godt nå ukrainske højder, men dwt er en anden snak.
PPS: Hvad pokker laver han i Nordengland?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 5 måneder siden #3849 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Er der nogle der kender William Carvalho? Han siger selv at madrid vil købe ham.
indkast.dk/index.php?nyhed=114748%26titl...+Real+M.+og+Man.+Utd.

Hvis nogle kender noget til ham - er han så offensivt eller defensivt orienteret? Og ville han have en chance for at komme på vores nuværende midtbane.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 5 måneder siden #3850 af Steen

baggins skrev: Er der nogle der kender William Carvalho? Han siger selv at madrid vil købe ham.
indkast.dk/index.php?nyhed=114748%26titl...+Real+M.+og+Man.+Utd.

Hvis nogle kender noget til ham - er han så offensivt eller defensivt orienteret? Og ville han have en chance for at komme på vores nuværende midtbane.

Jeg har set et par kampe hvor han har spillet, og i de kampe så har han været defensivt orienteret. Han minder mig om Busquets, hvis jeg skal sammenligne med en.
Han skal spille på Xabi Alonso's plads, så allerede der ved vi at han ikke kan være fast mand. Om han har niveauet, det ved jeg ikke, jeg har ikke set nok kampe for at kunne vurdere det. Men det regner jeg ikke med at han har på nuværende tidspunkt, måske om et par år.

Jeg tror ikke at vi er efter ham, vi har jo Illarramendi.

12 år 5 måneder siden #3851 af Steen
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

12 år 5 måneder siden #3852 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII
Modric - Alonso - Vidal
Modric - Alonso - Pogba

Det er for sygt.

Leveret af Kunena Forum