Rygtebørsen XVIII

12 år 5 måneder siden #3865 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XVIII
Ikke fordi jeg synes at han skal hentes eller ej. - Men jeg synes nu det er urimeligt at kritisere ham på den baggrund.

Hvis du ser ved tiden 06 og fremefter vil du bemærke at bolden nærmest "triller" og derfor hopper pludseligt. - jeg tror det kunne ske for selveste Ronaldo eller Messi.

EDIT: nå, citation forsvandt. - indlægget er henvist til JimmyBroes video

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Kasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #3866 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Kasillas skrev: Ikke fordi jeg synes at han skal hentes eller ej. - Men jeg synes nu det er urimeligt at kritisere ham på den baggrund.

Hvis du ser ved tiden 06 og fremefter vil du bemærke at bolden nærmest "triller" og derfor hopper pludseligt. - jeg tror det kunne ske for selveste Ronaldo eller Messi.

EDIT: nå, citation forsvandt. - indlægget er henvist til JimmyBroes video

Det var en spøg:) Jeg faldt blot over videoen. Benteke er ingen ringe fodboldspiller, slet ikke. Men han skal ikke til madrid imo.:)

Jeg er her stadig XOXO

12 år 5 måneder siden #3867 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 5 måneder siden #3868 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII
Rygtet går på, at Iniesta og hans kone mistede deres ufødte barn i nat. I så fald er det meget ulykkeligt. R.I.P

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, BBB

12 år 5 måneder siden #3869 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

Pelle skrev: Rygtet går på, at Iniesta og hans kone mistede deres ufødte barn i nat. I så fald er det meget ulykkeligt. R.I.P

Takket jeg har givet skal ikke misforståes. Det er synd for dem, og jeg har medlidenhed med dem. ¡Ánímo!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #3870 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg vil gerne diskutere sommerens transfervindue
Til Sommer er alle nok nok enige om at Coentrão er fortid. Som erstatning kunne er der flere bud: det kunne blive Juan Bernat, fra Valencia, Alberto Moreno fra Sevilla, Guilherme Siqueira fra Benfica (på lån fra Granada) vi havde hentet ham i sommers hvis Coentrão var blevet afsat. Et andet bud kunne også være Luke Shaw, men han skifter højst sandsynligt til en engelsk klub. Jeg ville foretrække Bernat eller Moreno.

Derudover sælger vi nok Morata med tilbagekøbsklausul. Her er der rigtig mange navne i spil, og spørgsmålet er om man skal hente en konkurrent til Benzema eller en backup. Her ville mit ønske helt sikkert være en spiller som Mario Mandžukić, en spiller der kan spille en helt anden form for fodbold end Benzema. Jeg tror dog at Mandžukić er et urealistisk transfermål selvom han kommer til at have hård konkurence i Bayern. Her kunne Salgado og Dzeko være bedre bud. Det kan dog også være at Perez vælger at lave endnu en FM-trasfer for at hente Suarez eller Agüero.
På midtbanene er Casemiro nok fortid, også med en tilbagekøbsklausul. Her bliver erstatningen nok en FM-transfer i form af Vidal eller Pogba. Jeg tror mest på Pogba, da Zidane nok har en del at sige om transfers. Gündoğan er nok et overstået kapitel, da han har haft en meget lang skadespause. Dette betyder nok at Illiramendi for en rolle ala Casemiro har i dag.

*FM-transfer skal forståes som en meget dyr transfer, på positioner hvor vi er dækket ind af stærke spillere.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 5 måneder siden #3871 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: Jeg tror dog at Mandžukić er et urealistisk transfermål selvom han kommer til at have hård konkurence i Bayern. Her kunne Salgado og Dzeko være bedre bud. Det kan dog også være at Perez vælger at lave endnu en FM-trasfer for at hente Suarez eller Agüero.

Så ville jeg nok alligevel hellere beholde Morata! ;-)

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Roesen7, andreashn

12 år 5 måneder siden #3872 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

-#7- skrev:

baggins skrev: Jeg tror dog at Mandžukić er et urealistisk transfermål selvom han kommer til at have hård konkurence i Bayern. Her kunne Salgado og Dzeko være bedre bud. Det kan dog også være at Perez vælger at lave endnu en FM-trasfer for at hente Suarez eller Agüero.

Jeg tænkte også bare wtf? hahaha :D

Og er egentlig stadig i tvivl om hvem der menes?.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Dios.

12 år 5 måneder siden #3873 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

-#7- skrev:

Jeg tænkte også bare wtf? hahaha :D

Og er egentlig stadig i tvivl om hvem der menes?.

Soldado vel?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 5 måneder siden #3874 af Macon
Besvaret af Macon på emne Rygtebørsen XVIII
Nogen der tror der er hold i det rygte med varane til chelski?

Har varane en frikøbklausul?

12 år 5 måneder siden #3875 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Næh ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

12 år 5 måneder siden #3876 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
ifølgre flere og flere engelske aviser er Robin van Persie meget utilfreds i Man U - hvilket der er flere grunde til. 1. Han er utilfreds med Moyes spillestil, hvilke han udtrykte efter deres 2-0 kamp mod Olympiakos. 2. Han er utilfreds med at Man U kun ligger på en på en 6./7. plads i PL og sandsynligvis ikke kommer til at spille CHL i næste sæson.
Hvis van Persie beslutter at hans tid i Man U er slut mener jeg at ville være den perfekte angriber for os, da han er i top fem i verden. Han kan alt hvad en angriber skal kunne. Og grunden til jeg ikke har nævnt ham før, er fordi jeg har set ham som et umuligt mål - og et meget dyrt et. Men med den nuværede situation i Man U tror jeg ikke han bliver så dyr igen. Så lad os enlig hente endnu en Hollandsk-bomber i Man U.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Leveret af Kunena Forum