Rygtebørsen XVIII

12 år 5 måneder siden #3877 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: ifølgre flere og flere engelske aviser er Robin van Persie meget utilfreds i Man U - hvilket der er flere grunde til. 1. Han er utilfreds med Moyes spillestil, hvilke han udtrykte efter deres 2-0 kamp mod Olympiakos. 2. Han er utilfreds med at Man U kun ligger på en på en 6./7. plads i PL og sandsynligvis ikke kommer til at spille CHL i næste sæson.
Hvis van Persie beslutter at hans tid i Man U er slut mener jeg at ville være den perfekte angriber for os, da han er i top fem i verden. Han kan alt hvad en angriber skal kunne. Og grunden til jeg ikke har nævnt ham før, er fordi jeg har set ham som et umuligt mål - og et meget dyrt et. Men med den nuværede situation i Man U tror jeg ikke han bliver så dyr igen. Så lad os enlig hente endnu en Hollandsk-bomber i Man U.

RvP er en fantastisk spiller, men jeg mener han er for stort et navn til Real Madrid. Hvertfald hvis vi ønsker at se Benz sprudle. Vi har jo tidligere set hvordan det går, når han får konkurrence, hvilket jo er skræmmende, men desværre sandt.
Jeg synes dog, at med de kompetencer han besidder, passer han perfekt til holdet.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3878 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: ifølgre flere og flere engelske aviser er Robin van Persie meget utilfreds i Man U - hvilket der er flere grunde til. 1. Han er utilfreds med Moyes spillestil, hvilke han udtrykte efter deres 2-0 kamp mod Olympiakos. 2. Han er utilfreds med at Man U kun ligger på en på en 6./7. plads i PL og sandsynligvis ikke kommer til at spille CHL i næste sæson.
Hvis van Persie beslutter at hans tid i Man U er slut mener jeg at ville være den perfekte angriber for os, da han er i top fem i verden. Han kan alt hvad en angriber skal kunne. Og grunden til jeg ikke har nævnt ham før, er fordi jeg har set ham som et umuligt mål - og et meget dyrt et. Men med den nuværede situation i Man U tror jeg ikke han bliver så dyr igen. Så lad os enlig hente endnu en Hollandsk-bomber i Man U.

Hvad skal vi dog med en pensionist lavet af porcelæn når vi har en af verdens bedste angribere som ovenikøbet passer perfekt til den rolle vi skal bruge ham til: at skabe plads og lave assists, foruden at hamre 20+ kasser ind pr. sæson. Ingen Benz, ingen BBC.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved AvatarEyes.

12 år 5 måneder siden #3879 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII
www.cadenaser.com/futbol/articulo/courto...40309csrcsrftb_9/Tes

If. de la Morena i aftenens El Laguero, så har Chelsea afvist et stort tilbud fra Atleti og Courtois har meddelt Atleti, at han forventer at vende tilbage til Chelsea i næste sæson for at spille sin kontrakt ud (udløber i 2016, så vidt jeg husker) og derefter smuttet til Real Madrid på en fri transfer. Hmmm.

12 år 5 måneder siden #3880 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII

MMM skrev: www.cadenaser.com/futbol/articulo/courto...40309csrcsrftb_9/Tes

If. de la Morena i aftenens El Laguero, så har Chelsea afvist et stort tilbud fra Atleti og Courtois har meddelt Atleti, at han forventer at vende tilbage til Chelsea i næste sæson for at spille sin kontrakt ud (udløber i 2016, så vidt jeg husker) og derefter smuttet til Real Madrid på en fri transfer. Hmmm.

Som han spiller nu, så vil jeg gerne have ham til Real Madrid i 2016. Jeg tror dog ikke på rygtet, det virker simpelthen for unaturligt, at sidde på bænken i Chelsea i to år, blot for måske at kunne skrive kontakt med den værste konkurrent til hans nuværende klub.

12 år 4 måneder siden #3881 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
"Jeg skulle måske have valgt Real Madrid, istedet for Barca i 2009."
"Min far er Real Madrid fan og der vil altid være en lille fan i mig også, men Barca var altid en drøm for mig. Men set tilbage på min tid i Barca, skulle jeg måske have valgt Real Madrid og have gjort min far stolt."
"Men hvem ved? - Jeg har måske stadig en chance"

De fleste af jer har nok opsnappet at Zlatan netop har udtalt dette, men kunne godt tænke mig at høre hvad i ville synes om at Zlatan kom til klubben? Personligt kunne jeg godt tænke mig at se ham i den hvide trøje, da han jo ikke ligefrem er blevet dårligere med alderen. Han har uden tvivl et par gode sæsoner i benene endnu.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved mortenj.

12 år 4 måneder siden #3882 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

mortenj skrev: "Jeg skulle måske have valgt Real Madrid, istedet for Barca i 2009."
"Min far er Real Madrid fan og der vil altid være en lille fan i mig også, men Barca var altid en drøm for mig. Men set tilbage på min tid i Barca, skulle jeg måske have valgt Real Madrid og have gjort min far stolt."
"Men hvem ved? - Jeg har måske stadig en chance"

De fleste af jer har nok opsnappet at Zlatan netop har udtalt dette, men kunne godt tænke mig at høre hvad i ville synes om at Zlatan kom til klubben? Personligt kunne jeg godt tænke mig at se ham i den hvide trøje, da han jo ikke ligefrem er blevet dårligere med alderen. Han har uden tvivl et par gode sæsoner i benene endnu.

Nej nej og endnu mere nej!

Jeg ved godt at hele verden har fået Zlatan-feber, men det er egentlig lidt useriøst. Desuden er han for god til at sidde på bænken - for der ville han skulle sidde.

12 år 4 måneder siden #3883 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Sidste uge var det De Sciglio, der blev rygtet til Madrid som afløser for Coentrao. I dag er det så Luke Shaw. Luke Shaw er rykket ind på det engelske landshold, og har været en af grundene til at Southampton ligger så godt til i Ligaen. Luke Shaw har dog selv utalt at han er Chelsea fan, så hvis de vil have ham ender han nok der.
metro.co.uk/2014/03/26/luke-shaw-could-j...ampton-star-4678852/

Spørgsmålet er om man skal bruge 20-30 mill euro på Moreno, Juan Bernat, Luke Shaw eller 18 mill euro på De Sciglio. Jeg er ikke sikker på hvem der er bedst, men som jeg har skrevet tidligere, så er jeg ikke vild med ideen om en højrebenet på VB (De Sciglio). Jeg har dog tillid til Ancelotti, Zidane og Perez nok skal finde den der passer bedst ind i truppen. Men man må virkelig sige at der er større back, og flere back-talenter i Europa end længe.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 4 måneder siden #3884 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XVIII
Det jeg har set med Moreno synes jeg er lovende. Han virker til at læse spillet godt både defensivt og offensivt. Indrømmet, min bedømmelse kommer fra 2-3 kampe, men det kan jo være vi får at se mere i aften fra ham.

12 år 4 måneder siden #3885 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Bafétimbi Gomis vil ikke forlænge med Lyon. Kunne han være et bud på en angriber til sommer?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 4 måneder siden #3886 af CRSeven
Besvaret af CRSeven på emne Rygtebørsen XVIII
Er der nogen der ved hvor troværdig 'Deportivo diez' er? De skriver at Cristiano muligvis er skadet www.diez.hn/internacionales/631239-99/re...-lesion-de-cristiano

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #3887 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XVIII

CRSeven skrev: Er der nogen der ved hvor troværdig 'Deportivo diez' er? De skriver at Cristiano muligvis er skadet www.diez.hn/internacionales/631239-99/re...-lesion-de-cristiano

www.marca.com/2014/03/28/futbol/equipos/...drid/1395987962.html

Jeg kan endda tillade mig at sige, at han skulle være sparet mod Schalke uden at være bagklog ;-)

12 år 4 måneder siden #3888 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

Storken skrev:

CRSeven skrev: Er der nogen der ved hvor troværdig 'Deportivo diez' er? De skriver at Cristiano muligvis er skadet www.diez.hn/internacionales/631239-99/re...-lesion-de-cristiano

www.marca.com/2014/03/28/futbol/equipos/...drid/1395987962.html

Jeg kan endda tillade mig at sige, at han skulle være sparet mod Schalke uden at være bagklog ;-)

Konspirationsteoretikeren i mig vil mene, at det blot er røgslør for at forklare, hvorfor han har været så pivringe i de to seneste opgør ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum