Rygtebørsen XVIII
Hvis enten pogba eller vidal kommer til, ser vi ikke Alonso mere i start 11eren hvilket vil passe mig glimrende.Mathiaska skrev: Modric - Alonso - Vidal
Modric - Alonso - Pogba
Det er for sygt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
asp3200 skrev:
Hvis enten pogba eller vidal kommer til, ser vi ikke Alonso mere i start 11eren hvilket vil passe mig glimrende.Mathiaska skrev: Modric - Alonso - Vidal
Modric - Alonso - Pogba
Det er for sygt.
Min umiddelbare tanke er nonsens. :p
Men hvorfor tror du ikke vi gør det? Jeg synes stadig han som spiller er utrolig vigtig og binder hele pisset sammen.
Jeg ved virkelig ikke hvem jeg håber eller tror der er snak om.Dios skrev: Jeg håber på Vidal, hvis én af dem nu skulle komme.
De er begge vanvittige.
Vidal ældre, mere moden - på toppen. Pogba ung, kæk - noget nær toppen.
En signing af Vidal vil gøre vores hold mindst lige så konkurrence dygtigt som Bayern imo.
Hvis en vidal eller pogba bliver købt ( hvilket jeg ikke tror på) så vil vores midtbane se sådan ud:
Khedira - Modric - Vidal/Pogba
Jeg tror dog vi ender med Gündogan i stedet for de to dyre herre fra Juventus, så vores midtbane ser sådan ud:
Khedira - Modric - Gündogan
Det er mit bud. Men igen jeg er også stor fortaler for khedira som jeg ser som et endnu vigtigere holdepunkt i vores defensiv end Alonso. Vi slipper dermed også for at betale kassen for en af de to Juventus spillere.
Så må det jo være Modric, som er på vej ud af holdet....;)
M_linding skrev: ...og folk har opdaget, at Alonso lige har forlænget og fået en lønstigning - og at det samme er ved at ske med Khedira???
Så må det jo være Modric, som er på vej ud af holdet....;)
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men det er set før spillere forlader klubben samme år eller året efter spilleren lige har skrevet under på en ny kontrakt. Kommer der et godt bud på Alonso til sommer, så bliver han sendt afsted tror jeg. Det handlede nok mere om, at han ikke skulle forlade klubben gratis til sommer.
Sker det, at vi til næste sæson har Alonso, Illarra, Khedira, Modric, Isco og Vidal/Pogba, så forvent en helvedes masse rotation, hvor jeg tror det vil gå mest udover Alonso og Khedira, da de 2 spillere nok mister deres vante faste pladser.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev: Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke se et Madrid hold uden Alonso og Modric på midtbanen. Modric er vores kreative spiller på midtbanen og Alonso har skabt stabiliteten på holdet de seneste måneder. Som jeg ser det, så er det den sidste plads, hvor DI maria spiller, at der kan forbedres. Med Isco, DI maria, Khedira, Illara og en Pogba/Vidal vil vi have 1-2 for mange spillere om den plads.
Hmm... Lad os antage Ancelotti fortsat vil have en dybdeliggende spiller og 2 felt-til-felt spillere, hvor den ene af dem er mere kreative end den anden. Jeg vil umiddelbart tage udgangspunkt i Alonso, Khedira og Modric, da de var faste mand til at starte med.
Illarra til erstatning for Alonso. Vidal/Pogba erstatning for Khedira og Isco erstatning for Modric. 6 spillere til 3 pladser, er forholdsvis solidt, og helst så jeg da også gerne kun 5, da Di María også kan spille én af pladserne, men indenfor få år, så er Alonso færdig. Han fylder trods alt 33 i år.
Den plads er Illarra tiltænkt, må man gå udfra. Modric fylder 29 i år, og det er også begrænset hvor længe han kan blive ved endnu. Tiderne har ændret sig, og det hårde fysiske program samt konkurrence etc. slider meget på spillerne, og jeg tror ikke helt på den der med, at de kan holde langt ind i trediverne, men indenfor et par år, så kan jo han "omskoles" til en mere defensiv rolle, og agere reserve for Illarra samtidig med, at Isco forhåbentlig til den tid har tilvænnet sig sin nye rolle, og kan derfor få pladsen som den kreative felt-til-felt spiller.
Men der er ingen tvivl om, at Khedira er den der bliver hårdest ramt af en Vidal eller Pogba handel. De er lige gamle, og fylder begge 27 lige om lidt, og Vidal er stort set bedre end Khedira på alle punkter, så Khedira kommer til at få det svært, medmindre Ancelotti vil vælge både Khedira og Vidal på de 2 forreste pladser foran den dybdeliggende spiller. Jeg tror det ikke, da Modric er vores klart bedste spiller. Pogba vil ikke acceptere at sidde på bænken i Madrid, så bliver han købt, så er det for han skal spille fast, omend jeg ikke synes han er bedre end Khedira.
Jeg håber man sælger Alonso til sommer, og for alvor kører Illarra i stilling, og går det ikke som forventet, så kunne man allerede næste sæson kører Modric i stilling til den position. Han spillede den ofte i Tottenham, og man så også hvor svært han havde det, med ikke og gå ned i banen og hente bolden, i hans første halvsæson på samme måde som han gjorde det i Tottenham, og derfor så man ham løbe i samme bane som Alonso.
På den måde kan Isco måske få sin helt store chance, og falder han igennem, så har vi endnu 2 alternativer, og det er som jeg nævnte før både at spille med Khedira og Vidal/Pogba, eller spille Di María på pladsen, hvis han altså beholdes.
Jeg kan sagtens se idéen med at hente Vidal eller Pogba, men jeg synes ikke den handel er nødvendig endnu.
- Realmadridthomas
- Gæst
-
Måske en ny angriber vis ik benz forsætter med det han har levet i 2014 fx. Benteke.
Vidal, pogba, gyndogan er alle sammen meget gode men husk sami !!!
Realmadridthomas skrev: Det vi har brug for er en ny VB Alberto moreno. Istedet for Fabio.
Måske en ny angriber vis ik benz forsætter med det han har levet i 2014 fx. Benteke.
Vidal, pogba, gyndogan er alle sammen meget gode men husk sami !!!
Are you freakin kidding me?;-) Benteke???
Jeg er her stadig XOXO
- Realmadridthomas
- Gæst
-