Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #445 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
Nacho er helt uprøvet på højeste niveau, mens Varane er 19 år.

Selvfølgelig vil Mourinho hentet noget mere rutineret til, såfremt man ikke kan beholde Albiol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #446 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Det ville da være skønt at få skudt Kaka, Albiol og Carvalho afsted til januar, så vi ikke har det hele store hurlumhej til sommer med spillersalg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #447 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Tænkte jeg også. "Den italienske storklub er i alvorlig krise og derfor er man på jagt efter forstærkninger og hos Real Madrid skal man angiveligt have udset sig Raúl Albiol, Ricardo Carvalho og så er det nok ingen overraskelse, at Kaká er den tredie spiller, som nævnes i artiklen."

Afsted med dem :D De må gerne sendes billigt afsted, for min skyld. Jeg elskede Kaká, og han "imponerer" stadig engang imellem, men det går ikke at have så "tynd" en trup, fordi halvdelen af bænkspillerne ikke kan erstatte spillerne på banen med bare nogenlunde samme kvalitet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #448 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
Lige et par ord til "ECO: Florentino Pérez forbereder en revolution efter Mourinho."

"...mens Rafa Benítez skal stå i spidsen for det nye Real Madrid-projekt."

Så la' da være. Manden er efterhånden blot en middelmådig træner. Nuvel, han har vundet fine trofæer, men han er ikke længere en topklub værdig; og da slet ikke en af Real Madrids kaliber.

Det er fine spillere, der ellers bliver rygtet til, om end det virker omsonst at hente en andenmålmand, hvis Adán godt kan leve med en tilværelse som denne.

13 år 8 måneder siden #449 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Også en kommentar til ECO
- Rafa Benítez som træner for real, tror jeg ikke på... han har ikke kvaliteten til at kontrollere noget som helst, og så er han for defensiv i sin tilgang til fodbold.
- Radamel Falcao er en rigtig god angriber, MEN, men, men hvorfor i alverden skal man bruge penge på en angriber; når man har Gonzalo Higuaín eller Karim Benzema - det giver ikke mening i min bog. Så derfor er det et dårligt køb.
- En ny målmand som andetvalg ville være fint, men der skal ikke pilles ved Casillas som førstevalg.
- At hente Dani Carvajal tilbage skal ikke vente til sommer, men skal allerede ske til januar - Arbeloa skal udfordres og så kan jeg godt frygte for at Marcelo får nogle følge skader, som det er sket med Coentrão.
- Det er også godt at hente Nuri Sahin tilbage, så kan Essien følge Mourinho til den næste klub.
Og til sidst, Mario Götze, ville være et godt køb, især hvis vi får en tysk træner (Klopp eller Löw), men det vil nok betyde et farvel til Kaka. Samtidig skal vi også undgå at skabe en tysk koloni, som det er tilfældet med den portugisiske.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 8 måneder siden #450 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Rygtebørsen XVIII
Man skal bruge penge på Falcao forudsat Higuain sælges, derved har man styrket positionen, som jeg ser det.

Carvajal er selvsagt.

Götze, Ja tak men hvor skal han spille?

Sahin, &quot;kender ham ikke&quot; (<- Læs sarkasme.)

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

13 år 8 måneder siden #451 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg fik et smil på læben, indtil jeg læste Benitez(!) Så la' dog vær'! Det samme med Sahin.

Carvajal, Götze og Falcao kan man ikke sige nej til. Det spændende bliver, hvem der skal væk.. Man kan da håbe, at sådan en nyhed sætter lidt gang i di Maria, Higuain og Ozil.

13 år 8 måneder siden #452 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
jeg tvivler på at Madrid kan sælge Gonzalo Higuaín for 55 mill. og så vil jeg også hellere have Higuaín, han score mål nok - især når man tænker på hvor meget han sidder på bænken.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 8 måneder siden #453 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Perez er da godt ude og skide hvis det er alvor han vil ansætte Benitez. Så er jeg fandme den største Pro-Mou i verden!.

Falcao er jeg heller ikke meget til. Han er fantastisk, men ikke bedre end Benzema. Resten af indkøbene ville være vildt.

Pena1992.

Mon ikke det bliver på højrekanten?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 8 måneder siden #454 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er ikke selv Rafa Benítez-tilhænger, men det er lidt ironisk, når snakken falder på ham.

Mange vil gerne have en, der forstår og kender til klubben. Gerne en, der har været i klubben. En af klubbens egne. Rafa Benítez startede både sin spiller- og trænerkarriere i...

... tadaaa - Real Madrid!

Men ja tak til Götze, Carvajal og Falcao. Ud med Kaká, Carvalho og Higuaín. Selv om mit indtryk er, at Bale i højere grad er en prioritet frem for f.eks. Götze. Det afhænger nok af Cristianos fremtid. Jeg håber som de fleste, at han bliver. Gør han ikke, så er kombinationen Götze-Reus at foretrække!

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #455 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Dios

Tror du nu ikke, at det er Higuain som ryger....?;) Hvis det sker altså.

13 år 8 måneder siden #456 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XVIII
Må jeg lige høre fra de kyndige:

Hvor sandsynligt er det at Mourinho ryger til sommer?

Er det bare noget ekstrablad-pjat for at sælge nogle aviser, eller er der hold i det?

EDIT:

Og en lille nyhed fra den selvsamme avis, der sendte Mourinho ud:

&quot;Perez: &quot;Mourinho será mi entrenador
como mínimo hasta 2016&quot;&quot;

Jeg trækker mit spørgsmål tilbage.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum