Rygtebørsen XVIII
Jo det håber jeg da, men jeg ser helt klart at Benzema er det klarer første valg
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Karar
- Gæst
-
Gudskelov for det, og lad os endelig glem alt snak om at han er på vej væk og hvem der skal erstat ham!
Jeg har selv set et par kampe med dem i denne sæson, og i hver eneste af dem, imponerede Isco mig gevaldigt, men har også læst at han til tider kan falde helt ud af en kamp, og være meget anonym. Pt. står han noteret for 5 mål, og 5 assist i 22 kampe for malaga i denne sæson.
Selvom han spiller offensiv midt, mener jeg, udfra de kampe jeg har set og youtube videoer, at han besidder alle kvaliteter til at afløse Xabi Alonso.Han har et godt overblik, læser spillet godt, og hans afleveringer og driblinger, er i meget høj klasse. Han er 20 år, og er spanier, hvilket altid er et plus. Hans frikøbsklausul lyder på 150 Millioner kroner, hvilket ikke er særlig meget, taget i betragtning af de summer der bliver brugt på spillere nu til dags.
Jeg har dog ikke set nok kampe til at afgøre om jeg synes det er en spiller man skal gå efter, og det kommer også an på om Kaka bliver solgt. Hvis han bliver solgt, kan Alonso/Khedira/Modric/Essien(?)/Sahin(?)/Isco deles om de 2 defensive midtbane pladser, hvis 4-2-3-1 stadig er den foretrukne formation, og Özil/Modric/Isco deles om den offensive midtbaneplads.
Men som sagt, har jeg ikke set nok til at bedømme ham, nogen der kan fortælle noget mere om ham, og om i mener at han kunne være et godt køb?
- Storken
- Gæst
-
Isco minder rigtig meget om Luka Modric. Jeg vil dog mene, at Isco er mere offensiv end Modric, hvilket måske besværliggør en omskoling til den centrale midt.
Personligt har jeg store forventninger til Atleticos, Óliver Torres. Han er godt nok kun 18 år og langt fra en startplads, men sikke et talent den knægt besidder. Nu har jeg sagt det :)
Ham havde jeg faktisk glemt alt om. Jeg har dog heller ikke det store kendskab til Oliver Torres, udover U19 EM, hvor han efter min mening var en af de bedste for Spanien.Storken skrev: @Steen
Isco minder rigtig meget om Luka Modric. Jeg vil dog mene, at Isco er mere offensiv end Modric, hvilket måske besværliggør en omskoling til den centrale midt.
Personligt har jeg store forventninger til Atleticos, Óliver Torres. Han er godt nok kun 18 år og langt fra en startplads, men sikke et talent den knægt besidder. Nu har jeg sagt det :)
Hvilken spiller synes du han spiller som? Under U19 EM mindede han ihvertfal mig om en Xabi Alonso, men med hurtigere fødder. Er du enig i det, eller er jeg helt gal på den?
Torres er sikkert et stort talent, men forskellen er den at Isco allerede vist sig frem på den store scene, og er klar til førsteholdet fra dag ét, hvilket er nødvendigt, da der SKAL købes en ny midtbane spiller til sommer.
- Storken
- Gæst
-
I må skam gerne nappe Isco til sommer, men I holder jer fra Óliver!
Óliver Torres er min favorit som Xavi's afløser. Han kontrollerede kampene under U19 EM som kun Xavi kan. Jeg var virkelig målløs.
Det bliver spændende at følge hans udvikling de kommende år. Han er forhåbentlig moden, når Xavi går af om 3 års tid :)
Så er det Marcelo's tur til at rygtes væk, til fordel for at Bale skulle komme..
Det er helt sikkert et bytte man ikke skal gå efter..!
iHala Madrid!
Figo7Dk skrev: futbol.as.com/futbol/2012/12/13/primera/1355409633_459213.html
Så er det Marcelo's tur til at rygtes væk, til fordel for at Bale skulle komme..
Det er helt sikkert et bytte man ikke skal gå efter..!
Det ville være så freaking dumt! Men sker heller aldrig. Marcelo er og vil forblive Real Madrid spiller længe ud i fremtiden.
Rafa benitez ? Hell no.. Hvis Mourinho skal erstattes så er der ingen andre der kan erstatte ham end vores alle sammens Del Bosque! Den største træner af dem alle.
No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
- unrectify
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Benzema
Ronaldo Özil Bale
Khedira Alonso
Marcelo Ramos Pepe Carvajal
Casillas
Ps. Når Carvalho tager videre i sit liv til sommer, er nummer 11 fri et nummer der allerede klær' ham fint ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!