Rygtebørsen XVIII
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Abu Dhabi Bernabeu - Hva' siger I så?!
Jeg kommer seriøst til at krumme tæer, hver gang jeg skal høre en kommentator byde velkommen til en kamp.....
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev: Ifølge AS kan bliver Real Madrid snart de stolte ejere, af et af de dummeste og grimmeste stadionnavne, i hele Europa!
Jeg kommer seriøst til at krumme tæer, hver gang jeg skal høre en kommentator byde velkommen til en kamp.....
Har vi ikke alle dage krummet tæer over kommentatorer ;-)
De kan navngive det, som de vil. Jeg vil altid kalde det Estadio Santiago Bernabéu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
M_linding skrev: Ifølge AS kan bliver Real Madrid snart de stolte ejere, af et af de dummeste og grimmeste stadionnavne, i hele Europa!
Har vi ikke alle dage krummet tæer over kommentatorer ;-)
De kan navngive det, som de vil. Jeg vil altid kalde det Estadio Santiago Bernabéu.
Ja man kan heldigvis sige, at de fleste nok hele tiden har kaldt det "Bernabeu", og ikke Estadio Santiago Bernabeu - altså i daglig tale. Og det hedder heldigvis fortsat Bernabeu;)
Nuvel, vi får sikkert et flot stadion, og en masse lækre hoteller, strande og alt andet lort som gør Perez våd, som langt de fleste alligevel ikke får råd til.
Får det helt dårligt :(
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Penge er tal, tal fortsætter i det uendelige og søger man lykken igennem penge, så søger man til det uendelige.:(
Hvor er det egentligt godt sagt;)
Jeg tænker også lidt, at med det regnskab som klubben fremlagde sidste gang, så kan dette vel for pokker ikke være nødvendigt!
- Storken
- Gæst
-
M_linding skrev:
Dios skrev: Penge er tal, tal fortsætter i det uendelige og søger man lykken igennem penge, så søger man til det uendelige.:(
Jeg tænker også lidt, at med det regnskab som klubben fremlagde sidste gang, så kan dette vel for pokker ikke være nødvendigt!
Det er et ret godt citat. Dios ved du om det stammer fra Bob Marley? Jeg kan nemlig ikke finde en troværdig kilde.
Storken skrev:
M_linding skrev:
Det er et ret godt citat. Dios ved du om det stammer fra Bob Marley? Jeg kan nemlig ikke finde en troværdig kilde.
Faktisk faldt jeg over det, da jeg nær studerede buddhismens historie. Så jeg må melde pas, men kunne umiddelbart godt forestille mig det kom fra Bob Marley.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Inspektøren
- Gæst
-
Det kan vel forhåbentlig kun være en and. Især Callejón ville jeg blive jeg kede af at se hos voldsforbryderne fra Losrojiblancos. Den mand har kysset vores logo flere gange end man kan tælle og hvis det så ender med at dette skifte realiseres, så ville jeg virkelig blive skuffet.
Inspektøren skrev: " Francois Gallardo: Higuaín og Callejón skifter til Atlético Madrid" - fra news-tickeren.
Det kan vel forhåbentlig kun være en and. Især Callejón ville jeg blive jeg kede af at se hos voldsforbryderne fra Losrojiblancos. Den mand har kysset vores logo flere gange end man kan tælle og hvis det så ender med at dette skifte realiseres, så ville jeg virkelig blive skuffet.
I forbindelse med dette... Havde vi ikke tidligere aftalt, at ting sagt fra Francois Gallardo ikke kommer med i news-tickeren? :)
¡Hala Madrid!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Inspektøren skrev: " Francois Gallardo: Higuaín og Callejón skifter til Atlético Madrid" - fra news-tickeren.
Francois Gallardo................når I ser hans navn i news-tickeren, så skal I bare læne jer tilbage og smile. Det gør alle i Spanien.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.