Rygtebørsen XVIII
- Inspektøren
- Gæst
DarioGomez skrev: Jovist, Illarra kan spille CHL, spørgsmålet er vel mere; bør han? ;0)
Hvis der er for mange skader, så skal han naturligvis spille.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
Lad være med at købe lucas silva... forlæng med khedira og køb pogba. så er den skid slået...
- Bobonation
- Gæst
Er det fuldstændig tosset med Sergio Ramos som den dybe midtbanespiller?
Jeg tror det ikke. Han er en god bolderobrer (3.5 per kamp) og en dygtig pasningsspiller (næsten 90%) og tror faktisk han vil være fænomenal på pladsen.
Hva siger eksperterne?
Bobonation skrev: Har tænkt over det længe, og nu vil jeg høre forummets brugere:
Jeg tror det ikke. Han er en god bolderobrer (3.5 per kamp) og en dygtig pasningsspiller (næsten 90%) og tror faktisk han vil være fænomenal på pladsen.
Hva siger eksperterne?
Jeg vil sige at det lyder som ren galmatias! En spiller som lige er blevet kåret til en af verdens bedste forsvarsspillere, skal ikke ligge og lege bolderobrer på midtbanen! Slet ikke når Real Madrid på ingen måde viser tegn på at mangle penge. Vil vove at påstå, at der findes i hvert en håndfuld spillere i verden, som kan klare den position på midtbanen MINDST lige så godt, som Ramos ville kunne. Man kan så argumentere at Varane ville få spilletid, men det leder mig tilbage til mit argument med, at Ramos lige er blevet kåret til en af verdens bedste - hvorfor så benytte en anden??
Petroleum skrev:
Bobonation skrev: Har tænkt over det længe, og nu vil jeg høre forummets brugere:
Hva siger eksperterne?
Jeg vil sige at det lyder som ren galmatias! En spiller som lige er blevet kåret til en af verdens bedste forsvarsspillere, skal ikke ligge og lege bolderobrer på midtbanen! Slet ikke når Real Madrid på ingen måde viser tegn på at mangle penge. Vil vove at påstå, at der findes i hvert en håndfuld spillere i verden, som kan klare den position på midtbanen MINDST lige så godt, som Ramos ville kunne. Man kan så argumentere at Varane ville få spilletid, men det leder mig tilbage til mit argument med, at Ramos lige er blevet kåret til en af verdens bedste - hvorfor så benytte en anden??
Og det samme gjorde David Luiz, men hvor vil du hen med den ligegyldige snak?;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
- Administrator
Hva siger eksperterne?
Sidst han gjorde det, tabte vi 5-0 til Barcelona!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
Siempre Madrid skrev:
Hva siger eksperterne?
Sidst han gjorde det, tabte vi 5-0 til Barcelona!
Ja fordi Ramos på den dybe midtbane var årsagen til, at vi tabte 5-0.
Personligt er jeg meget med på ideen. Men det skal være i en 4-2-3-1 opstilling, hvis det skal eksperimenteres. Jeg gad godt se ham i samme rolle som den David Luiz havde i slutningen af sin Chelsea karriere, hvor man rykkede ham op på den defensive/centrale midtbane ved siden af Matic. Det fungerede fremragende for David Luiz, som jeg synes Ramos er en light udgave af, og det skal forstås på den positive måde.
Men mon ikke, at vi fortsætter med Ramos i midterforsvaret. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig Carlo gøre noget ved midtbanekæden Isco-Kroos-Modric (når han vender tilbage).
- Inspektøren
- Gæst
Sebberg skrev: Det er imponerende, hvor meget en person, der slet ikke er fan af Chelsea, ved om Chelsea og alle dens spillere! Er du ungdomstræner i klubben?? ;)
Betragt mig som Aitor Karankas erstatning. Du har Rui Faria der er Mourinhos hund og så har du mig, der kan betragtes som Josés højre hånd, der rådgiver ham nå der er mest brug for det.
Btw. @Storken har givet udgivet udtryk for at han er stor Barcelona fan. Alligvel ved han meget om Real Madrid; lige fra La Fabracia til Florentino Perez og José Ángel Sánchez. Jeg er imponeret. Er det nogen der ved, om han arbejder i Real Madrid, som en indsider sat ind fra Barcelona eller om han rent faktisk arbejder for Real Madrid CF, med ingen skjulte dagsordner?
- Siempre Madrid
- Administrator
Inspektøren skrev:
Sebberg skrev: Det er imponerende, hvor meget en person, der slet ikke er fan af Chelsea, ved om Chelsea og alle dens spillere! Er du ungdomstræner i klubben?? ;)
Betragt mig som Aitor Karankas erstatning. Du har Rui Faria der er Mourinhos hund og så har du mig, der kan betragtes som Josés højre hånd, der rådgiver ham nå der er mest brug for det.
Btw. @Storken har givet udgivet udtryk for at han er stor Barcelona fan. Alligvel ved han meget om Real Madrid; lige fra La Fabracia til Florentino Perez og José Ángel Sánchez. Jeg er imponeret. Er det nogen der ved, om han arbejder i Real Madrid, som en indsider sat ind fra Barcelona eller om han rent faktisk arbejder for Real Madrid CF, med ingen skjulte dagsordner?
Du ved vist ikke, hvad Mourinho bruger sin højre hånd til ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.