Rygtebørsen XVIII
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Umiddelbart et omsonst rygte. Kilderne er da også yderst tvivlsomme.
Pelle skrev: Hvem skulle Pogba erstatte?
Det aner jeg heller ikke, og da jeg sad og tænkte på det, slog det mig, at der faktisk ikke rigtigt er nogle steder på holdet, hvor jeg synes, at en erstatning ville være en forstærkning, udover målmandsposten. Det er godt nok en fed følelse, at man reelt set har et perfekt hold.
- DarioGomez
- Eduardo
Modric, Pogba, Kroos, Isco, James, Illarra og Casemiro? :0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Hvis Khedira rejser ville han jo være et fint alternativ, men snak lige luksusproblemer:
Modric, Pogba, Kroos, Isco, James, Illarra og Casemiro? :0)
Jamen omvendt - mange af os skriger jo på rotation og hvile, så hvorfor ikke? Ancelotti har tydeligvis ikke tillid til hverken Illarra eller Khedira, så vi kan ligeså godt få en midtbanespiller ind, som han har tiltro til. At Pogba så kan både den defensive og offensive del af spillet, er jo bare et kæmpe plus. Jeg er bestemt ikke afvisende overfor ham.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Hvad Casemiro angår, så er der i øvrigt nok tvivlsomt, at både han og Illarra kommer til begge at fortsætte i Real Madrid. For Khediras vedkommende holder jeg fast i det jeg tidligere skrev:
El_Juan skrev: Jeg finder det interessant, at Carletto synes indstillet på integrere Khedira som en del af holdet, trods hans kontraktmæssige forhold. Jeg har den teori, at Carletto ønsker at beholde Khedira og gerne ser ham forlænge sin kontrakt. Mens Pérez formentlig ser større markedsværdi i Lucas Silva - især i forhold til det populære sydamerikanske marked - hvor Khedira til gengæld, sådan generelt set, nok ikke ligefrem er den spiller, der sælger flest trøjer. Dog ikke fordi det skal forlyde sig sådan, at Pérez og Carletto ikke har snakket sammen om Lucas Silva, for mig virker det bare som om Carletto foretrækker Khedira, mens Pérez foretrækker Lucas Silva. Lucas Silva vil være et typisk Pérez-indkøb. Han er vældig populær i Brasilien, har et lidt "pænere" ansigt udadtil og vil nok sælge lidt flere trøjer.
Selv har jeg ikke umiddelbart nogen præference. Hvis Khedira forlænger sin kontrakt, bliver i klubben og Lucas Silva ikke kommer: fint. Hvis han ikke gør, forlader klubben og Lucas Silva kommer til i stedet: fint. Under alle omstændigheder tror jeg det står mellem de to til den centrale midtbane. Kramer har forlænget med Leverkusen og vender efter alt at dømme tilbage dertil. Og det seneste navn der har været nævnt, Kevin Strootman, tror jeg ikke på.
Casemiro kunne selvfølgelig være et alternativ, men jeg tror ikke han er med i den ligning. Hvis Casemiro kommer tilbage og klubben vælger at beholde ham, så er det formentlig fordi Illarramendi lejes ud eller sælges. Det må stå mellem Illarra, Casemiro og Medrán.
Så synes jeg i øvrigt det er interessant at nævne et navn, som ikke mange taler om: Denis Cheryshev. Denis har gjort det fremragende i Villarreal og et eller andet sted kan jeg godt se ham tilbage i truppen fra næste sæson.
Pogba (eller Strootman, om end han nok næppe bliver aktuel) i stedet for Khedira vil jeg dog ikke sige nej til! Lucas Silva virker efterhånden til at være mindre aktuel.
- Inspektøren
- Gæst
www.marca.com/2015/01/20/futbol/equipos/...drid/1421794165.html
Los Leones har angiveligt hævet deres bud på Illaramendi fra 20 mio. euro til 25 mio. euro.
Det overvejes grundigt i ledelsen.
Ud med Illaramendi og ind med Lucas Silva. Jeg synes fandme, at den er svær. Illaramendi har sine gode og dårlige kampe. Men Lucas Silva! Vi har intet set til ham på det højeste niveau (Europæisk) og derudover ankommer han i den tid, hvor vi går den afgørende halvdel i sæsonen i møde. Puha..
- DarioGomez
- Eduardo
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
- Administrator
Inspektøren skrev: Ofertón por Illarra
www.marca.com/2015/01/20/futbol/equipos/...drid/1421794165.html
Los Leones har angiveligt hævet deres bud på Illaramendi fra 20 mio. euro til 25 mio. euro.
Det overvejes grundigt i ledelsen.
Ud med Illaramendi og ind med Lucas Silva. Jeg synes fandme, at den er svær. Illaramendi har sine gode og dårlige kampe. Men Lucas Silva! Vi har intet set til ham på det højeste niveau (Europæisk) og derudover ankommer han i den tid, hvor vi går den afgørende halvdel i sæsonen i møde. Puha..
Jeg mener klart, at man er på vej over åen efter vand. Jeg skal da være den første til at indrømme, at Illarra slet ikke har fået den rolle i Real Madrid, som jeg selv havde spået ham til og det synes efterhånden som om, at Ancelotti ikke tror på ham.
Men at hente en ukendt brasilianer som afløser til resten af året, virker ikke gennemtænkt.
Men det kan naturligvis være, at man vurderer, at man ikke får så godt et tilbud på Illarra igen og den skal vel også tænkes ind i de samlede overvejelser.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
- Administrator
DarioGomez skrev: Så kan vi sgu lige så godt bare hente Casemiro retur :)
Men Casemiro kan ikke deltage i CL og han har vel trods alt bedre af at blive i Porto.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
- Eduardo