Rygtebørsen XVIII

9 år 2 måneder siden #4321 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Angiveligt er FC Barcelona i hvert fald også interesserede i at hente Pogba. Endda efter sigende meget interesserede, til trods for deres transferstraf. Det vil passe mig fint, hvis Real Madrid kan hente ham foran snuden på dem.

Reus tror jeg i øvrigt efterhånden godt vi kan begynde at glemme. Nuvel, der vil sikkert stadig blive skrevet om ham på rygtebasis, men mit indtryk er i højere og højere grad, at han nærmere er på vej til England.

Det vil passe mig fint med Denis, De Gea, Pogba, en ny højre back og eventuelt en ny venstre back, i så fald Coentrão skulle skifte væk. Ud med Casillas (stik ham en fri transfer til MLS), Arbeloa, Khedira, Illarramendi og Chicharito. Og send Casemiro ud på leje igen, eller sælg ham med en tilbagekøbsklausul.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4322 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Angiveligt er FC Barcelona i hvert fald også interesserede i at hente Pogba. Endda efter sigende meget interesserede, til trods for deres transferstraf. Det vil passe mig fint, hvis Real Madrid kan hente ham foran snuden på dem.

Reus tror jeg i øvrigt efterhånden godt vi kan begynde at glemme. Nuvel, der vil sikkert stadig blive skrevet om ham på rygtebasis, men mit indtryk er i højere og højere grad, at han nærmere er på vej til England.

Det vil passe mig fint med Denis, De Gea, Pogba, en ny højre back og eventuelt en ny venstre back, i så fald Coentrão skulle skifte væk. Ud med Casillas (stik ham en fri transfer til MLS), Arbeloa, Khedira, Illarramendi og Chicharito. Og send Casemiro ud på leje igen, eller sælg ham med en tilbagekøbsklausul.

Det lyder som om du har fået set mere til Denis, som jeg egentlig syntes så spændende ud i vores pre-season før han blev lejet ud første gang. Kan du fortælle mere om, hvordan hans sæson har været og hvilken rolle han muligvis har kvaliteterne til at få på holdet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4323 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XVIII
El_Juan har sikkert ikke set dit opslag, men Denis virker rigtig spændende. Ser dog ærlig talt ikke hvordan der skal være plads til ham, hvilket er mega ærgerligt. Venstre kanten er rimeligt godt besat af Cristiano, Jesé og Isco.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4324 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XVIII
Nu skal vi heller ikke lade et par fornemme mål stige os til hovedet. Denis har gjort det fint i Villareal, men de kampe jeg har set med ham, har han ikke bevist, at han har niveauet til Real. Han spiller ganske fint i Villareal, men der er altså en verden til forskel. Jeg er dog ikke afvisende overfor at hente ham tilbage - men det bliver som substitut på et af de yderste mandater i truppen.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4325 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg har længe haft et godt øje til Denis. Allerede tilbage i hans Castilla-tid. Og jeg mener godt man kan sige, at han har fået et lille gennembrud i denne sæson i Villarreal. Han gør det rigtig godt. Med det sagt, så ser jeg ham selvfølgelig som en breddespiller i Real Madrid. En rigtig dygtig en af slagsen, der kan gå ind og bidrage og skabe lidt ravage.

Han spiller fast. Han kan spille begge kanter og i angrebet hvis det skal være. I det hele taget taler hans præstationer for Villarreal for sig selv. Han scorer mål og assisterer. Fire mål og otte assists i ligaen, hvis jeg ikke tager fejl. Han er god på bolden, har speed i fødderne, er stærk mand mod mand, teknisk stærk, en dygtig dribler og en intelligent spiller, der både kan cutte ind i banen og gå til baglinien. Så tæller det ikke ned, at han i en håndfuld af Villarreals kampe har været banens bedste.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4326 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Jeg har længe haft et godt øje til Denis. Allerede tilbage i hans Castilla-tid. Og jeg mener godt man kan sige, at han har fået et lille gennembrud i denne sæson i Villarreal. Han gør det rigtig godt. Med det sagt, så ser jeg ham selvfølgelig som en breddespiller i Real Madrid. En rigtig dygtig en af slagsen, der kan gå ind og bidrage og skabe lidt ravage.

Han spiller fast. Han kan spille begge kanter og i angrebet hvis det skal være. I det hele taget taler hans præstationer for Villarreal for sig selv. Han scorer mål og assisterer. Fire mål og otte assists i ligaen, hvis jeg ikke tager fejl. Han er god på bolden, har speed i fødderne, er stærk mand mod mand, teknisk stærk, en dygtig dribler og en intelligent spiller, der både kan cutte ind i banen og gå til baglinien. Så tæller det ikke ned, at han i en håndfuld af Villarreals kampe har været banens bedste.


Det er da ham, der skal være vores alternativ til bl.a. 9'er positioner fra næste sæson? Mon ikke han mere end fuldt ud ville kunne måle sig, med de alternativer, til denne position, vi har haft de seneste to sæsoner?

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4327 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Apropos Denis:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • andersokis
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 måneder siden #4328 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Rygtebørsen XVIII
Der gikk den muligheten....
Reus har signert ny kontrakt med BVB.
Hadde virkelig håpet han var å finne i Real neste sesong...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4329 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

andersokis skrev: Der gikk den muligheten....
Reus har signert ny kontrakt med BVB.
Hadde virkelig håpet han var å finne i Real neste sesong...


FML...

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4330 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
Slet

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4331 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XVIII

andersokis skrev: Der gikk den muligheten....
Reus har signert ny kontrakt med BVB.
Hadde virkelig håpet han var å finne i Real neste sesong...


Dejligt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #4332 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XVIII
Det er da hændt før at en spiller skrev under for en forlængelse, og for siden alligevel at blive solgt nogle måneder senere. - Jeg er på ingen måder sikker på om Reus er blevet udelukket af den grund, men sikkert er det at medierne for en stund vil skrue ned for spekulationer...hvilket måske også var hensigten med kontraktforlængelsen.

Hvorom altinget er, jeg er slet ikke sikker på at Reus er at finde i Dortmund i næste sæson.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum