Rygtebørsen XVIII
El_Juan skrev: Taarabt kan rende og hoppe. Han er en middelmådig spiller. Og i dagens kamp mod Swansea var han nærmest usynlig. God var han i hvert fald langt fra. Han er heller ikke nærheden af Di Marías niveau.
Hvad angår historien om, at Taarabt tidligere skulle være rygtet til Real Madrid, så har hans agent i øvrigt altid haft travlt med at hype ham og slå fast, at samtlige topklubber i verden er ude efter ham. Sjovt nok er der endnu ikke kommet handling bag ordene - og jeg tvivler på det nogensinde sker.
Efter igen at have set Bale i hopla, så er jeg ikke længere i tvivl om, hvem der er Cristiano Ronaldos naturlige arvtager. Han har et kæmpe potentiale; måske ikke til at nå helt op på Cristianos niveau, men godt på vej derop. Lighederne er i hvert fald slående når til det kommer til fysisk styrke, hurtighed og teknik. Begge superatleter.
Stop venligst med den hypotetiske snak om "Ronaldos arvetager"
Medierne har kørt det for langt ud - han bliver her jo helt sikkert mindst til 2015 og jeg tror på, at han forlænger med et par år yderligere. Forstår godt, at han gerne vil vente til efter sæsonen med at snakke om hans fremtid og i stedet fokusere 100% på at spille fodbold her og nu.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- kavver
- Gæst
-
Det håber jeg godt nok ikke der er hold i. Så kommer sovsen da fuldstændig til at klumpe for os.
Edit, og et mere effektivt sammenspillet hold.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Hvorfor ik, sælger vi Cristiano kan vi købe fantastisk mange dygtige spillere. Jeg elsker Cristiano men hvis vi kan få et mere homogent hold uden Cristiano, siger jeg ja tak. Jeg håber i øvrigt at Carvajal er en del af de planer.
Hvis vi kan få Mata/Silva, Bale og Falcao for Ronaldo, så er jeg også med.
Så kommer "offensiven" til at se sådan her ud:
Khedira-Silva/Mata
Øzil
Bale
Benzema
Falcao
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
Hugol skrev: Hvorfor ik, sælger vi Cristiano kan vi købe fantastisk mange dygtige spillere. Jeg elsker Cristiano men hvis vi kan få et mere homogent hold uden Cristiano, siger jeg ja tak. Jeg håber i øvrigt at Carvajal er en del af de planer.
Hvis vi kan få Mata/Silva, Bale og Falcao for Ronaldo, så er jeg også med.
Så kommer "offensiven" til at se sådan her ud:
Khedira-Silva/Mata
Øzil
Bale
Benzema
Falcao
Nu når vi er igang, så lad os købe Neymar som højreback. Jeg hentyder selvfølgelig til din omskolning af Silva/Mata.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Ramses
- Gæst
-
Jese er utilfreds! forstår ham godt...
www.marca.com/2013/02/20/en/football/rea...drid/1361344773.html
Og en del flere penge på kontoen, dog vil marketing nok gå ned men jeg tror der vil komme mere succes i længden.
Og til jer Ronaldo mega fans: Jeg kan godt lide ronaldo, men hvis han vil væk. Så sælg ham imens man kan få nogle penge for ham.
Det er god business:)
kavver skrev: www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...o-saelges-til-sommer
Det håber jeg godt nok ikke der er hold i. Så kommer sovsen da fuldstændig til at klumpe for os.
Den artikel kunne du, Luna C, Messi eller jeg lige så godt have skrevet.
Lad nu medier være medier og lad os droppe spekulationerne omkring C. Ronaldo.
Jeg tror og håber han bliver, men jeg tror bestemt ikke nogen af os bliver klogere før efter sæsonen.
(måske bunder min manglende lyst til at debatere dette emne ud i, at jeg frygter han forlader os)
- Huss
- Gæst
-
Tror i helt seriøst nye stjerner eller en ny træner er lig med titler og succes.
Hvor mange spillere og trænere er gået ind og ud de seneste 10 år? Har det hjulpet på titlerne? hvorfor skulle det lige pludselig ændre sig nu.
Det vi har brug for er kontinuitet, det får man ved at have de samme spillere og træner i lang tid.
Huss skrev: Hvad er der galt med de spillere vi har nu.
Tror i helt seriøst nye stjerner eller en ny træner er lig med titler og succes.
Hvor mange spillere og trænere er gået ind og ud de seneste 10 år? Har det hjulpet på titlerne? hvorfor skulle det lige pludselig ændre sig nu.
Det vi har brug for er kontinuitet, det får man ved at have de samme spillere og træner i lang tid.
Følger du overhovedet med?:)
Situationen med Mourinho er unik, og helt katastrofal. Vi skal finde den rigtige træner til sommer, og denne skal have god tid.
.................................................................................................................................
Jeg håber godt nok, at Jesé laver spin... For ellers er det jo til grin, at han ikke bliver rådgivet/informeret mere direkte om klubbens plan med ham...
- Huss
- Gæst
-
Han har vist hvordan han gerne vil spille, Jose er den rette mand.
Vi er kommet i en ond spiral, hvor vi kassere spillere og træner efter behag. Se hvor vidt det er gået nu, jeg behøver vist ikke sige mere, resten kender i vel godt.