Rygtebørsen XVIII

13 år 6 måneder siden #529 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII

El_Juan skrev: Taarabt kan rende og hoppe. Han er en middelmådig spiller. Og i dagens kamp mod Swansea var han nærmest usynlig. God var han i hvert fald langt fra. Han er heller ikke nærheden af Di Marías niveau.

Hvad angår historien om, at Taarabt tidligere skulle være rygtet til Real Madrid, så har hans agent i øvrigt altid haft travlt med at hype ham og slå fast, at samtlige topklubber i verden er ude efter ham. Sjovt nok er der endnu ikke kommet handling bag ordene - og jeg tvivler på det nogensinde sker.

Efter igen at have set Bale i hopla, så er jeg ikke længere i tvivl om, hvem der er Cristiano Ronaldos naturlige arvtager. Han har et kæmpe potentiale; måske ikke til at nå helt op på Cristianos niveau, men godt på vej derop. Lighederne er i hvert fald slående når til det kommer til fysisk styrke, hurtighed og teknik. Begge superatleter.

Stop venligst med den hypotetiske snak om "Ronaldos arvetager"

Medierne har kørt det for langt ud - han bliver her jo helt sikkert mindst til 2015 og jeg tror på, at han forlænger med et par år yderligere. Forstår godt, at han gerne vil vente til efter sæsonen med at snakke om hans fremtid og i stedet fokusere 100% på at spille fodbold her og nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #530 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Uha uha, Florentino kommer til at betale en helvedes masse for Gareth Bale til sommer... Mon ikke Daniel Levy forlanger i omegnen af 500 millioner for ham. Og når Florentino så har fået sine 2 største ønsker opfyldt, ender vi med at have brugt 1 milliard i alt på Bale og Falcao :S

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #531 af kavver
Besvaret af kavver på emne Rygtebørsen XVIII
www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...o-saelges-til-sommer

Det håber jeg godt nok ikke der er hold i. Så kommer sovsen da fuldstændig til at klumpe for os.

13 år 5 måneder siden #532 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Hvorfor ik, sælger vi Cristiano kan vi købe fantastisk mange dygtige spillere. Jeg elsker Cristiano men hvis vi kan få et mere homogent hold uden Cristiano, siger jeg ja tak. Jeg håber i øvrigt at Carvajal er en del af de planer.

Edit, og et mere effektivt sammenspillet hold.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

13 år 5 måneder siden #533 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Hvorfor ik, sælger vi Cristiano kan vi købe fantastisk mange dygtige spillere. Jeg elsker Cristiano men hvis vi kan få et mere homogent hold uden Cristiano, siger jeg ja tak. Jeg håber i øvrigt at Carvajal er en del af de planer.

Hvis vi kan få Mata/Silva, Bale og Falcao for Ronaldo, så er jeg også med.

Så kommer "offensiven" til at se sådan her ud:

Khedira-Silva/Mata

Øzil
Bale
Benzema

Falcao

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 5 måneder siden #534 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

ZizouMo skrev:

Hugol skrev: Hvorfor ik, sælger vi Cristiano kan vi købe fantastisk mange dygtige spillere. Jeg elsker Cristiano men hvis vi kan få et mere homogent hold uden Cristiano, siger jeg ja tak. Jeg håber i øvrigt at Carvajal er en del af de planer.

Hvis vi kan få Mata/Silva, Bale og Falcao for Ronaldo, så er jeg også med.

Så kommer "offensiven" til at se sådan her ud:

Khedira-Silva/Mata

Øzil
Bale
Benzema

Falcao

Nu når vi er igang, så lad os købe Neymar som højreback. Jeg hentyder selvfølgelig til din omskolning af Silva/Mata.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #535 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Rygtebørsen XVIII
Det ser ud til at vi mister vores største talent til sommer hvis vi ikke gøre noget snart??

Jese er utilfreds! forstår ham godt...

www.marca.com/2013/02/20/en/football/rea...drid/1361344773.html

13 år 5 måneder siden #536 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Hvis og jeg mener hvis Ronaldo sælges så kan det sagtens vendes positivt i at vi får flere heste at spille på og mere homogent hold ud af det.

Og en del flere penge på kontoen, dog vil marketing nok gå ned men jeg tror der vil komme mere succes i længden.

Og til jer Ronaldo mega fans: Jeg kan godt lide ronaldo, men hvis han vil væk. Så sælg ham imens man kan få nogle penge for ham.

Det er god business:)

13 år 5 måneder siden #537 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Rygtebørsen XVIII

kavver skrev: www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division...o-saelges-til-sommer

Det håber jeg godt nok ikke der er hold i. Så kommer sovsen da fuldstændig til at klumpe for os.

Den artikel kunne du, Luna C, Messi eller jeg lige så godt have skrevet.
Lad nu medier være medier og lad os droppe spekulationerne omkring C. Ronaldo.

Jeg tror og håber han bliver, men jeg tror bestemt ikke nogen af os bliver klogere før efter sæsonen.

(måske bunder min manglende lyst til at debatere dette emne ud i, at jeg frygter han forlader os)
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Mathiaska.

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #538 af Huss
Besvaret af Huss på emne Rygtebørsen XVIII
Hvad er der galt med de spillere vi har nu.

Tror i helt seriøst nye stjerner eller en ny træner er lig med titler og succes.

Hvor mange spillere og trænere er gået ind og ud de seneste 10 år? Har det hjulpet på titlerne? hvorfor skulle det lige pludselig ændre sig nu.

Det vi har brug for er kontinuitet, det får man ved at have de samme spillere og træner i lang tid.

13 år 5 måneder siden #539 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Huss skrev: Hvad er der galt med de spillere vi har nu.

Tror i helt seriøst nye stjerner eller en ny træner er lig med titler og succes.

Hvor mange spillere og trænere er gået ind og ud de seneste 10 år? Har det hjulpet på titlerne? hvorfor skulle det lige pludselig ændre sig nu.

Det vi har brug for er kontinuitet, det får man ved at have de samme spillere og træner i lang tid.

Følger du overhovedet med?:)

Situationen med Mourinho er unik, og helt katastrofal. Vi skal finde den rigtige træner til sommer, og denne skal have god tid.

.................................................................................................................................

Jeg håber godt nok, at Jesé laver spin... For ellers er det jo til grin, at han ikke bliver rådgivet/informeret mere direkte om klubbens plan med ham...

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #540 af Huss
Besvaret af Huss på emne Rygtebørsen XVIII
Ja jeg følger med. Han er ikke bleg for at sige sin mening, og er der en der kan holde styr på disse egoer så er det ham.
Han har vist hvordan han gerne vil spille, Jose er den rette mand.

Vi er kommet i en ond spiral, hvor vi kassere spillere og træner efter behag. Se hvor vidt det er gået nu, jeg behøver vist ikke sige mere, resten kender i vel godt.

Leveret af Kunena Forum